דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. סיכום (כמעט חצי) שנה בפורום

סיכום (כמעט חצי) שנה בפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות ושיפורים
צור
7 פוסטים 7 כותבים 806 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צורצ מנותק
    צורצ מנותק
    צור
    מנהלים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
    #1

    ב כ״ח בניסן ה׳תשפ״א הקים @ntz את הפורום.
    במהלך השנה הצטרפו לפורום כאלף חברים, למעלה מאלף ארבע מאות נושאים ומעל עשרים וחמישה אלף פוסטים.
    לאחר כארבעה חודשי פעילות, עברנו לשרת יציב וחזק הכולל שרת אחסון קבצים משוכלל..
    בכל רגע נתון במהלך החודש האחרון היינו בממוצע של 30 משתמשים מחוברים ובשיא של 150 חברים מחוברים בו זמנית (!!)
    ההצטרפות לפורום גדלה בקצב אקספוננציאלי (במכפלות) וכיום אנחנו ניצבים בשורה הראשונה של הפורומים החרדים.
    נקווה שהשנה הבאה עלינו לטובה תתחדש עלינו במוזיקה טובה ושמחה והמשך שימוש מהנה בפורום לרווחת כולנו.
    זה הזמן להודות למנהלים היקרים @ntz @מוטי-טבק לחברי צוות הפיקוח הנסתרים והגלויים ולכל חברי הפורום
    בברכת שנה טובה

    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

    ילד חוכםי אלי מהאולפןא 2 תגובות תגובה אחרונה
    32
    • צורצ צור

      ב כ״ח בניסן ה׳תשפ״א הקים @ntz את הפורום.
      במהלך השנה הצטרפו לפורום כאלף חברים, למעלה מאלף ארבע מאות נושאים ומעל עשרים וחמישה אלף פוסטים.
      לאחר כארבעה חודשי פעילות, עברנו לשרת יציב וחזק הכולל שרת אחסון קבצים משוכלל..
      בכל רגע נתון במהלך החודש האחרון היינו בממוצע של 30 משתמשים מחוברים ובשיא של 150 חברים מחוברים בו זמנית (!!)
      ההצטרפות לפורום גדלה בקצב אקספוננציאלי (במכפלות) וכיום אנחנו ניצבים בשורה הראשונה של הפורומים החרדים.
      נקווה שהשנה הבאה עלינו לטובה תתחדש עלינו במוזיקה טובה ושמחה והמשך שימוש מהנה בפורום לרווחת כולנו.
      זה הזמן להודות למנהלים היקרים @ntz @מוטי-טבק לחברי צוות הפיקוח הנסתרים והגלויים ולכל חברי הפורום
      בברכת שנה טובה

      ילד חוכםי מנותק
      ילד חוכםי מנותק
      ילד חוכם
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @צור אמר בסיכום (כמעט חצי) שנה בפורום:

      זה הזמן להודות למנהלים היקרים @ntz @מוטי-טבק לחברי צוות הפיקוח הנסתרים והגלויים ולכל חברי הפורום

      תודה רבה!
      גם לך @צור ולכל @צוות-פיקוח שעושים עבודה נפלאה!
      בזכותכם יש לנו פורום נקי ומשובח מהעילית של הפורומים החרדים יהי רצון שימשיך כך גם לשנה הבעל"ט.
      שנה טובה ומתוקה! 🍏🍯

      תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • ילד חוכםי ילד חוכם

        @צור אמר בסיכום (כמעט חצי) שנה בפורום:

        זה הזמן להודות למנהלים היקרים @ntz @מוטי-טבק לחברי צוות הפיקוח הנסתרים והגלויים ולכל חברי הפורום

        תודה רבה!
        גם לך @צור ולכל @צוות-פיקוח שעושים עבודה נפלאה!
        בזכותכם יש לנו פורום נקי ומשובח מהעילית של הפורומים החרדים יהי רצון שימשיך כך גם לשנה הבעל"ט.
        שנה טובה ומתוקה! 🍏🍯

        תהילושת מנותק
        תהילושת מנותק
        תהילוש
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @ילד-חוכם אמר בסיכום (כמעט חצי) שנה בפורום:

        @צור אמר בסיכום (כמעט חצי) שנה בפורום:

        זה הזמן להודות למנהלים היקרים @ntz @מוטי-טבק לחברי צוות הפיקוח הנסתרים והגלויים ולכל חברי הפורום

        תודה רבה!
        גם לך @צור ולכל @צוות-פיקוח שעושים עבודה נפלאה!
        בזכותכם יש לנו פורום נקי ומשובח מהעילית של הפורומים החרדים יהי רצון שימשיך כך גם לשנה הבעל"ט.
        שנה טובה ומתוקה! 🍏🍯

        ממש ככה! חיבת לציין ש @צור תמיד עוזר בכול פניה או בקשה.! כול הכבוד!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • B מנותק
          B מנותק
          berman
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי berman
          #4

          @צור וואו איך עבר הזמן...

          כל הכבוד לך ול @מוטי-טבק ול @ntz

          וכמובן ל @חברים

          בזכותכם יש פחות ספאם וכל הזמן יש עוד שידרוגים והוספות תודה רבה רבה על הכל!!!!

          שנה טובה ומתוקה!!!

          תהא שנה פוריה בפורום מוזיקה - מקצב

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • צורצ צור

            ב כ״ח בניסן ה׳תשפ״א הקים @ntz את הפורום.
            במהלך השנה הצטרפו לפורום כאלף חברים, למעלה מאלף ארבע מאות נושאים ומעל עשרים וחמישה אלף פוסטים.
            לאחר כארבעה חודשי פעילות, עברנו לשרת יציב וחזק הכולל שרת אחסון קבצים משוכלל..
            בכל רגע נתון במהלך החודש האחרון היינו בממוצע של 30 משתמשים מחוברים ובשיא של 150 חברים מחוברים בו זמנית (!!)
            ההצטרפות לפורום גדלה בקצב אקספוננציאלי (במכפלות) וכיום אנחנו ניצבים בשורה הראשונה של הפורומים החרדים.
            נקווה שהשנה הבאה עלינו לטובה תתחדש עלינו במוזיקה טובה ושמחה והמשך שימוש מהנה בפורום לרווחת כולנו.
            זה הזמן להודות למנהלים היקרים @ntz @מוטי-טבק לחברי צוות הפיקוח הנסתרים והגלויים ולכל חברי הפורום
            בברכת שנה טובה

            אלי מהאולפןא מנותק
            אלי מהאולפןא מנותק
            אלי מהאולפן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            חצי שנה של כיף
            חצי שנה של הנאה
            חצי שנה של העשרת ידע
            חצי שנה של מוזיקה נקיה
            וחצי שנה של פורום מיוחד במינו עם החברים הכי הכי תודה תודה תודה
            כתיבה וחתימה טובה לכולם

            "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

              חצי שנה של כיף
              חצי שנה של הנאה
              חצי שנה של העשרת ידע
              חצי שנה של מוזיקה נקיה
              וחצי שנה של פורום מיוחד במינו עם החברים הכי הכי תודה תודה תודה
              כתיבה וחתימה טובה לכולם

              ה מנותק
              ה מנותק
              הודיה 1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
              #6

              @אלי-מהאולפן

              @אלי-מהאולפן אמר בסיכום (כמעט חצי) שנה בפורום:

              חצי שנה של כיף
              חצי שנה של הנאה
              חצי שנה של העשרת ידע
              חצי שנה של מוזיקה נקיה
              וחצי שנה של פורום מיוחד במינו עם החברים הכי הכי תודה תודה תודה
              כתיבה וחתימה טובה לכולם

              ממש ככה תודה רבה לכולם

              "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מוטי טבקמ מוטי טבק נעל נושא זה ב-
              • מוטי טבקמ מנותק
                מוטי טבקמ מנותק
                מוטי טבק
                מנהלים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                תודה לכל המשתמשים שעוזרים לנו לשפר ולתחזק את האתר!
                (נעלתי את הנושא כדי לא לגרור ספאם)
                שנה טובה ומתוקה לכולם!
                כתיבה וחתימה טובה!

                "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                לואי ארמסטרונג

                צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                צרו איתי עוד היום קשר!
                motitechpc@gmail.com | 0583293193

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • א אביב התייחס לנושא זה ב
                • א אביב התייחס לנושא זה ב
                • א אביב התייחס לנושא זה ב
                • N ntz התייחס לנושא זה ב
                • N ntz התייחס לנושא זה ב
                • "המבין"& "המבין" התייחס לנושא זה ב
                • N ntz התייחס לנושא זה ב

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות
                תגובה
                • תגובה כנושא
                התחברו כדי לפרסם תגובה
                • מהישן לחדש
                • מהחדש לישן
                • הכי הרבה הצבעות


                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • דף הבית
                • לא נקרא 0
                • פוסטים אחרונים
                • לא נפתר
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • שליחת פנייה לניהול