-
@ortal דיברתי איתו והוא הביא לי.....

https://send.magicode.me/send-file/file/5905650fd5f37ad*****3e8854213e70f9a5868483a88/view
@אולפניסט-ברמה אז מתי יוצא רשמית??????
לא יכולה כבר עם כל התקצירים האלה!!!!!!!!ואני בשוק שהוא היה בכוכב הבא בדיוק ראיתי את זה לפני כמה ימים
מה הלך שם הוא פרש??? -
@אולפניסט-ברמה אז מתי יוצא רשמית??????
לא יכולה כבר עם כל התקצירים האלה!!!!!!!!ואני בשוק שהוא היה בכוכב הבא בדיוק ראיתי את זה לפני כמה ימים
מה הלך שם הוא פרש???@Avital-2 מרוב תקצירים לא רואים את השיר
וואוו כמה משתמשים בנושא אחד
-
@Avital-2 מרוב תקצירים לא רואים את השיר
וואוו כמה משתמשים בנושא אחד
@איציק-דדיה זה רק יותר מגרה ....

-
@אולפניסט-ברמה אז מתי יוצא רשמית??????
לא יכולה כבר עם כל התקצירים האלה!!!!!!!!ואני בשוק שהוא היה בכוכב הבא בדיוק ראיתי את זה לפני כמה ימים
מה הלך שם הוא פרש??? -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@ortal אמר בהזמר מאיר גרין:
@אולפניסט-ברמה נו... אז הוא מוציא את זה או לא?
איזה באסה שלא הייתי שם...
@אולפניסט-ברמה ???? מה ברחת לנו באמצע?
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@הראל-1 אני ינסה
איך מעלים בדרייב??הוא העלה את זה במגקוד את לא יכולה להוריד את זה דרך זה??
כי אני לא מצליחה דרך דרייב כאילו אני לא יודעת
תסבירי לי איך אם את יודעת -
פוסט זה נמחק!
-
השיר האחרון של מאיר היה בנשל נכון?
-
השיר האחרון של מאיר היה בנשל נכון?
@איציק-דדיה בואו לאנחנו שואלים -זה כבר גלש אני יענה שם
-
השיר האחרון של מאיר היה בנשל נכון?
@איציק-דדיה נראה לי השיר על אסון מירון לא זוכרת איך קוראים לו
-
פוסט זה נמחק!
-
@איציק-דדיה בואו לאנחנו שואלים -זה כבר גלש אני יענה שם
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות