תמונת הרקע!
-
מאוד יפה
אבל עושה בלאגן בעיניים וקצת מקשה לראות את התגובות
אז אם אפשר להכהות קצת או את הרקע או את הפוסטים
אבל חוץ מזה ממש יפה!!! -
מאוד יפה
אבל עושה בלאגן בעיניים וקצת מקשה לראות את התגובות
אז אם אפשר להכהות קצת או את הרקע או את הפוסטים
אבל חוץ מזה ממש יפה!!! -
@מוטי-טבק תעדכן שייגמרו הצרות
אני לא מסוגל אפילו שניה אחת לראות האת הרקע הזה
ביייייייייייייייייייייי
@מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:
@מוטי-טבק תעדכן שייגמרו הצרות
אני לא מסוגל אפילו שניה אחת לראות האת הרקע הזה
ביייייייייייייייייייייי@שיראל אמר בתמונת הרקע!:
לא משו....
תפרטו מה הבעיה,
לא יפה, מפריע לקרוא, עושה כאב ראש וכו'... -
@מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:
@מוטי-טבק תעדכן שייגמרו הצרות
אני לא מסוגל אפילו שניה אחת לראות האת הרקע הזה
ביייייייייייייייייייייי@שיראל אמר בתמונת הרקע!:
לא משו....
תפרטו מה הבעיה,
לא יפה, מפריע לקרוא, עושה כאב ראש וכו'... -
@ntz דווקא מאוד יפה
אבל הרקע מאחורה מידי כהה
ובשילוב עם זה שיש שקיפות כל כך גבוהה בפוסטים
אי אפשר לקרא
מרגישים כאילו קוראים בתוך יער עבות של בלאגן בראש -
@ntz דווקא מאוד יפה
אבל הרקע מאחורה מידי כהה
ובשילוב עם זה שיש שקיפות כל כך גבוהה בפוסטים
אי אפשר לקרא
מרגישים כאילו קוראים בתוך יער עבות של בלאגן בראש -
@ntz דווקא מאוד יפה
אבל הרקע מאחורה מידי כהה
ובשילוב עם זה שיש שקיפות כל כך גבוהה בפוסטים
אי אפשר לקרא
מרגישים כאילו קוראים בתוך יער עבות של בלאגן בראש -
@מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:
ובשילוב עם זה שיש שקיפות כל כך גבוהה בפוסטים
שיניתי את השקיפות.
יותר טוב? -
@מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:
ובשילוב עם זה שיש שקיפות כל כך גבוהה בפוסטים
שיניתי את השקיפות.
יותר טוב? -
@מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:
ובשילוב עם זה שיש שקיפות כל כך גבוהה בפוסטים
שיניתי את השקיפות.
יותר טוב? -
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



