אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
רציתי לשאול איך אפשר לשים בפרופיל אימוגיים זזים תודה
@איציק-דדיה
אתה מתכוון לתמונת פרופיל כמו של @שמעון-2?
שהאיש עם איקס כזה מאחוריו? -
@איציק-דדיה
אתה מתכוון לתמונת פרופיל כמו של @שמעון-2?
שהאיש עם איקס כזה מאחוריו?@aha כמו זה עם הסמיילי שזז וכדו
-
@aha כמו זה עם הסמיילי שזז וכדו
@איציק-דדיה כמו זה?

-
@איציק-דדיה כמו זה?

@פנני מאיפה מביאים כאלה
-
@פנני מאיפה מביאים כאלה
@BINYAMIN-OFFICIAL לא'ידע את זה חבר שלי העתיק לי
אבל אני אנסה לבדוק איך עושים את זה -
@פנני מאיפה מביאים כאלה
@BINYAMIN-OFFICIAL
https://giphy.com/
שים לב צריך לתת הגדרה מדוייקת ככה אתה מניב יותר תוצאות
אחלה אתר ובכיף -
@BINYAMIN-OFFICIAL
https://giphy.com/
שים לב צריך לתת הגדרה מדוייקת ככה אתה מניב יותר תוצאות
אחלה אתר ובכיף@אבינועם-0 חסום לי יש לך משהו אחר ?
-
@אבינועם-0 חסום לי יש לך משהו אחר ?
@BINYAMIN-OFFICIAL
למה יש לך נטפרי מופחת סיכונים? -
@BINYAMIN-OFFICIAL
למה יש לך נטפרי מופחת סיכונים?@אבינועם-0 אתרוג
-
@אבינועם-0 אתרוג
@BINYAMIN-OFFICIAL
מוזר אני יש לי נטפרי
רגיל ופתוח לי
אבל בכל אופן אתה יכול לרשום בגוגל הגדרה מסוימת נגיד סוס ואז אתה לוחץ על תמונות ואח"כ כלים ומתחת לתמונות תלחץ על GIF -
@אבינועם-0 אתרוג
-
@אבינועם-0 אתרוג
-
@אבינועם-0תודה אבל איך אני מוריד את זה ?
-
@אבינועם-0תודה אבל איך אני מוריד את זה ?
@BINYAMIN-OFFICIAL מקש ימני שמירת תמונה בשם
-
@BINYAMIN-OFFICIAL לא'ידע את זה חבר שלי העתיק לי
אבל אני אנסה לבדוק איך עושים את זה@פנני לי דווקא יש מלא כאלה אנשים עושים המון ומעלים לאינטרנט וכו' לי נראה לי העתיקו
-
איך מדגישים טקסט ?
-
@מוישי-2 אתה מסמן אותו ובסרגל למעלה אתה לוחץ B
לדוג:

-
@מוישי-2 אתה מסמן אותו ובסרגל למעלה אתה לוחץ B
לדוג:


-
בפרופיל אין סרגל
-
@מוישי-2 לא,כשאתה מעלה פוסט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

