אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@BINYAMIN-OFFICIAL לא'ידע את זה חבר שלי העתיק לי
אבל אני אנסה לבדוק איך עושים את זה@פנני לי דווקא יש מלא כאלה אנשים עושים המון ומעלים לאינטרנט וכו' לי נראה לי העתיקו
-
איך מדגישים טקסט ?
-
@מוישי-2 אתה מסמן אותו ובסרגל למעלה אתה לוחץ B
לדוג:

-
@מוישי-2 אתה מסמן אותו ובסרגל למעלה אתה לוחץ B
לדוג:


-
בפרופיל אין סרגל
-
@מוישי-2 לא,כשאתה מעלה פוסט
-
@מוישי-2 לא,כשאתה מעלה פוסט
@רות-רפפורט אני התכוונתי לחתימה בפרופיל אז אי אפשר
-
@רות-רפפורט אני התכוונתי לחתימה בפרופיל אז אי אפשר
@מוישי-2 מה הבועה הזאת שמתחת כול טקסט
-
@מוישי-2 מה הבועה הזאת שמתחת כול טקסט
@רות-רפפורט חתימה
מקבלים את זה מ150 מוניטין -
רציתי לשאול למה שאני רוצה לתייג מישהו כמו ארי גולד אני לוחץ על השטרודל וכותב ארי וזה לא מעלה לי אותו ועם אני עושה כבר סימן של הפסק בין מיה למילה זה כבר לא חלק מהתיוג||מקוה שמובן||
-
רציתי לשאול למה שאני רוצה לתייג מישהו כמו ארי גולד אני לוחץ על השטרודל וכותב ארי וזה לא מעלה לי אותו ועם אני עושה כבר סימן של הפסק בין מיה למילה זה כבר לא חלק מהתיוג||מקוה שמובן||
@כוכבים-נופלים תעשה לא רווח אלא מקו -
ותכתוב את השם בלי לבחור הבנת?
ככה ארי-גולד עם שטרודל -
רציתי לשאול למה שאני רוצה לתייג מישהו כמו ארי גולד אני לוחץ על השטרודל וכותב ארי וזה לא מעלה לי אותו ועם אני עושה כבר סימן של הפסק בין מיה למילה זה כבר לא חלק מהתיוג||מקוה שמובן||
@כוכבים-נופלים זה קורה ל גם עם משתמשים אתה יכול להעתיק זה מה שאני עושה בדרך כלל,
ובאמת צריך לטבל בזה הרבה שיש להם שתי שמות א"א לתייג אותם, -
@כוכבים-נופלים זה קורה ל גם עם משתמשים אתה יכול להעתיק זה מה שאני עושה בדרך כלל,
ובאמת צריך לטבל בזה הרבה שיש להם שתי שמות א"א לתייג אותם,@ארי-גולד תקרא את מה ש@Avital-2 רשמה
-
@ארי-גולד תקרא את מה ש@Avital-2 רשמה
@כוכבים-נופלים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@ארי-גולד תקרא את מה ש@Avital-2 רשמה
תנסה לעשות את זה לכתוב אתה אני רוצה לראות עם זה באמת מסמן לי בהתראות,
עריכה: באמת סימן לי תודה, -
@ארי-גולד תקרא את מה ש@Avital-2 רשמה
@כוכבים-נופלים אבל שים לב שלא תמיד צריך לעשות את זה למשל עכשיו זה לא תייג אותי
אולי עושים את זה רק אם זה לא מביא לי לבחור
או שאם מספרים זה לא הולך… -
אני ניסיתי ולא הצלחתי טוב אני יצטרך להמשיך להתעיק
-
אני ניסיתי ולא הצלחתי טוב אני יצטרך להמשיך להתעיק
@כוכבים-נופלים מה לא הצלחת?
ראית מה עשיתי לארי גולד? אני כתבתי את זה -
@כוכבים-נופלים אבל שים לב שלא תמיד צריך לעשות את זה למשל עכשיו זה לא תייג אותי
אולי עושים את זה רק אם זה לא מביא לי לבחור
או שאם מספרים זה לא הולך…@Avital-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כוכבים-נופלים אבל שים לב שלא תמיד צריך לעשות את זה למשל עכשיו זה לא תייג אותי
אולי עושים את זה רק אם זה לא מביא לי לבחור
או שאם מספרים זה לא הולך…שם זה לא תייג אותך כי הוא לא עשה רווח הוא כתבש@Avital-2 וזה לא יתייג צריך לכתוב ש @Avital-2
-
@Avital-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כוכבים-נופלים אבל שים לב שלא תמיד צריך לעשות את זה למשל עכשיו זה לא תייג אותי
אולי עושים את זה רק אם זה לא מביא לי לבחור
או שאם מספרים זה לא הולך…שם זה לא תייג אותך כי הוא לא עשה רווח הוא כתבש@Avital-2 וזה לא יתייג צריך לכתוב ש @Avital-2
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות