יוסף שטרן | פסנתר
-
@RACHELY-0 אמר ביוסף שטרן | פסנתר:
@yael דברים מעניינים אומרים פה
אני מנגנת מלודיה משמיעה ממש בקלות והירמון-פעם הייתי צריכה לחשוב הרבה לפני כל הירמון...עכשיו הרבה יותר קל לי ואני יכולה די לשלוף עם הנגינה וגם עם הדרגות הראשיות והקדנצה אוטנטית במשפט פתיח ובסגירה...ואני אשמח מאוד לשמוע הירמונים שלך...אני רוצה שכולם יעלו פה דברים משלהם...
נשמח לשלך גםםם
פתחתי הרמוניה ופיתו"ש -
@יוסף-9 אמר ביוסף שטרן | פסנתר:
נפתח גם באתרוג
היי יוסף!
אתה מנגן ממש יפה ומשתפר מפעם לפעם!!שים לב שבפזמון בקטע "האהבה לא ניצחה גם לא הרוח" שאתה מנגן שם ברצף עולה את האקורדים Am, Bm, C, D, Em.
באקורד Bm כל פעם שאתה מגיע אליו אתה מנגן ביד שמאל את התווים סי ופה, בעוד שאתה צריך לנגן סי ופה דיאז..
Bm מורכב מהצלילים סי, רה ופה דיאז. -
וואו השארת אותי עם פה פתוח אני שומעת את "אמא אם הייתי" בלופים
גם אני מנגנת קצת על אורגן אבל לא מתקרבת לרמה שלך !! -
-
והיא שעמדה בפסנתר
-
@יוסף-9 אמר ביוסף שטרן | פסנתר:
סרטון שלי מנגן את ניגון ארבעה בבות אשמח לשמוע ביקורת, תודה !
מצטער אני לא יכול להעלות למג'יקודזה רק למי שיש יוטיוב (פתוח גם באתרוג)
ביצוע מטורףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
-
בתור קלידן חתונות אני יכול להגיד לך שיש לך פוטנציאל ענק בתור קלידן
-
@יוסף-9 ממש יפה, לא משמיעה או כן משמיעה, נראלי לא לפי הנגינה כאילו...
הכל ממש מושלם רק הידיים צריכות להיות יותר מונחות במטריה (כאילו בצורה נכונה, אני יודעת שממש קשה להקפיד על זה בנגינה מהירה..), פשוט הנגינה כמעט מושלמת וזה קצת מפריע בניראות הידיים אבל ממש יפה.
המדהים בזה שגם אני ניגנתי את זה וזה יצא ממש אחרת, כאילו 100 פסנתרנים יכולים לנגן אותה יצירה ב100 אחוז מקצועיות וזה יצא ממש שונה, אז לסיכום מושלללםםם. -
@יוסף-9
מהמם! באמת התגעגעתי לביצועים שלך!
מדהים איך שכל אחד מנגן את זה אחרת (גם אני מנגנת את זה ממש אחרת) אולי אפשר לפתוח נושא על ביצועים לשודדי הקריביים בעיבודים שונים ולעשות לזה גם רה - הרמוניזציה ועוד כלים זה יכול להיות מעניין.... -
@בינינו-לא-משנה
זה לדוגמא אפרופו מה שדיברנו- דבר שלומדים עם מורה... אני גם למדתי לבד (למען חצי שנב בה למדתי הרמוניה) וגם לי נורא קשה לסדר את הידיים.... אני לא יודעת עד כמה זה משפיע אולי אפשר לפתוח על זה דיון... -
@אפרת-גלבוע זה ממש משפיע בניראות, וגם דברים כמו ישיבה זקופה וכדומה, אני מאוד מקפידה על זה (כמובן שהיצירה עצמה ואיכות הנגינה זה העיקר אבל אין להתעלם ממראה חיצוני שמשפיע לדעתי לפחות 30 אחוז מההתרשמות מהנגינה)