-
לכל אחד יש ייחודיות שלו.
תארו לעצמכם שלשולי רנד יש קול כמו עוד זמרים הייתם או אומרים עוד זמר
אני אישית אוהב אותו בגלל ה”ייחודיות” שלו והסגנון ה”ייחודי” שהוא מביא למוזיקה! -
לכל אחד יש ייחודיות שלו.
תארו לעצמכם שלשולי רנד יש קול כמו עוד זמרים הייתם או אומרים עוד זמר
אני אישית אוהב אותו בגלל ה”ייחודיות” שלו והסגנון ה”ייחודי” שהוא מביא למוזיקה! -
@איש-יקר
ייחודי הוא בהחלט
אבל אתם לא חושבים שתכל'ס זה לא ממש שיר זה יותר הרצאה.... וזה קצת מעצבן
@מחשב-נייד גם אצל ישי ריבו זה הרבה פעמים הרצאה...
זה סגנון מסויים ויש כאלו שמתחברים יותר ויש פחות.
מה שבטוח זה שהוא לא מוגדר כ'זייפן', אלא שמי שמתחבר לסגנון ולז'אנר הזה מאוד נהנה... -
@מחשב-נייד גם אצל ישי ריבו זה הרבה פעמים הרצאה...
זה סגנון מסויים ויש כאלו שמתחברים יותר ויש פחות.
מה שבטוח זה שהוא לא מוגדר כ'זייפן', אלא שמי שמתחבר לסגנון ולז'אנר הזה מאוד נהנה...@בנימין-לוריא נכון, וסתם כך, לא קשור למוזיקה, הוא בן אדם מאוד מוכשר, השירים שהוא כותב, כל שיר שיר
-
@בנימין-לוריא נכון, וסתם כך, לא קשור למוזיקה, הוא בן אדם מאוד מוכשר, השירים שהוא כותב, כל שיר שיר
-
פוסט זה נמחק!
-
@הודיה-1 בהרבה סרטים, אבל אני חושב שזה מתחיל לחרוג מנושא המוזיקה וכו', ואכמ"ל...
-
טוב, אז... שולי רנד. כל מה שקשור אליו, שירים, סרטונים, הכל. והכי חשוב: מה אתם חושבים עליו ועל השירים שלו. (אישית אני לא כל כך אוהבת אותו, אבל סתם מעניין אותי לדעת מה דעתכם)
-
@igo רק מה שקשור למוזיקה!
כדאי למחוק את ההודעות... -
@igo רק מה שקשור למוזיקה!
כדאי למחוק את ההודעות...@בנימין-לוריא
טוווב
מתנצל מעומק ליבי. -
@igo רק מה שקשור למוזיקה!
כדאי למחוק את ההודעות... -
@בנימין-לוריא אמר בשולי רנד:
@igo רק מה שקשור למוזיקה!
כדאי למחוק את ההודעות...רק להזכירכם- שהפיקוח יכול לראות גם מחיקות..וגם עריכות...
-
@מחשב-נייד בהחלט!
אבל אין עניין לכתוב הודעות..ולמחוק אותם..ממילא זה יעבור בקרה... -
@ריינבואו
לא נראה לי עניין של גיל... יותר עניין של טעם
אני אישית ממש לא מתחברת אליו... הקול שלו מעצבן אותי, אבל יש לו מסרים בשירים....@מחשב-נייד אמר בשולי רנד:
@ריינבואו
לא נראה לי עניין של גיל... יותר עניין של טעם
אני אישית ממש לא מתחברת אליו... הקול שלו מעצבן אותי, אבל יש לו מסרים בשירים....הוא מעביר מסרים, אבל לא בצורה נכונה כל כך. לדוגמא בשיר אדי, זה בעצם שיר על מקרה שקרה בעולם החילוני, שכמה בחורים הרגו בנאדם. הוא בעצם בא לגנות את החילוניות ואת הדברים שהיא עושה, אבל עדיין, בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.
-
@מחשב-נייד אמר בשולי רנד:
@ריינבואו
לא נראה לי עניין של גיל... יותר עניין של טעם
אני אישית ממש לא מתחברת אליו... הקול שלו מעצבן אותי, אבל יש לו מסרים בשירים....הוא מעביר מסרים, אבל לא בצורה נכונה כל כך. לדוגמא בשיר אדי, זה בעצם שיר על מקרה שקרה בעולם החילוני, שכמה בחורים הרגו בנאדם. הוא בעצם בא לגנות את החילוניות ואת הדברים שהיא עושה, אבל עדיין, בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.
@הרבנית היום הוא היה בבני ברק בקרית הרצוג אם דוד פדידה
-
@מחשב-נייד אמר בשולי רנד:
@ריינבואו
לא נראה לי עניין של גיל... יותר עניין של טעם
אני אישית ממש לא מתחברת אליו... הקול שלו מעצבן אותי, אבל יש לו מסרים בשירים....הוא מעביר מסרים, אבל לא בצורה נכונה כל כך. לדוגמא בשיר אדי, זה בעצם שיר על מקרה שקרה בעולם החילוני, שכמה בחורים הרגו בנאדם. הוא בעצם בא לגנות את החילוניות ואת הדברים שהיא עושה, אבל עדיין, בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.
-
@אייצ-ית יאיר אלייצור מזכיר אותו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
