עזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubase
-
בס"ד.
מבקש את עזרתו של מישהו NFO שאולי יוכל לסדר את המחשב האולפני של חבר קרוב שלי.
הבחור חולה במחלת הטורט וקצת קשה לו במצבים מסויימים וכשהאולפן לא עובד כמו שצריך הוא נכנס למצב נפשי ירוד מאד.
אנחנו מוכנים לשלם עבור הגעה (לאשקלון), לבדוק ולאפס את התקלות עם קיובייס והקונטקט בגדול...
אשמח לפניות מצד מי שמבין בעניינים האלה ורוצה להרוויח מצווה גדולה (וגם מה שמגיע בכסף)תודה לכם.
נאמן@Neeman2020 אשמח לעזור בזה רק שצריך להבין מה הבעיות, בשונה ממה שאמרו לך המפרט של המחשב לא ממש משנה לגבי באגים ותקלות הוא משנה רק לעניין מהירות התגובה והאחסון של התוכנות.
תגיד מה הבעיות בדיוק ונראה איך אפשר לעזור בשמחה. -
@Neeman2020 אשמח לעזור בזה רק שצריך להבין מה הבעיות, בשונה ממה שאמרו לך המפרט של המחשב לא ממש משנה לגבי באגים ותקלות הוא משנה רק לעניין מהירות התגובה והאחסון של התוכנות.
תגיד מה הבעיות בדיוק ונראה איך אפשר לעזור בשמחה.בסד
@טיטו בוקר טוב,
כל מה שאני יודע נאמר כאן בערך, נתוני המחשב חזקים מספיק.
איך אוכל לשוחח איתך? -
בסד
@טיטו בוקר טוב,
כל מה שאני יודע נאמר כאן בערך, נתוני המחשב חזקים מספיק.
איך אוכל לשוחח איתך?פוסט זה נמחק! -
בסד
@טיטו בוקר טוב,
כל מה שאני יודע נאמר כאן בערך, נתוני המחשב חזקים מספיק.
איך אוכל לשוחח איתך?@Neeman2020 מה התקלה? התוכנה קורסת? או שלא נפתחת בכלל? או משהו אחר...?
-
@Neeman2020 מה התקלה? התוכנה קורסת? או שלא נפתחת בכלל? או משהו אחר...?
@טיטו
בגדול צריך לדעתי לפרמו ולהתקין גירסת קיו בייס מחדש ואת הקונטקטים.
חוץ מזה יש בעיות של תקיעות פתאום, ולא אמורה להיות הבעיה הזאת עם ציוד כזה...או שכן ואין לי באמת מושג.
אולי אפשר לדבר איתך בוואטסאפ או משהו? הוא יסביר לך הכי טוב...
בערב כזה אולי.תודה לך ולכל מי שרוצה לעזור. לא מובן מאליו

-
@טיטו
בגדול צריך לדעתי לפרמו ולהתקין גירסת קיו בייס מחדש ואת הקונטקטים.
חוץ מזה יש בעיות של תקיעות פתאום, ולא אמורה להיות הבעיה הזאת עם ציוד כזה...או שכן ואין לי באמת מושג.
אולי אפשר לדבר איתך בוואטסאפ או משהו? הוא יסביר לך הכי טוב...
בערב כזה אולי.תודה לך ולכל מי שרוצה לעזור. לא מובן מאליו

@Neeman2020 זה קיובס פרוץ מה שיש לו?
-
@Neeman2020 זה קיובס פרוץ מה שיש לו?
@BINYAMIN-OFFICIAL
הלוואי בנימין. מרוב שהרגיש לא נוח עם תוכנה פרוצה, פשוט קנה את התוכנה,
ושעשה אקטיבציה הלכו לעזאזל כל הספריות שהיו לו.
ז"א הספריות קיימות אך לא עובדות. -
@Neeman2020 מה התקלה? התוכנה קורסת? או שלא נפתחת בכלל? או משהו אחר...?
@טיטו הייי סליחה בכלל לא ראיתי את התגובה שלך
אני לא מבין כזה גדול אבל אני יודע שיש בעיה עם הספריות ובלי קשר התוכנה נתקעת ועושה בעיות
המחשב עצמו חזק ולא קורס. אני רק השליח...חח -
@טיטו הייי סליחה בכלל לא ראיתי את התגובה שלך
אני לא מבין כזה גדול אבל אני יודע שיש בעיה עם הספריות ובלי קשר התוכנה נתקעת ועושה בעיות
המחשב עצמו חזק ולא קורס. אני רק השליח...חח -
פוסט זה נמחק!
-
@טיטו הייי סליחה בכלל לא ראיתי את התגובה שלך
אני לא מבין כזה גדול אבל אני יודע שיש בעיה עם הספריות ובלי קשר התוכנה נתקעת ועושה בעיות
המחשב עצמו חזק ולא קורס. אני רק השליח...חח@Neeman2020 פניתי אליך במייל ולא ראית, אשמח אם תציץ כדי לעזור מה שביכולתי
-
@Neeman2020 פניתי אליך במייל ולא ראית, אשמח אם תציץ כדי לעזור מה שביכולתי
@טיטו היקר
בס"ד
קיבלתי עכשיו והגבתי (הייתי קצת מנותק לאחרונה)
תודה על הכל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות