-
@ortal צודקת!!- כל מילה במקום!- והלחנים שלו והקול שלו- מטורפים!!
יש לי הופעה בקרוב, ואני הולכת לשיר שם את השיר "מקום לטעויות", כל כך אהבתי אותו!!- מילים חזקות!!, נגע בי ממש!!
@ortal צודקת!!- כל מילה במקום!- והלחנים שלו והקול שלו- מטורפים!!
יש לי הופעה בקרוב, ואני הולכת לשיר שם את השיר "מקום לטעויות", כל כך אהבתי אותו!!- מילים חזקות!!, נגע בי ממש!!
באמת אין הגדרה לזה
הוא לקח את כל הסגנון למקום חדש והעלה פי כמה את הרמה
גם בשירים האחרונים רואים שהוא כבר ממש פורץ
עד אותו היום כל שיר שלו קיבל בחודש עד 50 אלף צפיות
בשירים האחרונים בחודש יש כבר 300 אלף
וגם אני הייתי בקיץ שנה שעברה בהופעה מצומצמת שלו והוא שר כמה שירים שלו ובקושי רבע מהקהל הכיר
היום בהופעה הוא שניה מזיז את המקרופון באמצע השיר והעוצמות של הקהל מטורפותתת -
@איציק-דדיה למה זה דווקא סגנון כתיבה מעניין....
-והאור הפנימי
-ושופך את ליבי
-ודווקא עכשיו
-ולדעת שמלאך נשלח
-ודע בני יקירי
-ואני שוב עומד למבחן
-ויש מקום בעולם
-וכל מה שקורה ביננו
-וכשישאו רגלם אל עירו
-וכבר ישבנו והבטחנו לדבר
-ושלום עשה שלום ביננו
-וקוויתי שבבור נסתר
-ויש למעלה אבא שאוהב אותך
זה הרשימה:)@1122 מה מעניין??
-
@1122 מה מעניין??
@1122 אני חושב שזה דווקא כבר ניהיה משעמם כזה שהכל באותו סגנון מחשבה
-
@1122 אני חושב שזה דווקא כבר ניהיה משעמם כזה שהכל באותו סגנון מחשבה
@אייל-גלבוע-4 זה ממש לא משעמם. אתה שמת לב שהכל מתחיל באות ו' או שהכל אותו סגנון לפני שאמרו את זה פה?
חוץ מיזה זה בסדר גמור שיש לו סגנון אחיד, וכל זמר מוצא את הסגנון שמתאים לו ועל אותו קו הוא מוציא עוד שירים.תאחד פוסטים
-
@אייל-גלבוע-4 זה ממש לא משעמם. אתה שמת לב שהכל מתחיל באות ו' או שהכל אותו סגנון לפני שאמרו את זה פה?
חוץ מיזה זה בסדר גמור שיש לו סגנון אחיד, וכל זמר מוצא את הסגנון שמתאים לו ועל אותו קו הוא מוציא עוד שירים.תאחד פוסטים
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@אייל-גלבוע-4 זה ממש לא משעמם. אתה שמת לב שהכל מתחיל באות ו' או שהכל אותו סגנון לפני שאמרו את זה פה?
חוץ מיזה זה בסדר גמור שיש לו סגנון אחיד, וכל זמר מוצא את הסגנון שמתאים לו ועל אותו קו הוא מוציא עוד שירים.תאחד פוסטים
@ortal אני ספציפית לא התחברתי
-
@ortal אני ספציפית לא התחברתי
@אייל-גלבוע-4 עניין של טעם. אניאגיד לך את האמת גם אני בהתחלה לא כ"כ התחברתי כי זה סגנון מאוד מסויים כזה. אבל בכל זאת ממש יפה!
-
@אייל-גלבוע-4 עניין של טעם. אניאגיד לך את האמת גם אני בהתחלה לא כ"כ התחברתי כי זה סגנון מאוד מסויים כזה. אבל בכל זאת ממש יפה!
-
@ortal אני ספציפית לא התחברתי
@אייל-גלבוע-4 אולי כרגע, אבל זה כבר סוחף את כולם
אולי הסגנון השקט לא מתאים לכל שדרני הרדיו
אבל יש לו להיטי ע-נ-ק -
@אייל-גלבוע-4 אולי כרגע, אבל זה כבר סוחף את כולם
אולי הסגנון השקט לא מתאים לכל שדרני הרדיו
אבל יש לו להיטי ע-נ-ק -
@אייל-גלבוע-4 אולי כרגע, אבל זה כבר סוחף את כולם
אולי הסגנון השקט לא מתאים לכל שדרני הרדיו
אבל יש לו להיטי ע-נ-ק -
משה פלד משמח באירוע יוקרתי עם אהרון רזאל 2.mp4
https://send.magicode.me/send-file/file/f64f0fbaad479c1e7dea9c844f515b214000d6***34/viewhttps://send.magicode.me/send-file/file/218be7dff342ee1e5199b549d22ce972282b***f22f/view
https://send.magicode.me/send-file/file/b3dc8db9d06c68bb520af0aa2fe9858a9ca***4501c/view
-
@אייל-גלבוע-4 אולי כרגע, אבל זה כבר סוחף את כולם
אולי הסגנון השקט לא מתאים לכל שדרני הרדיו
אבל יש לו להיטי ע-נ-ק@1122 עיניין של טעם..
-
אתמול היה אירוע של אברהם פריד ומשה פלד.
מהמם!
אברהם פריד מארח את משה פלד בברכת הסולטן.mp4 -
אגב יש עוד משהו לגבי משה פלד שכל מי שמדבר על השירים שלו מדבר על רגע לפני הלילה, בשורה טובה, אותו היום, אחים ומקום לטעיות
אז אנא משתמשים יקרים
יש למשה פלד גם את השירים:
-פליאה
-יש מי שמחכה
-דווקא עכשיו
יש עוד כמה שירים אבל לשירים המוכרים לעיל חובהה להקשיב
שירים מטורפיםםםםם ברמות עלללל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות