דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. שיתוף פרויקטים וחוות דעת
  4. עיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊

עיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף פרויקטים וחוות דעת
26 פוסטים 15 כותבים 1.1k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ.S 0מ מנותק
    מ.S 0מ מנותק
    מ.S 0
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #17

    @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

    (פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
    זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)

    ודאי, ברור 😊 , ואם תדפדף תראה שיש כאן מישהו שזיהה את הפלאגין - SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST

    @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

    תוכל לשלוח צילום מסך שלו?

    בשמחה

    צילום מסך 2023-06-11 022715.png

    🔥🔥עשיתם כבר מנוי לערוץ שלי? 🔥🔥

    https://youtube.com/@mordechai-hess?si=t_OYHvfTiwbMyH6n

    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • B BINYAMIN OFFICIAL

      מדהים אהבתי ממש 👍

      איך אני יכול להשיג את עמית בן עטר ?

      א מנותק
      א מנותק
      אולפניסט ברמה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #18

      @BINYAMIN-OFFICIAL
      ועליא... תגיד אתה מסך בחנות בקניון???
      זה מסחררררר

      😂

      ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ.S 0מ מ.S 0

        משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

        אשמח לתגובתכם! 🙂

        מרדכי S.mp3

        י מנותק
        י מנותק
        יהודה20
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #19

        @מ-S-0 מדהים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • hd1H מנותק
          hd1H מנותק
          hd1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי hd1
          #20

          @מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

          מרדכי S.mp3

          🏅 הורדתי לנגן מרב שזה יפה !👏 👏

          אם אתה לא מסכים להוריד תעדכן...🤦‍♂️

          מ.S 0מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • hd1H hd1

            @מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

            מרדכי S.mp3

            🏅 הורדתי לנגן מרב שזה יפה !👏 👏

            אם אתה לא מסכים להוריד תעדכן...🤦‍♂️

            מ.S 0מ מנותק
            מ.S 0מ מנותק
            מ.S 0
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @hd1 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

            @מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

            מרדכי S.mp3

            🏅 הורדתי לנגן מרב שזה יפה !👏 👏

            אם אתה לא מסכים להוריד תעדכן...🤦‍♂️

            בכיף אחי! 😀 תודה על הפרגון ❤ ❤

            תעביר בכיף למי שאתה רוצה

            🔥🔥עשיתם כבר מנוי לערוץ שלי? 🔥🔥

            https://youtube.com/@mordechai-hess?si=t_OYHvfTiwbMyH6n

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מ.S 0מ מ.S 0

              @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

              (פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
              זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)

              ודאי, ברור 😊 , ואם תדפדף תראה שיש כאן מישהו שזיהה את הפלאגין - SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST

              @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

              תוכל לשלוח צילום מסך שלו?

              בשמחה

              צילום מסך 2023-06-11 022715.png

              ת מנותק
              ת מנותק
              תודה לך ה'
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #22

              @מ-S-0 מטורף!!
              הגיטרות מאד נעימות לאוזן
              זה נשמע כזה מנגינה מאחורי קליפ מגניב!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • hd1H מנותק
                hd1H מנותק
                hd1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #23

                @תודה-לך-ה אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                הגיטרות מאד נעימות לאוזן

                כמה נכון!
                זה בדיוק מה שהייתי צריך עכשיו 🙏
                פשוט אני נאלץ לשבת מול המחשב הרבה זמן בגלל עבודה שאני צריך להגיש
                וזה כל כך במקום!
                אם יש לך עוד כאלה אשמח שתעלה🏅

                יואלי דיקמןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • hd1H hd1

                  @תודה-לך-ה אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                  הגיטרות מאד נעימות לאוזן

                  כמה נכון!
                  זה בדיוק מה שהייתי צריך עכשיו 🙏
                  פשוט אני נאלץ לשבת מול המחשב הרבה זמן בגלל עבודה שאני צריך להגיש
                  וזה כל כך במקום!
                  אם יש לך עוד כאלה אשמח שתעלה🏅

                  יואלי דיקמןי מנותק
                  יואלי דיקמןי מנותק
                  יואלי דיקמן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #24

                  @hd1 תספר לי לשבת מול מחשב כמה שעות לשיר

                  hd1H תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יואלי דיקמןי יואלי דיקמן

                    @hd1 תספר לי לשבת מול מחשב כמה שעות לשיר

                    hd1H מנותק
                    hd1H מנותק
                    hd1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #25

                    @יואלי-דיקמן

                    חחחחחח
                    קבלתי את ההודעה הזאת למייל a436df4d-4b82-4ff3-bb27-c588105ad5fb-image.png
                    התלהבתי..

                    יואלי דיקמןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • hd1H hd1

                      @יואלי-דיקמן

                      חחחחחח
                      קבלתי את ההודעה הזאת למייל a436df4d-4b82-4ff3-bb27-c588105ad5fb-image.png
                      התלהבתי..

                      יואלי דיקמןי מנותק
                      יואלי דיקמןי מנותק
                      יואלי דיקמן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @hd1 😄

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • לא נקרא 0
                      • פוסטים אחרונים
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • שליחת פנייה לניהול