דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. תווים של ה-'בין לבין'

תווים של ה-'בין לבין'

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כלי נגינה
21 פוסטים 5 כותבים 1.3k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y YAFIT

    @1122
    אוקיי
    אז יש לזה שם-"קישוט".
    שזה בעצם קישוט שמוסיף ליצירה\שיר.
    בדרך כלל זה כן כתוב ביצירה אבל ביותר במתקדמים.
    יש כל מיני סוגיי קישוטים כגון-מורדנט, כפלפל,סמיך,אצ'אקאטורה,גליסנדו ויש עוד המוווווווווווווווווון!!!!!!!
    רוב ה"קישוטים" שמותיהם באיטלקית אבל לא רק.....

    מקווה שעזרתי לך להבין😀

    11221 מנותק
    11221 מנותק
    1122
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @YAFIT קודם כל תודה על התגובה😉
    יש איך ללמוד את זה??
    מה מתאימים לאיפה?
    ולפי מה מתאימים את זה? סולמות? תווים? משקל?

    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 11221 1122

      @YAFIT קודם כל תודה על התגובה😉
      יש איך ללמוד את זה??
      מה מתאימים לאיפה?
      ולפי מה מתאימים את זה? סולמות? תווים? משקל?

      Y מנותק
      Y מנותק
      YAFIT
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי YAFIT
      #5

      @1122
      יש איך ללמוד את זה?? שוב. זה כתוב בתוך היצירה\דפים.
      מה מתאימים לאיפה? לפי מה שכתוב.
      ולפי מה מתאימים את זה? סולמות? תווים? משקל?
      בעיקרון לפי היצירה אבל אחרי כמה שנים טובות של נגינה פשוט יודעים את זה!
      שומעים לפי האוזן,עכשיו מתאים את זה ועכשיו יותר את זה.
      זה מגיע עם השנים...
      סבבה?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 11221 1122

        תמיד אני רואה שנגנים בחתונות מוסיפים תווים בין לבין בשביל שהמנגינה תשמע יותר חלקה לאוזן או מקפיצה יותר, ובספרי תווים לא רשום את זה
        האם יש לזה הגדרה מוזיקלית??
        איך אפשר לדעת בערך איזה תווים כדאי להוסיף, איפה ועל איזה סולם בלי שישמע תקוע?
        או שזה דבר שמבוסס על שמיעה מוזיקלית בלבד ונלמד עם הזמן...
        אשמח לשמוע ממי שמבין בעניין🙏

        ר מנותק
        ר מנותק
        רוחלה כהן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @1122 אמר בתווים של ה-'בין לבין':

        תמיד אני רואה שנגנים בחתונות מוסיפים תווים בין לבין בשביל שהמנגינה תשמע יותר חלקה לאוזן או מקפיצה יותר, ובספרי תווים לא רשום את זה
        האם יש לזה הגדרה מוזיקלית??
        איך אפשר לדעת בערך איזה תווים כדאי להוסיף, איפה ועל איזה סולם בלי שישמע תקוע?
        או שזה דבר שמבוסס על שמיעה מוזיקלית בלבד ונלמד עם הזמן...
        אשמח לשמוע ממי שמבין בעניין🙏

        כתוב בקטן יותר... אבל לפעמים זה באמת לא כתוב

        שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
        (יובל סטופל)❣️

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ר רוחלה כהן

          @1122 אמר בתווים של ה-'בין לבין':

          תמיד אני רואה שנגנים בחתונות מוסיפים תווים בין לבין בשביל שהמנגינה תשמע יותר חלקה לאוזן או מקפיצה יותר, ובספרי תווים לא רשום את זה
          האם יש לזה הגדרה מוזיקלית??
          איך אפשר לדעת בערך איזה תווים כדאי להוסיף, איפה ועל איזה סולם בלי שישמע תקוע?
          או שזה דבר שמבוסס על שמיעה מוזיקלית בלבד ונלמד עם הזמן...
          אשמח לשמוע ממי שמבין בעניין🙏

          כתוב בקטן יותר... אבל לפעמים זה באמת לא כתוב

          Y מנותק
          Y מנותק
          YAFIT
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @רוחלה-כהן רוב אם לא כל הפעמים- כן!

          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y YAFIT

            @רוחלה-כהן רוב אם לא כל הפעמים- כן!

            ר מנותק
            ר מנותק
            רוחלה כהן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @YAFIT מה?!

            שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
            (יובל סטופל)❣️

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ר רוחלה כהן

              @YAFIT מה?!

              Y מנותק
              Y מנותק
              YAFIT
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @רוחלה-כהן אמרתי שרוב אם לא כל הפעמים- כן כתוב את זה!!!

              ר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y YAFIT

                @רוחלה-כהן אמרתי שרוב אם לא כל הפעמים- כן כתוב את זה!!!

                ר מנותק
                ר מנותק
                רוחלה כהן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @YAFIT למה חזרת על מה שאמרתי? (בהצלחה במקצב-קליטה נעימה😊 )

                שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                (יובל סטופל)❣️

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ר רוחלה כהן

                  @YAFIT למה חזרת על מה שאמרתי? (בהצלחה במקצב-קליטה נעימה😊 )

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YAFIT
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @רוחלה-כהן
                  מתי חזרתי על דבריך?
                  את אמרת-"אבל לפעמים זה באמת לא כתוב"
                  לכן אני אמרתי-"רוב אם לא כל הפעמים- כן כתוב את זה!!!"

                  תודה❤

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ר מנותק
                    ר מנותק
                    רוחלה כהן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    יש כאן מישהו/הי שכותב/ת תווים ומוכן לכתוב בשבילי? אשמח מאוד!!!!!

                    שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                    (יובל סטופל)❣️

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ר רוחלה כהן

                      יש כאן מישהו/הי שכותב/ת תווים ומוכן לכתוב בשבילי? אשמח מאוד!!!!!

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      YAFIT
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @רוחלה-כהן לאיזה שיר?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ר מנותק
                        ר מנותק
                        רוחלה כהן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רוחלה כהן
                        #14

                        @YAFIT
                        https://miktzav.com/assets/uploads/files/1686596294270-4415d68f-9e96-4ae6-a160-70e7b98e6cff-38d1ffc28c6ac3a5bbfb3b47ad6eca5b_shqkmb.mp3 (את הסולו כמובן...)

                        שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                        (יובל סטופל)❣️

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ר רוחלה כהן

                          @YAFIT
                          https://miktzav.com/assets/uploads/files/1686596294270-4415d68f-9e96-4ae6-a160-70e7b98e6cff-38d1ffc28c6ac3a5bbfb3b47ad6eca5b_shqkmb.mp3 (את הסולו כמובן...)

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          YAFIT
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @רוחלה-כהן אבל מה זה קשור לכאן?
                          תבקשי את זה פה-https://miktzav.com/topic/9118/%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%AA-%D7%AA%D7%95%D7%95%D7%99%D7%9D?_=1686855384291
                          (אני רואה שאת פתחת חמוד)

                          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y YAFIT

                            @רוחלה-כהן אבל מה זה קשור לכאן?
                            תבקשי את זה פה-https://miktzav.com/topic/9118/%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%AA-%D7%AA%D7%95%D7%95%D7%99%D7%9D?_=1686855384291
                            (אני רואה שאת פתחת חמוד)

                            ר מנותק
                            ר מנותק
                            רוחלה כהן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @YAFIT נראה לי שלא "חרגתי" מהנושא אולי זה לא על התווים שלא כתובים, אין כ"כ הבדל איפה אני כותבת את זה אם זה קשור...
                            את כותבת תווים?

                            שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                            (יובל סטופל)❣️

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ר רוחלה כהן

                              @YAFIT נראה לי שלא "חרגתי" מהנושא אולי זה לא על התווים שלא כתובים, אין כ"כ הבדל איפה אני כותבת את זה אם זה קשור...
                              את כותבת תווים?

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              YAFIT
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @רוחלה-כהן אמר בתווים של ה-'בין לבין':

                              @YAFIT נראה לי שלא "חרגתי" מהנושא אולי זה לא על התווים שלא כתובים, אין כ"כ הבדל איפה אני כותבת את זה אם זה קשור...
                              את כותבת תווים?

                              כן!
                              אבל אין לי כ"כ כח
                              אולי מחר...

                              אני ואניא ר 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • Y YAFIT

                                @רוחלה-כהן אמר בתווים של ה-'בין לבין':

                                @YAFIT נראה לי שלא "חרגתי" מהנושא אולי זה לא על התווים שלא כתובים, אין כ"כ הבדל איפה אני כותבת את זה אם זה קשור...
                                את כותבת תווים?

                                כן!
                                אבל אין לי כ"כ כח
                                אולי מחר...

                                אני ואניא מנותק
                                אני ואניא מנותק
                                אני ואני
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @YAFIT ממליץ לשנות תמונה בפרופיל

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Y YAFIT

                                  @רוחלה-כהן אמר בתווים של ה-'בין לבין':

                                  @YAFIT נראה לי שלא "חרגתי" מהנושא אולי זה לא על התווים שלא כתובים, אין כ"כ הבדל איפה אני כותבת את זה אם זה קשור...
                                  את כותבת תווים?

                                  כן!
                                  אבל אין לי כ"כ כח
                                  אולי מחר...

                                  ר מנותק
                                  ר מנותק
                                  רוחלה כהן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  אשמח מאוד!!!מאוד מאוד -כדי שיבינו את הרמה😉 גם אם יהיה אפילו עוד שבוע אבל אשמח מאוד!!! יאלה מחכה!!!

                                  שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                                  (יובל סטופל)❣️

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ר רוחלה כהן

                                    אשמח מאוד!!!מאוד מאוד -כדי שיבינו את הרמה😉 גם אם יהיה אפילו עוד שבוע אבל אשמח מאוד!!! יאלה מחכה!!!

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    YAFIT
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי YAFIT
                                    #20

                                    @רוחלה-כהן בכיף!!
                                    👍 כי אני לא יכולה עדיין לעשות...

                                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y YAFIT

                                      @רוחלה-כהן בכיף!!
                                      👍 כי אני לא יכולה עדיין לעשות...

                                      ר מנותק
                                      ר מנותק
                                      רוחלה כהן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      @YAFIT בראשון יהיה מוכן? או שזה קצת זמן בשבילך ?
                                      וואו התלהבתי על המנגינה, מנגינה פשוט מטורפת!!!!

                                      שמתי..

                                      שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                                      (יובל סטופל)❣️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מנאשששמ מנאששש סימן נושא זה כנושא רגיל ב

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות
                                      תגובה
                                      • תגובה כנושא
                                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                                      • מהישן לחדש
                                      • מהחדש לישן
                                      • הכי הרבה הצבעות


                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • לא נקרא 0
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • שליחת פנייה לניהול