תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע לכולם
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע יעני נגמר- אין למה לחכות- אבל את יכולה להקשיב לרדיו כי אמרו שיהיה את עמנואל שולמן-אבל נראה לי מאוחר מידי..
-
האמת- אני רואה את התוכנית נטו בשביל המתמודדים כי הם מעניינים ומלמדים המון ואילו השופטים- לא כל כך מבינים במוזיקה באמת....
לפחות שבוע הבא יהיה את ארזה....@אפרת-גלבוע מוצש פרשת בלק
-
תודה לכולם!
חסד ה'! -
@רוחלה-כהן מתי יפתחו באתרוג?
@מישהי-מאמי פתחו
-
@מישהי-מאמי פתחו
@רוחלה-כהן כן שלחתי להם שיפתחו.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@צוציק כן, נפתח
@איציק-דדיה העלתי את זה (אתמול )
למי שרוצה ואין כח לדפדף למעלה...
@רוחלה-כהן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:https://www.youtube.com/watch?v=oEBvrcMv5b8
באתרוג נפתח -
@צוציק כן, נפתח
@איציק-דדיה העלתי את זה (אתמול )
למי שרוצה ואין כח לדפדף למעלה...
@רוחלה-כהן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:https://www.youtube.com/watch?v=oEBvrcMv5b8
באתרוג נפתחפוסט זה נמחק! -
@רוחלה-כהן אל תשכחי שבאולפן אין את זה אבל את צודקת באמת קצת מוגזם
-
@רוחלה-כהן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אאוי אני מהזה' לא אוהבת ששומעים את הנשימות בין משפט למשפט(כתבתי בקשר לביצוע של טיירי)
בעיקרון זה מראה שהוא שר טוב (נשימות מהבטן..., למבינים בפיתוח קול...)
אבל לפעמים זה כבר לא נעים לאוזן... -
השופט השוע הוא דוד בן ארזה ???
-
השופט השוע הוא דוד בן ארזה ???
@איציק-דדיה ניראה לי שכן...(מקווה...)
-
@איציק-דדיה ניראה לי שכן...(מקווה...)
@הדרי השופטים אורחים יותר מעניינים מהשופטים הקבועים
-
השופט השוע הוא דוד בן ארזה ???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות