סדר סולמות
-
מישהו יכול לעשות רשימה של איזה תו מעלים בחצי טון בכל סולם??
אני לומדת עכשיו, ועדיין מאוד מסתבכת עם הסולמות. אני יותר רגילה שיש לי את הנתונים ואז אני בודקת למה הם ככה (הפוך על הפוך
)
אשמח מאד!@1122 כן... עם מישהו יכול לעזור אני גם אשמח
-
מישהו יכול לעשות רשימה של איזה תו מעלים בחצי טון בכל סולם??
אני לומדת עכשיו, ועדיין מאוד מסתבכת עם הסולמות. אני יותר רגילה שיש לי את הנתונים ואז אני בודקת למה הם ככה (הפוך על הפוך
)
אשמח מאד!@1122 באיזה כלי?
-
@1122 באיזה כלי?
@רות-רפפורט אורגן
-
@רות-רפפורט אורגן
@אייל-גלבוע-4 אורגנית ואורגן זה אותו דבר?
-
@אייל-גלבוע-4 אורגנית ואורגן זה אותו דבר?
@רות-רפפורט כן
-
מישהו יכול לעשות רשימה של איזה תו מעלים בחצי טון בכל סולם??
אני לומדת עכשיו, ועדיין מאוד מסתבכת עם הסולמות. אני יותר רגילה שיש לי את הנתונים ואז אני בודקת למה הם ככה (הפוך על הפוך
)
אשמח מאד!@1122 אני אצלם לך מחוברת ואז יסביר לך
-
@1122 אני אצלם לך מחוברת ואז יסביר לך
@רות-רפפורט אני יודעת סולמות, אני רק רוצה להדפיס רשימה מסודרת...
זה פשוט לוקח לי המון זמן להזכר כל פעם איזה סולם, ואז באותו סולם איזה תו משתנה וזה... -
@רות-רפפורט אני יודעת סולמות, אני רק רוצה להדפיס רשימה מסודרת...
זה פשוט לוקח לי המון זמן להזכר כל פעם איזה סולם, ואז באותו סולם איזה תו משתנה וזה...@1122

יש עוד משהו אם לא תיסתדרי עם זה אני אביא לך משהו יותר מסודר(עם תמונות של התווים) -
@1122

יש עוד משהו אם לא תיסתדרי עם זה אני אביא לך משהו יותר מסודר(עם תמונות של התווים)@רות-רפפורט אני יודעת את זה
אני רוצה רשימה של נגיד
דו מז'ור- חצי טון בתו ...
רה מז'ור- חצי טון בתו... -
@רות-רפפורט אני יודעת את זה
אני רוצה רשימה של נגיד
דו מז'ור- חצי טון בתו ...
רה מז'ור- חצי טון בתו...@1122 אהה אוקי טוב אני אעלה לך
-
@רות-רפפורט אני יודעת את זה
אני רוצה רשימה של נגיד
דו מז'ור- חצי טון בתו ...
רה מז'ור- חצי טון בתו...@1122 זה מובן לך
סולם סול מז'ור- סול לה סי דו רה מי פה דיאז סול, דיאז אחד ליד המפתח
סולם לה מז'ור- לה סי דו דיאז רה מי פה דיאז סול דיאז לה 3 דיאזים ליד המפתח -
@רות-רפפורט אני יודעת את זה
אני רוצה רשימה של נגיד
דו מז'ור- חצי טון בתו ...
רה מז'ור- חצי טון בתו...@1122
מעגל הקוינטות יעזור לך?
(זה תרשים כזה שמראה את הדיאזים והבמולים בכל סולם) -
@1122
מעגל הקוינטות יעזור לך?
(זה תרשים כזה שמראה את הדיאזים והבמולים בכל סולם)@אפרת-גלבוע אמהלה אני לא הבנתי בזה כלום אני מנגנת אבל לא במשהו מסובך
-
@אפרת-גלבוע אמהלה אני לא הבנתי בזה כלום אני מנגנת אבל לא במשהו מסובך
@רות-רפפורט
זה לא כל כך מסובך לא התכוונתי לכתוב אותו לבד אלא שיהיה לה את התרשים של מעגל הקוינטות ואז כל פעם היא תסתכל ותדע את סימני הההיתק בכל סולם... -
@רות-רפפורט
זה לא כל כך מסובך לא התכוונתי לכתוב אותו לבד אלא שיהיה לה את התרשים של מעגל הקוינטות ואז כל פעם היא תסתכל ותדע את סימני הההיתק בכל סולם...@אפרת-גלבוע אהה אבל אני לא הבנתי אפילו את מה שרמתי
לקחתי את זה סתם ממקום שמצאתי -
@אפרת-גלבוע אהה אבל אני לא הבנתי אפילו את מה שרמתי
לקחתי את זה סתם ממקום שמצאתי@רות-רפפורט
האמת שאחת מהמקצבניקים העלתה כאן סרטון שמסביר את זה ממש טוב בנושא ששמו "הרמוניה ופיתוש" כדאי לך לראות אותו זה מאוד מקדם... -
@רות-רפפורט
האמת שאחת מהמקצבניקים העלתה כאן סרטון שמסביר את זה ממש טוב בנושא ששמו "הרמוניה ופיתוש" כדאי לך לראות אותו זה מאוד מקדם...@אפרת-גלבוע תודההההה
-
@1122
מעגל הקוינטות יעזור לך?
(זה תרשים כזה שמראה את הדיאזים והבמולים בכל סולם)@אפרת-גלבוע יש לי...
אני פשוט רוצה מישהו שיעשה רשימה -
@אפרת-גלבוע יש לי...
אני פשוט רוצה מישהו שיעשה רשימה@1122
טוב:
C - אין
D- פה#, דו#
E- פה#, דו#, סול#, רה#
F-סיb
G-פה#
A- פה#, דו#, סול#
B- פה#, דו#, סול#, רה#, לה#Cm- סיb, מיb, להb
Dm-סיb
Em-פה#
Fm- סיb, מיb, להb, רהb
Gm- סיb, מיb
Am- אין
Bm- פה# דו#ככה זה טוב?
-
@1122
טוב:
C - אין
D- פה#, דו#
E- פה#, דו#, סול#, רה#
F-סיb
G-פה#
A- פה#, דו#, סול#
B- פה#, דו#, סול#, רה#, לה#Cm- סיb, מיb, להb
Dm-סיb
Em-פה#
Fm- סיb, מיb, להb, רהb
Gm- סיb, מיb
Am- אין
Bm- פה# דו#ככה זה טוב?
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות