בקשות שירים
-
@רות-רפפורט את יכולה להעלות לי את זה לדרייב שלך ולשלוח לי קישור???
סליחה על הטירחה....

@אברהם-עטיה יש מצב אתה מסביר לי איך עושים את זה אין לי מושג סורי
תגיד לי ואני אעשה בכייף -
@אברהם-עטיה יש מצב אתה מסביר לי איך עושים את זה אין לי מושג סורי
תגיד לי ואני אעשה בכייף@רות-רפפורט ||את ניכנסת לגוגל דרייב שלך ועושה העלאת קובץ מעלה את הקליפ ומחכה בערך דקה עד שיגמר להעלות אותו אחר כך את לוחצת על הסירטון מקש ימני ותבחרי "העתקת קישור" ואז יכתב לך למטה הקטן הקישור הועתק ..ניהול הרשאות.. תלחצי על ניהול הרשאות ואז תאשרי "לכל מי שקיבל את הקישור" ואז פשוט את מאשרת ושולחת לי את הקישור לא ליפני אשת עושה באמצע הקישור איזה 3 כוכביות בכדי שלא יחסם וואללה זה אצלי אבל אם זה מסובך לך אז אל תסתבכי יותר מידי סליחה על הטירחה ותודה על המאמץ....||
-
@רות-רפפורט ||את ניכנסת לגוגל דרייב שלך ועושה העלאת קובץ מעלה את הקליפ ומחכה בערך דקה עד שיגמר להעלות אותו אחר כך את לוחצת על הסירטון מקש ימני ותבחרי "העתקת קישור" ואז יכתב לך למטה הקטן הקישור הועתק ..ניהול הרשאות.. תלחצי על ניהול הרשאות ואז תאשרי "לכל מי שקיבל את הקישור" ואז פשוט את מאשרת ושולחת לי את הקישור לא ליפני אשת עושה באמצע הקישור איזה 3 כוכביות בכדי שלא יחסם וואללה זה אצלי אבל אם זה מסובך לך אז אל תסתבכי יותר מידי סליחה על הטירחה ותודה על המאמץ....||
@אברהם-עטיה אין לי מושג איך נכנסים לגוגל דרייב
-
@אברהם-עטיה אין לי מושג איך נכנסים לגוגל דרייב
@רות-רפפורט אמר בבקשות שירים:
@אברהם-עטיה אין לי מושג איך נכנסים לגוגל דרייב


בשולחן העבודה של גוגל (בחלון חדש) -
@אברהם-עטיה אין לי מושג איך נכנסים לגוגל דרייב
@רות-רפפורט @אברהם-עטיה
במקום להסתבך, תעלי לכאן את הסרטון:
https://send.magicode.me/בסיום ההעלאה, תעתיקי את הקישור שנוצר ושימי אותו כאן.
-
@רות-רפפורט @אברהם-עטיה
במקום להסתבך, תעלי לכאן את הסרטון:
https://send.magicode.me/בסיום ההעלאה, תעתיקי את הקישור שנוצר ושימי אותו כאן.
@כ-פ וייי תודה לכול מי שעזר לי
-
אני צריכה את ניגון חבד לראש חודש כיסלו מישהו יכול להעלות?
-
@רות-רפפורט אמר בבקשות שירים:
@אברהם-עטיה אין לי מושג איך נכנסים לגוגל דרייב


בשולחן העבודה של גוגל (בחלון חדש)@אברהם-עטיה
https://send.magicode.me/send-file/file/b63666144de2f6879abef2ae4bf1e838c2d97c6d/view
איפה שמים כוכביות? -
אני צריכה את ניגון חבד לראש חודש כיסלו מישהו יכול להעלות?
-
@אברהם-עטיה
https://send.magicode.me/send-file/file/b63666144de2f6879abef2ae4bf1e838c2d97c6d/view
איפה שמים כוכביות?@רות-רפפורט אמר בבקשות שירים:
@אברהם-עטיה
https://send.magicode.me/send-file/file/b63666144de2f6879abef2ae4bf1e838c2d97c6d/view
איפה שמים כוכביות?כוכביות זה רק לנטפריים, כרגע כל הנטפריים לא כאן............
-
@אברהם-עטיה
https://send.magicode.me/send-file/file/b63666144de2f6879abef2ae4bf1e838c2d97c6d/view
איפה שמים כוכביות?@רות-רפפורט אמר בבקשות שירים:
@אברהם-עטיה
https://send.magicode.me/send-file/file/b63666144de2f6879abef2ae4bf1e838c2d97c6d/view
איפה שמים כוכביות?לא נורא תודה תודה תודה !!!!
-
אני צריכה את ניגון חבד לראש חודש כיסלו מישהו יכול להעלות?
@אפרת-גלבוע עם מילים או רק ניגון
-
@רות-רפפורט אמר בבקשות שירים:
@אברהם-עטיה
https://send.magicode.me/send-file/file/b63666144de2f6879abef2ae4bf1e838c2d97c6d/view
איפה שמים כוכביות?לא נורא תודה תודה תודה !!!!
@אברהם-עטיה לא מה זה לא עובד לך??????????
-
@אברהם-עטיה לא מה זה לא עובד לך??????????
@רות-רפפורט זה עובד מצויין תודה רבה
(פשוט נגמרו לי הלייקים להביע זאת...) -
@דוד-33
בול.
יש מצב בביצוע פסנתר?
(סליחה מראש על הדרישות המוגזמות...) -
@רות-רפפורט זה עובד מצויין תודה רבה
(פשוט נגמרו לי הלייקים להביע זאת...)@אברהם-עטיה אהה אוקי חשבתי שלחינם עשיתי את כול זה

-
אני צריכה את ניגון חבד לראש חודש כיסלו מישהו יכול להעלות?
@אפרת-גלבוע אמר בבקשות שירים:
אני צריכה את ניגון חבד לראש חודש כיסלו מישהו יכול להעלות?
ניגון ראש חודש כסלו - מנדי שפירא ומוטי K.mp3
ניגון חב"ד שמח לראש חודש כסלו - ביצוע מקפיץ!!!!.mp3 -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות