-
גם אם תאהבו או לא- הוא גאון מוזיקלי!!
-
משה פלד ואברהם פריד.mp4
משה פלד ואברהם פריד בברכת הסולטן מהמם!!!! -
פוסט זה נמחק!
-
משה פלד ואברהם פריד.mp4
משה פלד ואברהם פריד בברכת הסולטן מהמם!!!!@BINYAMIN-OFFICIAL אמר במשה פלד:
משה פלד ואברהם פריד.mp4
משה פלד ואברהם פריד בברכת הסולטן מהמם!!!!אף פעם לא ראיתי אותו ממש בהופעה
משום מה חשבתי שהוא יותר ...ישיבשר
-
@BINYAMIN-OFFICIAL אמר במשה פלד:
משה פלד ואברהם פריד.mp4
משה פלד ואברהם פריד בברכת הסולטן מהמם!!!!אף פעם לא ראיתי אותו ממש בהופעה
משום מה חשבתי שהוא יותר ...ישיבשר
-
משה פלד בן אדם רגוע הוא לא בנוי להרמת רחבות כמו קובי ברומר למשל הוא יותר בקטע ישראלי כזה
-
משה פלד בן אדם רגוע הוא לא בנוי להרמת רחבות כמו קובי ברומר למשל הוא יותר בקטע ישראלי כזה
@איציק-דדיה למה לשייך לזה "ישראלי" כי זה רגוע?
חסר זמרים מהמוזיקה היהודית חסידית שקטים ורגועים..
לא כולם צריכים לקפוץ מהרגע שהם על הבמה וככה להראות מהמיינסטרים -
משה פלד בן אדם רגוע הוא לא בנוי להרמת רחבות כמו קובי ברומר למשל הוא יותר בקטע ישראלי כזה
@איציק-דדיה לפעמים כדי להצליח לא צריך לגרום לרחובות שלמים לרקוד
אפשר לעשות אותו הדבר ולהרוויח אותו דבר רק לגרום לרחובות שלמים לבכות מהתרגשות
כי בסופו של דבר שאני שוכבת בערב במיטה אני לא מחפשת את הטראנסים, וטוב שיש אומנים כאלה@איציק-דדיה למה לשייך לזה "ישראלי" כי זה רגוע?
חסר זמרים מהמוזיקה היהודית חסידית שקטים ורגועים..
לא כולם צריכים לקפוץ מהרגע שהם על הבמה וככה להראות מהמיינסטריםמשה פלד יוצר סגנון ישראלי בעיקרון לכן הוא מוגדר כישראלי...
ותכלס הרבה יותר קשה ליצור מוזיקה מרגשת
וכל הכבוד לאלה שמצליחים להוציא כזאת עדיין..... -
משה פלד שר בסגנון ישראלי היינו מילים מקוריות בעברית זה שיש ישראלי מקפיץ ויש ישראלי רגוע זה משהו אחר!
משה פלד זה אחד האומנים לדעתי... אין מצב שמישהו שאוהב לכתוב לא יתפעל מהעומק ומהמשחקי מילים הנדירים שלו (כמו ריבו) -
@איציק-דדיה לפעמים כדי להצליח לא צריך לגרום לרחובות שלמים לרקוד
אפשר לעשות אותו הדבר ולהרוויח אותו דבר רק לגרום לרחובות שלמים לבכות מהתרגשות
כי בסופו של דבר שאני שוכבת בערב במיטה אני לא מחפשת את הטראנסים, וטוב שיש אומנים כאלה@איציק-דדיה למה לשייך לזה "ישראלי" כי זה רגוע?
חסר זמרים מהמוזיקה היהודית חסידית שקטים ורגועים..
לא כולם צריכים לקפוץ מהרגע שהם על הבמה וככה להראות מהמיינסטריםמשה פלד יוצר סגנון ישראלי בעיקרון לכן הוא מוגדר כישראלי...
ותכלס הרבה יותר קשה ליצור מוזיקה מרגשת
וכל הכבוד לאלה שמצליחים להוציא כזאת עדיין.....אני חושב שהוא אולי קצת יותר מידי רגוע גם בהופעה שלו הוא לא זז בקושי
בשירים שלו יש מלא טקסט וזה לא תמיד קליט..
וכמובן שהאנרגיות שלו לא מגיעים לאלו של קובי כי הוא פשוט מאוד זמר שקט
הכל עיניין של טעם חברים -
אני חושב שהוא אולי קצת יותר מידי רגוע גם בהופעה שלו הוא לא זז בקושי
בשירים שלו יש מלא טקסט וזה לא תמיד קליט..
וכמובן שהאנרגיות שלו לא מגיעים לאלו של קובי כי הוא פשוט מאוד זמר שקט
הכל עיניין של טעם חברים@אייל-גלבוע-4 נכון.
-
videoplayback.mp4
בני הורביץ מוסיף טאצ' משלו לשיר "אותו היום" -
videoplayback.mp4
בני הורביץ מוסיף טאצ' משלו לשיר "אותו היום"@עדי-2 חחחחחחחחח איזה אלווווף
יש עליו נושא?
-
@עדי-2 חחחחחחחחח איזה אלווווף
יש עליו נושא?
@איציק-דדיה כן
-
@איציק-דדיה כן
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
