מאסטר פליי עם יואלי דיקמן
-
-
@חינדיקיקי נראה לי שאפשר להגיע לאולפן של קול ברמה ולבקש
-
עכשיו יואלי מראיין את אבי אילסון כנסו
-
עכשיו יואלי מראיין את אבי אילסון כנסו
@איציק-דדיה לאן ליכנס?
-
@איציק-דדיה לאן ליכנס?
-
יש למישהו שמץ מה זה הגמר של קוק מיוזיק שהולך להיות סוף שבוע עם כל המאזינים שניצחו בראש בראש?
@חינדיקיקי כל מי שניצח את החידון של קוק מיוזיק עולה בסוף המבצע ומי שמנצח נכנס לקוק מיוזיק
-
@חינדיקיקי כל מי שניצח את החידון של קוק מיוזיק עולה בסוף המבצע ומי שמנצח נכנס לקוק מיוזיק
@איציק-דדיה ומה יהיה שם? (אני ניצחתי שם אתמול ממש בטעות, ואני לא מספיק מכירה את כל המרדכי ואברימל שיואלי חופר עליהם, אז אני רוצה לדעת מה יהיה שם...)
-
@איציק-דדיה ומה יהיה שם? (אני ניצחתי שם אתמול ממש בטעות, ואני לא מספיק מכירה את כל המרדכי ואברימל שיואלי חופר עליהם, אז אני רוצה לדעת מה יהיה שם...)
@חינדיקיקי יש חדרי קריוקי ויואלי מעביר משם שידורים ואז נכנסים לאחד מהחדרים ואחד מן הזמרים "מפתיע" את הזוכים (מקווה שזה מובן
)
ולבנות מביאים זמרות...את האמת מהסרטונים של שנה שעברה זה היה נראה ממש טוב!!!!!!!!!! אם את/ה רוצה אני יעלה -
@חינדיקיקי יש חדרי קריוקי ויואלי מעביר משם שידורים ואז נכנסים לאחד מהחדרים ואחד מן הזמרים "מפתיע" את הזוכים (מקווה שזה מובן
)
ולבנות מביאים זמרות...את האמת מהסרטונים של שנה שעברה זה היה נראה ממש טוב!!!!!!!!!! אם את/ה רוצה אני יעלה -
@חינדיקיקי אחד זוכה להכנס לחדר קריוקי
-
@איציק-דדיה ומה יהיה שם? (אני ניצחתי שם אתמול ממש בטעות, ואני לא מספיק מכירה את כל המרדכי ואברימל שיואלי חופר עליהם, אז אני רוצה לדעת מה יהיה שם...)
@חינדיקיקי אתה לא זכית אי אפשר לדעת
-
וואי למה אני לא מצליחה להסביר את עצמי?
יואלי כל הזמן חפר שאלו שמנצחים בראש בראש עולים לגמר. אז מה זה הגמר הזה? מה יהיה שם? עוד שאלות על מוזיקה?@חינדיקיקי כנראה
-
שימו לב שאתם כותבים במאסטר פליי ולא בלילה מנצח ששם קוק מיוזיק
-
שימו לב שאתם כותבים במאסטר פליי ולא בלילה מנצח ששם קוק מיוזיק
@איציק-דדיה למה? בלילה מנצח הייתה רק החשיפה
-
@איציק-דדיה למה? בלילה מנצח הייתה רק החשיפה
@חינדיקיקי בליללה מנצח יש את כל הקוק מיוזיק וכו
-
@חינדיקיקי בליללה מנצח יש את כל הקוק מיוזיק וכו
@איציק-דדיה כל השאלות שיש כל יום שמעלים חמישה מאזינים זה במאסטר פליי
-
@חינדיקיקי כמה ד' מעלה..
-
@חינדיקיקי כמה ד' מעלה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות