הקול הבא 4
-
מתחיל אחרי סוכות
-
אבל סטופל אמר שהוא לא יהיה בעוד עונה
@סודי-ביותרררררררר נכון אבל ככה זה היה נשמע מטוקר אז אולי הם שיכנעו אותו או שרק הוא לא יהיה
-
טובב, בהצלחה להם

-
@צור אמר בהקול הבא 4:
@הדסוש מיוחד משהו
כנראה רק מי שהוצי סינגל בעבר יוכל להשתתףאז לדעתי זה יותר כמו הזמר הבא!
-
@צור אמר בהקול הבא 4:
@הדסוש מיוחד משהו
כנראה רק מי שהוצי סינגל בעבר יוכל להשתתףזה מידיעה או השארה???
@גילה אמר בהקול הבא 4:
זה מידיעה
ידיעה (שהביא גם @צור )
@צור אמר בהקול הבא 4:
טוקר אמר את זה
עריכה: זה מה שהתכוונתי לומר
-
@גילה אמר בהקול הבא 4:
זה מידיעה
ידיעה (שהביא גם @צור )
@צור אמר בהקול הבא 4:
טוקר אמר את זה
עריכה: זה מה שהתכוונתי לומר
-
@צור אמר בהקול הבא 4:
@הדסוש מיוחד משהו
כנראה רק מי שהוצי סינגל בעבר יוכל להשתתףזה מידיעה או השארה???
-
@יעלה אמר בהקול הבא 4:
@גילה טוקר אמר את זה בתוכנית שארח את קובי ברומר ואז זרק את זה שכאילו לא יבינו אבל....
שמעתי את ההקלטה של זה אחר כך ובאמת לא ככ הצלחתי להבין את כוונתו בעיקר אחרי ששמעתי את סטופל אז אני כבר ממש לא יודעת...
לכן שאלתי ובקשתי שאם למשהו יש פרטים נכונים ולא לפי השארות והבנות של דברים לא ברורים שיעדכן, או סתם כן אנשים שמבינים מה שאני לא... -
תגידו מישהו יודע מה הקטע של עדי רן???
הם לוקחים אותו לשופט בכל עונה והוא לא כזה מקצועי ולא מבין במוזיקה חסידית
סתם כוכב
עונה ראשונה היה מגניב עונה שניה פחות ועונה שלישית מיצינו באמת!!!
ועכשיו עוד עונה
זה נראה שמאיימים עליהם עם אקדח שיקחו אותו לשופט -
תגידו מישהו יודע מה הקטע של עדי רן???
הם לוקחים אותו לשופט בכל עונה והוא לא כזה מקצועי ולא מבין במוזיקה חסידית
סתם כוכב
עונה ראשונה היה מגניב עונה שניה פחות ועונה שלישית מיצינו באמת!!!
ועכשיו עוד עונה
זה נראה שמאיימים עליהם עם אקדח שיקחו אותו לשופט -
תגידו מישהו יודע מה הקטע של עדי רן???
הם לוקחים אותו לשופט בכל עונה והוא לא כזה מקצועי ולא מבין במוזיקה חסידית
סתם כוכב
עונה ראשונה היה מגניב עונה שניה פחות ועונה שלישית מיצינו באמת!!!
ועכשיו עוד עונה
זה נראה שמאיימים עליהם עם אקדח שיקחו אותו לשופט@סודי-ביותרררררררר נם צרכים שם ליצן אחד ציני אחד מקצועי אחד ועוד טירון אחד ולא יודעת מה עוד זאת שיטה מעניינת לבחור זמרים
-
@סודי-ביותרררררררר אני חושבת שהוותק שלו בעיקר משחק שם...
ו..
אולי גם לרצות את כל סגנונות המוזיקה... שופט מזרחי..חסידי..אחד בסגנון של עדי..ואחד ישראלי..@אייצ-ית אבל אותו שופט 4 עונות????
-
@אייצ-ית אבל אותו שופט 4 עונות????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות