-
@AKNV-ZKNI אמר ביואלי דיקמן:
@שלומקה-כהן-0 בכללי הדרך שלי כל פעם כשזמר מכריז נרגשות על האלבום המטורף או הסינגל המצופה אני לא מצפה יותר מידי, ואז כשזה באמת טוב (דוגמת שבילים, בוקר טוב ועוד) אז אני ממש מתלהב!
צודק אבל אם השמיעו את השיר מידי הרבה פעמים ב"חשיפה ראשונית" ואפשר לומר ש"גירו" את המאזינים זה אומר שהוא מנסה שזה יכנס לפני שהשיר יוצא בגלל אם ישמעו את זה בפעם הראשונה כשזה יוצא לא היתלהבו כי זה שיר לא כל כך וואו
@שלומקה-כהן-0 צודק לגמרי, גם משה קליין עושה את זה כמעט בכל שיר, ושוקי סלומון עם "עדלאידע" בשנה שעברה השמיע את זה כל יום אצל מנחם טוקר ואז כשזה יצא רשמי כולם כבר הכירו בע"פ, בכללי זה תרגיל שיווקי שהרבה עושים - אבל לא תמיד זה עובד
-
@שלומקה-כהן-0 צודק לגמרי, גם משה קליין עושה את זה כמעט בכל שיר, ושוקי סלומון עם "עדלאידע" בשנה שעברה השמיע את זה כל יום אצל מנחם טוקר ואז כשזה יצא רשמי כולם כבר הכירו בע"פ, בכללי זה תרגיל שיווקי שהרבה עושים - אבל לא תמיד זה עובד
@AKNV-ZKNI אמר ביואלי דיקמן:
@שלומקה-כהן-0 צודק לגמרי, גם משה קליין עושה את זה כמעט בכל שיר, ושוקי סלומון עם "עדלאידע" בשנה שעברה השמיע את זה כל יום אצל מנחם טוקר ואז כשזה יצא רשמי כולם כבר הכירו בע"פ, בכללי זה תרגיל שיווקי שהרבה עושים - אבל לא תמיד זה עו
דווקא משה קליין פחות עם דרמה של וואו השיר החדש וכוווו משה קליין פשוט מסריט מהאולפן בלי המון בלאגן ואגב השירים של משה קליין שווים את כל התעמולהה
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
יואלי אמר היום שהשיר מוכן לגמרי, רק הוא מחכה לקליפ
הוא אמר שאם הקליפ יגיע היום הוא יוציא את השיר אפילו מחר...@1122 הגיע הזמן באמתת
-
@1122 הגיע הזמן באמתת
-
יואלי אמר היום שהשיר מוכן לגמרי, רק הוא מחכה לקליפ
הוא אמר שאם הקליפ יגיע היום הוא יוציא את השיר אפילו מחר...@1122 שמענו עליו אין סיכוי
-
@1122 שמענו עליו אין סיכוי
@איציק-דדיה הוא לא אמר מתי יצא, הוא אמר למה זה לא יוצא
-
יואלי אמר היום שהשיר מוכן לגמרי, רק הוא מחכה לקליפ
הוא אמר שאם הקליפ יגיע היום הוא יוציא את השיר אפילו מחר... -
@איציק-דדיה סוג זה יצא שבוע הבא...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות