בקשות שירים
-
https://send.magicode.me/send-file/file/c745fed4cf04655872235e9000143119e79812bd/view
-
@עמוד-חשמל מצאתי, סופסוף....
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@איציק-דדיה של מי כן? ואיך כותבים את זה?
-
@איציק-דדיה של מי כן? ואיך כותבים את זה?
פוסט זה נמחק! -
@איציק-דדיה של מי כן? ואיך כותבים את זה?
@אליש לא משנה אפשר את השיר שישי ושימחי בשימחת תוירו של אהרלה סמט נראה לי הקצבי
ואת השיר קל מסתתר של ארי היל
-
@אליש לא משנה אפשר את השיר שישי ושימחי בשימחת תוירו של אהרלה סמט נראה לי הקצבי
ואת השיר קל מסתתר של ארי היל
@איציק-דדיה ארי היל - קל מסתתר.mp3
אתה צריך את "שישו ושמחו" של ויז'ניץ?
אה, אוקי
-
@איציק-דדיה ארי היל - קל מסתתר.mp3
אתה צריך את "שישו ושמחו" של ויז'ניץ?
אה, אוקי
-
@איציק-דדיה ארי היל - קל מסתתר.mp3
אתה צריך את "שישו ושמחו" של ויז'ניץ?
אה, אוקי
פוסט זה נמחק! -
אשמח לשיר "רוצה לעוף"-של מאיר גרין (בשמע..)
תודה רבה... -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@הדרי https://send.magicode.me/send-file/file/e244d11100e314eb9c5883a741af1522c901636d/view
-
@איציק-דדיה לא מצאתי את של ויז'ניץ להודה, אבל יש ביוטיוב-
https://www.youtube.com/watch?v=76wL5xF1f2E -
@הדרי https://send.magicode.me/send-file/file/e244d11100e314eb9c5883a741af1522c901636d/view
@איציק-דדיה זה רושם הקובץ לא קיים.., אשמח שתעלה שוב..
תודה... -
@איציק-דדיה זה רושם הקובץ לא קיים.., אשמח שתעלה שוב..
תודה...פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
אשמח לשיר תחזור של מידד טסה
ולשיר ברכת הבנים ויתן לך בנים ובנות צדיקים וצדיקות וכו...
-
@איציק-דדיה לא מצאתי את של ויז'ניץ להודה, אבל יש ביוטיוב-
https://www.youtube.com/watch?v=76wL5xF1f2E@איציק-דדיה
שישו ושימחו בשימחת תורה ויז'ניץ.mp3
הורדתי לך, כמה דקות מעלה לך את שתי השירים שביקשת.ברכת הבנים של אוהד מושקוביץ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

