דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילד הפלא מוטי גרינבוים

ילד הפלא מוטי גרינבוים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
מוטי גרינבוים
1.9k פוסטים 167 כותבים 433.8k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר. כהןר ר. כהן

    ילד הפלא מוטי גרינבויים נצפה באולפנים של יואלי דיקמן בבישולים אחרונים לסינגל חדש ומקורי - ציטוט ממיוזיק סקופ
    מישהו יודע האם מדובר בדואט הישן שלהם 'חלום לגדול' או בשיר אחר?

    מוזיקהמ מנותק
    מוזיקהמ מנותק
    מוזיקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
    #200

    @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

    מישהו יודע האם מדובר בדואט הישן שלהם 'חלום לגדול' או בשיר אחר?

    כן, חלום לגדול!
    יצא גם סרטונים שלו שר


    אפרופו חלום לגדול, קטע קצר מהאולפן שיצא לפני כשנה+
    Child Singing Insanely Nice.mp4

    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

    טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מוזיקהמ מוזיקה

      @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

      מישהו יודע האם מדובר בדואט הישן שלהם 'חלום לגדול' או בשיר אחר?

      כן, חלום לגדול!
      יצא גם סרטונים שלו שר


      אפרופו חלום לגדול, קטע קצר מהאולפן שיצא לפני כשנה+
      Child Singing Insanely Nice.mp4

      טליהט מנותק
      טליהט מנותק
      טליה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #201

      @מוזיקה 😊 , אני כבר מכירה את השיר הזה כמעט בעל פה רק מההדלפות של פעם יוצאות ...
      ויכול להיות אולי שיואלי הקליט את מוטי מחדש ?? מענייןןן , כי פעם יואלי השמיע לפחות חצי מהשיר והיתה כבר שירה מוקלטת ועכשיו פתאום הוא נצפה שוב באולפן עם מוטי מקליטים את השיר ....

      אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • yaelY מנותק
        yaelY מנותק
        yael
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #202
        פוסט זה נמחק!
        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • yaelY yael

          פוסט זה נמחק!

          מ מנותק
          מ מנותק
          משה 0527
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #203

          @yael
          כל הקישורים ששמת זה התגובה
          /topic/80/%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%99%D7%9D/%5B%5Berror:upload-ratelimit-reached%5D%5D לא נמצא
          הגעתם לעמוד שאינו קיים. חזרו לעמוד הבית

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • yaelY מנותק
            yaelY מנותק
            yael
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי yael
            #204

            מוטי גרינבוים 2.mp4

            מוטי גרינבוים 1.mp4

            עובד?

            ב ג 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • yaelY yael

              מוטי גרינבוים 2.mp4

              מוטי גרינבוים 1.mp4

              עובד?

              ב מנותק
              ב מנותק
              בנימין לוריא
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #205

              @yael כן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • yaelY yael

                מוטי גרינבוים 2.mp4

                מוטי גרינבוים 1.mp4

                עובד?

                ג מנותק
                ג מנותק
                גילה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #206

                @yael אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                מוטי גרינבוים 2.mp4

                מוטי גרינבוים 1.mp4

                עובד?

                קישורים של מה זה?

                ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ג גילה

                  @yael אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                  מוטי גרינבוים 2.mp4

                  מוטי גרינבוים 1.mp4

                  עובד?

                  קישורים של מה זה?

                  ב מנותק
                  ב מנותק
                  בנימין לוריא
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #207

                  @גילה מוטי גרינבוים באולפן עם יואלי דיקמן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • yaelY מנותק
                    yaelY מנותק
                    yael
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #208

                    אולי מסיים את חלום לגדול..........

                    תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • yaelY yael

                      אולי מסיים את חלום לגדול..........

                      תהילושת מנותק
                      תהילושת מנותק
                      תהילוש
                      כתב מקצב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #209

                      @yael אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                      אולי מסיים את חלום לגדול..........

                      כן. ככה אומרים....

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טליהט טליה

                        @מוזיקה 😊 , אני כבר מכירה את השיר הזה כמעט בעל פה רק מההדלפות של פעם יוצאות ...
                        ויכול להיות אולי שיואלי הקליט את מוטי מחדש ?? מענייןןן , כי פעם יואלי השמיע לפחות חצי מהשיר והיתה כבר שירה מוקלטת ועכשיו פתאום הוא נצפה שוב באולפן עם מוטי מקליטים את השיר ....

                        אחות קטנהא מנותק
                        אחות קטנהא מנותק
                        אחות קטנה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #210

                        @טליה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        ויכול להיות אולי שיואלי הקליט את מוטי מחדש ?? מענייןןן , כי פעם יואלי השמיע לפחות חצי מהשיר והיתה כבר שירה מוקלטת ועכשיו פתאום הוא נצפה שוב באולפן עם מוטי מקליטים את השיר ....

                        משהו אמר לי שהשיר התעכב בגלל שהיה כמה טעיות בהקלטה או בעריכה (אבל יש מצב שזה סתם שמועה)
                        ויכול להיות שזה שיר אחר

                        החיים מנגינה!
                        התדעו להלחינה?

                        yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אחות קטנהא אחות קטנה

                          @טליה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          ויכול להיות אולי שיואלי הקליט את מוטי מחדש ?? מענייןןן , כי פעם יואלי השמיע לפחות חצי מהשיר והיתה כבר שירה מוקלטת ועכשיו פתאום הוא נצפה שוב באולפן עם מוטי מקליטים את השיר ....

                          משהו אמר לי שהשיר התעכב בגלל שהיה כמה טעיות בהקלטה או בעריכה (אבל יש מצב שזה סתם שמועה)
                          ויכול להיות שזה שיר אחר

                          yaelY מנותק
                          yaelY מנותק
                          yael
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #211

                          @אחות-קטנה לדעתי חיכו לראות מה יקרה לקול של מוטי באיזור הבר מצווה
                          אם תהיה לו מוטציה- לפי הוידאו עוד לא 🙂

                          אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • yaelY yael

                            @אחות-קטנה לדעתי חיכו לראות מה יקרה לקול של מוטי באיזור הבר מצווה
                            אם תהיה לו מוטציה- לפי הוידאו עוד לא 🙂

                            אחות קטנהא מנותק
                            אחות קטנהא מנותק
                            אחות קטנה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #212

                            @yael יכלו להוציא את זה בחנוכה (בערך מאז יואלי מבטיח שהינה הינה זה יוצא)
                            אז למה שיחכו לראות מתי מתחלף הקול?
                            לא נראה לי שזו הסיבה

                            החיים מנגינה!
                            התדעו להלחינה?

                            yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אחות קטנהא אחות קטנה

                              @yael יכלו להוציא את זה בחנוכה (בערך מאז יואלי מבטיח שהינה הינה זה יוצא)
                              אז למה שיחכו לראות מתי מתחלף הקול?
                              לא נראה לי שזו הסיבה

                              yaelY מנותק
                              yaelY מנותק
                              yael
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #213

                              @אחות-קטנה לאא זה יצא לפני חנוכה
                              אם יואלי כבר שולח פיניש זה קרוב
                              תראי דברים קודמים שלו

                              אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • yaelY yael

                                @אחות-קטנה לאא זה יצא לפני חנוכה
                                אם יואלי כבר שולח פיניש זה קרוב
                                תראי דברים קודמים שלו

                                אחות קטנהא מנותק
                                אחות קטנהא מנותק
                                אחות קטנה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #214

                                @yael לא הבנת לא אמרתי שזה יצא בחנוכה אלה שזה יחל לצאת בחנוכה ולכן לא נראה שחיכו לראות אם התחלף לו בקול

                                החיים מנגינה!
                                התדעו להלחינה?

                                yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אחות קטנהא אחות קטנה

                                  @yael לא הבנת לא אמרתי שזה יצא בחנוכה אלה שזה יחל לצאת בחנוכה ולכן לא נראה שחיכו לראות אם התחלף לו בקול

                                  yaelY מנותק
                                  yaelY מנותק
                                  yael
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #215

                                  @אחות-קטנה איך יכל לצאת אם רק עכשיו עושים פיניש?
                                  למה לא עשו פיניש אז?
                                  יכולות להיות 100 סיבות

                                  אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • yaelY yael

                                    @אחות-קטנה איך יכל לצאת אם רק עכשיו עושים פיניש?
                                    למה לא עשו פיניש אז?
                                    יכולות להיות 100 סיבות

                                    אחות קטנהא מנותק
                                    אחות קטנהא מנותק
                                    אחות קטנה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #216

                                    @yael עם מחנוכה השיר כמעט מוכן היה להם מספיק זמן לעשות פינשים
                                    (לדעתי) ולכן הסיבה שאני אמרתי נשמעת לי יותר הגיונית

                                    @אחות-קטנה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                    שהשיר התעכב בגלל שהיה כמה טעיות בהקלטה או בעריכה (אבל יש מצב שזה סתם שמועה)
                                    ויכול להיות שזה שיר אחר

                                    החיים מנגינה!
                                    התדעו להלחינה?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בנימין לוריא
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #217

                                      @איצלה אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                      אני לא רוצה שיתחילו לפנות אלי בעניין, אבל אשמח לענות על זה פעם אחת ותו לא.
                                      אני כיום מנהל הבמה של מוטי, השיר חלום לגדול אכן הוקלט כבר לפני כשנתיים והיה אמור לצאת, היו באמת סיבות טובות לעיקוב שלו שלא כאן המקום לפרט.
                                      יואלי הזמין את מוטי להקלטות לפני כשנה שוב על מנת למקסס ולמסטר את השיר אך גילה שמוטי עובר סוג של תחילת חילוף קולי מה שהביא למסקנא שאו שצריך להקליט הכל מחדש או לחכות שנה ולהקליט קולות שניים וכו עם קול מתבגר של מוטי, לאחר מחשבה הוחלט כאופציה השנייה ואכן במוצש האחרון יואלי הקליט שוב את מוטי והשיר ייצא בעזרת השם קרוב לחנוכה,
                                      בנוסף אני יכול לפרסם כאן לראשונה שבקרוב ייצא סינגל נוסף של מוטי בשם 'שמע ישראל' לחן ועיבוד של אלי קליין ואיצי ברי.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        איצלה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #218

                                        האמת שפעם ראשונה שאני רואה שפתחו אשכול מיוחד למוטי,
                                        אני כיום מנהל הבמה שלו, ואהבתי לראות את אין ספור השאלות האישיות והכלליות וקונספירציות בעניינו של מטי,
                                        יהיה לי קשה לענות על כולם אבל אני אשתדל,
                                        ראשית כל שאלות אישיות כמו איפה מוטי גר או לומד צר לי אך באמת הגזמתם, יש דברים אישיים שבואו נשמור על פרטיות הילד, זה לא יוסיף כל המידע הזה
                                        לגבי מוזיקה של מוטי,
                                        השיר חלום לגדול הוקלט לפני כשנתיים וחיכה לצאת, היו סיבות מספיק טובות לדחות את הוצאתו של השיר חלקם קשורים לשיר חלום של נמואל וחלקם לעניינים אישיים
                                        מאחר ומוטי בשנה האחרונה התחיל חילוף קולי יואלי מצא לנכון לחכות עם ההקלטות הסופיים למוצש האחרון
                                        היום השיר עבר מסטר והוא מוכן, ואני אישית יכול להגיד לכם שייצא משהו מטורף ושווה לחכות
                                        השיר ייצא בחנוכה ביחד עם האלבום של יואלי.
                                        יש עוד שאלות? אפשר בפרטי

                                        ב אייצ'יתא אלי מהאולפןא תהילושת yaelY 6 תגובות תגובה אחרונה
                                        6
                                        • א איצלה

                                          האמת שפעם ראשונה שאני רואה שפתחו אשכול מיוחד למוטי,
                                          אני כיום מנהל הבמה שלו, ואהבתי לראות את אין ספור השאלות האישיות והכלליות וקונספירציות בעניינו של מטי,
                                          יהיה לי קשה לענות על כולם אבל אני אשתדל,
                                          ראשית כל שאלות אישיות כמו איפה מוטי גר או לומד צר לי אך באמת הגזמתם, יש דברים אישיים שבואו נשמור על פרטיות הילד, זה לא יוסיף כל המידע הזה
                                          לגבי מוזיקה של מוטי,
                                          השיר חלום לגדול הוקלט לפני כשנתיים וחיכה לצאת, היו סיבות מספיק טובות לדחות את הוצאתו של השיר חלקם קשורים לשיר חלום של נמואל וחלקם לעניינים אישיים
                                          מאחר ומוטי בשנה האחרונה התחיל חילוף קולי יואלי מצא לנכון לחכות עם ההקלטות הסופיים למוצש האחרון
                                          היום השיר עבר מסטר והוא מוכן, ואני אישית יכול להגיד לכם שייצא משהו מטורף ושווה לחכות
                                          השיר ייצא בחנוכה ביחד עם האלבום של יואלי.
                                          יש עוד שאלות? אפשר בפרטי

                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בנימין לוריא
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #219

                                          @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                          יש עוד שאלות? אפשר בפרטי

                                          המושג "בפרטי" הוא רק למשתמשים וותיקים שהצ'אט נפתח להם.
                                          הצ'אט פתוח לך?

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול