האם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים
-
@רות-רפפורט איזה אפליקציה
@אבישי תרשום בגוגל פליי audio mp3 editor
אתה יודע איך מעלים כאן אפליקציה -
@אבישי תרשום בגוגל פליי audio mp3 editor
אתה יודע איך מעלים כאן אפליקציה@רות-רפפורט האמת שאני לא יודע איך מעלים אפליקציה
-
@רות-רפפורט האמת שאני לא יודע איך מעלים אפליקציה
@אבישי5c2e9c5a-21a6-4766-9d1c-36c012d36f89-Audio Mp3 Editor v1.39.apk
תבדוק אם זה יצליח -
@אבישי5c2e9c5a-21a6-4766-9d1c-36c012d36f89-Audio Mp3 Editor v1.39.apk
תבדוק אם זה יצליח@רות-רפפורט הנה עוד קישור...אפשר לנסות אותו...
https://magicode.me/mp3-cut -
@rnplds091 התוכנה הראשונה שהביאו אבל יש כאן את התוכנה האחרונה שהיא מאוד מוצלחת
-
@rnplds091 התוכנה הראשונה שהביאו אבל יש כאן את התוכנה האחרונה שהיא מאוד מוצלחת
@אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@rnplds091 התוכנה הראשונה שהביאו אבל יש כאן את התוכנה האחרונה שהיא מאוד מוצלחת
האחרונה עדיפה מהראשונה?
-
@אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@rnplds091 התוכנה הראשונה שהביאו אבל יש כאן את התוכנה האחרונה שהיא מאוד מוצלחת
האחרונה עדיפה מהראשונה?
@rnplds091 האחרונה יש לה יותר פונקציות
-
@rnplds091 האחרונה יש לה יותר פונקציות
@אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@rnplds091 האחרונה יש לה יותר פונקציות
איך אני מורידה את זה למחשב?
-
@אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@rnplds091 האחרונה יש לה יותר פונקציות
איך אני מורידה את זה למחשב?
@rnplds091 נכנסת לזה ובאתר עצמו יש אפשרות הורדה
-
@rnplds091 נכנסת לזה ובאתר עצמו יש אפשרות הורדה
@אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@rnplds091 נכנסת לזה ובאתר עצמו יש אפשרות הורדה
יש גם בעברית?
-
@אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@rnplds091 נכנסת לזה ובאתר עצמו יש אפשרות הורדה
יש גם בעברית?
@rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום
-
@rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום
@אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום
ראיתי שיכולים ללחוץ על הדגל ושם לבחור איזה דגל של מדינה
-
@אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום
ראיתי שיכולים ללחוץ על הדגל ושם לבחור איזה דגל של מדינה
@rnplds091 אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום
ראיתי שיכולים ללחוץ על הדגל ושם לבחור איזה דגל של מדינה
לא רואה שם הוראות
תוכלו לכתוב כאן? -
@rnplds091 אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום
ראיתי שיכולים ללחוץ על הדגל ושם לבחור איזה דגל של מדינה
לא רואה שם הוראות
תוכלו לכתוב כאן?@rnplds091 את דרך מחשב או טלפון?
-
@rnplds091 את דרך מחשב או טלפון?
-
-
@אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@rnplds091 אז כשאת נכנסת כתוב לך למעלה לתרגום לוחצים על עברית ומשתנה שפת האפליקציה כך זה כמעט בכל אתר
לזה כתבתי לך דרך יותר קלה.
בצד שמאל למטה יש דגל אנגליה, כשלוחצים עליו נפתח חלון חדש עם כמה דגלי מדינות, ושם אפשר לבחור דגל ישראל, ואז זה נהיה בעברית מעולה, לא כמו תרגום מגוגל...אני שאלתי על הוראות על עצם חתיכת שירים
-
@אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:
@rnplds091 אז כשאת נכנסת כתוב לך למעלה לתרגום לוחצים על עברית ומשתנה שפת האפליקציה כך זה כמעט בכל אתר
לזה כתבתי לך דרך יותר קלה.
בצד שמאל למטה יש דגל אנגליה, כשלוחצים עליו נפתח חלון חדש עם כמה דגלי מדינות, ושם אפשר לבחור דגל ישראל, ואז זה נהיה בעברית מעולה, לא כמו תרגום מגוגל...אני שאלתי על הוראות על עצם חתיכת שירים
@rnplds091 הא אז זה פשוט יש שם כמו פס ירוק בשני הצדדים לוקחים את הראשון בצד שמאל שמים על הקטע שאת רוצה שממנו יתחיל השיר ואז את השני בצד שמאל שמים איפה שאת רוצה שיעצר השיר ואחכ אפשר ללחוץ על להציל וזה מוריד את זה למחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות