דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. דוד בן ארזה

דוד בן ארזה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.3k פוסטים 205 כותבים 262.1k צפיות 34 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אלישא אליש

    @אבישי מוזר, אבל זה לא עובד לי...
    כותב שהקובץ לא קיים

    א מנותק
    א מנותק
    אבישי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1119

    @אליש האמת שאני גם רואה את זה עכשו
    מקודם זה לא היה

    אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אבישי

      @אליש האמת שאני גם רואה את זה עכשו
      מקודם זה לא היה

      אלישא מנותק
      אלישא מנותק
      אליש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
      #1120

      @אבישי אולי תעלה את זה לדרייב, אם אתה יכול.
      או לנסות שוב במג'יקוד

      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אלישא אליש

        @אבישי אולי תעלה את זה לדרייב, אם אתה יכול.
        או לנסות שוב במג'יקוד

        א מנותק
        א מנותק
        אבישי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1121

        @אליש איך מעלים לדרייב?

        אלישא הדריה 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א אבישי

          @אליש איך מעלים לדרייב?

          אלישא מנותק
          אלישא מנותק
          אליש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
          #1122

          @אבישי נראה לי יותר מסובך...
          אולי תנסה שוב למג'יקוד- אם נוח לך
          תודה!

          האמת שגם בדרייב זה כנראה לא ייפתח בכל מיני חסימות (לדוגמא רימון)

          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א מנותק
            א מנותק
            אבישי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1123

            https://send.magicode.me/send-file/file/44af6ef1f419e85402b47c7a29b4a1d82b9cc3a2/view
            אולי עכשו

            אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אבישי

              https://send.magicode.me/send-file/file/44af6ef1f419e85402b47c7a29b4a1d82b9cc3a2/view
              אולי עכשו

              אלישא מנותק
              אלישא מנותק
              אליש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1124

              @אבישי כן!!
              תודה

              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1125

                ככול הנראה הופעה בבין הזמנים בראש העין באגם פרטים בהמשך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אבישי

                  @אליש איך מעלים לדרייב?

                  הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1126

                  @אבישי ראיון ממש יפה!!
                  מחכים כבר לאלבום החדש שלו.....

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • הדריה הדרי

                    @אבישי ראיון ממש יפה!!
                    מחכים כבר לאלבום החדש שלו.....

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אבישי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1127

                    @הדרי נכון האמת שמאוד מענין לאיזה סגנון הוא רוצה ללכת...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1128

                      השירים שלו כאילו לא מובנים כאלה יפים והלחנים שלו נדירים אבל לי מאוד מפריע שהנושא של חלק מהשירים שלו לא מובן.
                      וגם למה יש לשיר תכלת ולבן 2 גירסאות?

                      אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                      אלישא הדריה 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                        השירים שלו כאילו לא מובנים כאלה יפים והלחנים שלו נדירים אבל לי מאוד מפריע שהנושא של חלק מהשירים שלו לא מובן.
                        וגם למה יש לשיר תכלת ולבן 2 גירסאות?

                        אלישא מנותק
                        אלישא מנותק
                        אליש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1129

                        @בינינו-לא-משנה קודם כל- לדעתי חלק מהיופי של שיר זה שהוא לא ממש ברור, וצריך לשמוע אותו כמה פעמים כדי להבין (ומקסימום כמעט תמיד באתרים יוסיפו פירוט).
                        דבר שני- לאיזה 2 גרסאות את/ה מתכוונ/ת? מה שאני יודעת זה שהוא ביצע את השיר בתוך תוכנית מוזיקה, ואז זה יצא בתור שיר רשמי.

                        יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                        איציק דדיהא הדריה 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • אלישא אליש

                          @בינינו-לא-משנה קודם כל- לדעתי חלק מהיופי של שיר זה שהוא לא ממש ברור, וצריך לשמוע אותו כמה פעמים כדי להבין (ומקסימום כמעט תמיד באתרים יוסיפו פירוט).
                          דבר שני- לאיזה 2 גרסאות את/ה מתכוונ/ת? מה שאני יודעת זה שהוא ביצע את השיר בתוך תוכנית מוזיקה, ואז זה יצא בתור שיר רשמי.

                          איציק דדיהא מנותק
                          איציק דדיהא מנותק
                          איציק דדיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1130

                          @אליש נראה לי בלייב

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אלישא אליש

                            @בינינו-לא-משנה קודם כל- לדעתי חלק מהיופי של שיר זה שהוא לא ממש ברור, וצריך לשמוע אותו כמה פעמים כדי להבין (ומקסימום כמעט תמיד באתרים יוסיפו פירוט).
                            דבר שני- לאיזה 2 גרסאות את/ה מתכוונ/ת? מה שאני יודעת זה שהוא ביצע את השיר בתוך תוכנית מוזיקה, ואז זה יצא בתור שיר רשמי.

                            הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                            #1131
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אלישא אליש

                              @בינינו-לא-משנה קודם כל- לדעתי חלק מהיופי של שיר זה שהוא לא ממש ברור, וצריך לשמוע אותו כמה פעמים כדי להבין (ומקסימום כמעט תמיד באתרים יוסיפו פירוט).
                              דבר שני- לאיזה 2 גרסאות את/ה מתכוונ/ת? מה שאני יודעת זה שהוא ביצע את השיר בתוך תוכנית מוזיקה, ואז זה יצא בתור שיר רשמי.

                              הדריה מנותק
                              הדריה מנותק
                              הדרי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1132

                              @אליש לגבי תכלת ולבן:
                              יש לו גרסה אחת- ששר ברדיו "קול חי"- (שימו לב שהוא אומר שם "שאני ואת")
                              ויש את הגרסה השניה- שזו "גרסת אולפן"- (ושם הוא שר "רגע, עוד מעט...)- הוא שינה את זה....🤠

                              בינינו לא משנהב משיחחמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • הדריה מנותק
                                הדריה מנותק
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                #1133

                                https://miktzav.com/topic/7805/%D7%AA%D7%9B%D7%9C%D7%AA-%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%9F-%D7%A9%D7%9C-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%91%D7%9F-%D7%90%D7%A8%D7%96%D7%94-%D7%92%D7%9D-%D7%90%D7%9D-%D7%A1%D7%97%D7%A3-%D7%94%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A9%D7%A7%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%96%D7%94-%D7%99%D7%AA%D7%91%D7%94%D7%A8-%D7%9C%D7%90%D7%98-%D7%91%D7%AA%D7%9B%D7%9C%D7%AA-%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%9F?_=1688639003457
                                זה יכול לעזור לכם להבין את פרוש מילות השיר העמוקות והיפות..., בהצלחה!
                                @בינינו-לא-משנה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הדריה הדרי

                                  @אליש לגבי תכלת ולבן:
                                  יש לו גרסה אחת- ששר ברדיו "קול חי"- (שימו לב שהוא אומר שם "שאני ואת")
                                  ויש את הגרסה השניה- שזו "גרסת אולפן"- (ושם הוא שר "רגע, עוד מעט...)- הוא שינה את זה....🤠

                                  בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1134

                                  @הדרי לזה התכוונתי

                                  אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • הדריה הדרי

                                    @אליש לגבי תכלת ולבן:
                                    יש לו גרסה אחת- ששר ברדיו "קול חי"- (שימו לב שהוא אומר שם "שאני ואת")
                                    ויש את הגרסה השניה- שזו "גרסת אולפן"- (ושם הוא שר "רגע, עוד מעט...)- הוא שינה את זה....🤠

                                    משיחחמ מנותק
                                    משיחחמ מנותק
                                    משיחח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1135

                                    @הדרי אמר בדוד בן ארזה:

                                    @אליש לגבי תכלת ולבן:
                                    יש לו גרסה אחת- ששר ברדיו "קול חי"- (שימו לב שהוא אומר שם "שאני ואת")
                                    ויש את הגרסה השניה- שזו "גרסת אולפן"- (ושם הוא שר "רגע, עוד מעט...)- הוא שינה את זה....🤠

                                    זה היה הפוך..

                                    איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • משיחחמ משיחח

                                      @הדרי אמר בדוד בן ארזה:

                                      @אליש לגבי תכלת ולבן:
                                      יש לו גרסה אחת- ששר ברדיו "קול חי"- (שימו לב שהוא אומר שם "שאני ואת")
                                      ויש את הגרסה השניה- שזו "גרסת אולפן"- (ושם הוא שר "רגע, עוד מעט...)- הוא שינה את זה....🤠

                                      זה היה הפוך..

                                      איציק דדיהא מנותק
                                      איציק דדיהא מנותק
                                      איציק דדיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1136

                                      @משיחח הוא הוציא גם גרסת לייב רשמית באיזה הופעה שהוא היה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                                        השירים שלו כאילו לא מובנים כאלה יפים והלחנים שלו נדירים אבל לי מאוד מפריע שהנושא של חלק מהשירים שלו לא מובן.
                                        וגם למה יש לשיר תכלת ולבן 2 גירסאות?

                                        הדריה מנותק
                                        הדריה מנותק
                                        הדרי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1137

                                        @בינינו-לא-משנה אמר בדוד בן ארזה:

                                        השירים שלו כאילו לא מובנים כאלה יפים והלחנים שלו נדירים אבל לי מאוד מפריע שהנושא של חלק מהשירים שלו לא מובן.
                                        וגם למה יש לשיר תכלת ולבן 2 גירסאות?

                                        https://miktzav.com/topic/5778/%D7%A0%D7%97%D7%9E%D7%94-%D7%9B%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%91%D7%9F-%D7%90%D7%A8%D7%96%D7%94-%D7%9C%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%AA-%D7%91%D7%95%D7%A7%D7%A8-%D7%9B%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A8%D7%A2%D7%91%D7%94-%D7%94%D7%A0%D7%97%D7%9E%D7%94-%D7%9E%D7%9E%D7%A9-%D7%9B%D7%90%D7%9F?_=1688847654268
                                        הנה עוד אחד..., שיכול לעזור לך להבין את מילות השיר...

                                        הדס.טה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הדריה הדרי

                                          @בינינו-לא-משנה אמר בדוד בן ארזה:

                                          השירים שלו כאילו לא מובנים כאלה יפים והלחנים שלו נדירים אבל לי מאוד מפריע שהנושא של חלק מהשירים שלו לא מובן.
                                          וגם למה יש לשיר תכלת ולבן 2 גירסאות?

                                          https://miktzav.com/topic/5778/%D7%A0%D7%97%D7%9E%D7%94-%D7%9B%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%91%D7%9F-%D7%90%D7%A8%D7%96%D7%94-%D7%9C%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%AA-%D7%91%D7%95%D7%A7%D7%A8-%D7%9B%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A8%D7%A2%D7%91%D7%94-%D7%94%D7%A0%D7%97%D7%9E%D7%94-%D7%9E%D7%9E%D7%A9-%D7%9B%D7%90%D7%9F?_=1688847654268
                                          הנה עוד אחד..., שיכול לעזור לך להבין את מילות השיר...

                                          הדס.טה מנותק
                                          הדס.טה מנותק
                                          הדס.ט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1138

                                          @הדרי
                                          נכון אני מאד נהנתי לקרוא אתההסבר
                                          למרות שהשיר הזה לא כזה מסובך שצריך לעשות לו פרשנויות
                                          מה שכן יש בו קישוטים וכו בכתיבה עצמה
                                          כך שזה יכול להיות שיר לעבודה בספרות (כך לפחות הרגשתי כשקראתי את הניתוח)

                                          אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                                          הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול