נהוראי אריאלי
-
השיר משאלות כבר באמצע העיבודים והכל השיר השני שלדעתי יותר יפה גם כבר התחילו עיבודים אבל זה לא ממש יצא בקרוב אלא רק אחרי שמשאלות יצא ואז אני אממין שיהיו לפחות כמה ימים עד השיר הבא...
-
השיר משאלות כבר באמצע העיבודים והכל השיר השני שלדעתי יותר יפה גם כבר התחילו עיבודים אבל זה לא ממש יצא בקרוב אלא רק אחרי שמשאלות יצא ואז אני אממין שיהיו לפחות כמה ימים עד השיר הבא...
@טיטו אודל אריאלי אמרה שמשאלות יצא רק בבין הזמנים
-
@טיטו אודל אריאלי אמרה שמשאלות יצא רק בבין הזמנים
פוסט זה נמחק! -
@טיטו אודל אריאלי אמרה שמשאלות יצא רק בבין הזמנים
@איציק-דדיה אמר בנהוראי אריאלי:
@טיטו אודל אריאלי אמרה שמשאלות יצא רק בבין הזמנים
צודקת כעת אין עניין כי עוד 3 ימים הצום ובין המצרים וזה כבר לא רלוונטי
אודל מיצגת גם את פודולנסקי בזכות נהוראי.... -
@חינדיקיקי
'תלוי בנו'. -
@חינדיקיקי
'תלוי בנו'. -
@חינדיקיקי נראה לי יש תוכנה או אפליקציה שהופכת לווקאלי
-
-
פוסט זה נמחק!
-
-
@איציק-דדיה אפשר בmp3?
-
@איציק-דדיה אפשר בmp3?
@צלילים אני יבדוק אם יש לי
-
@איציק-דדיה אפשר בmp3?
-
@לבנת-צבי את מה?
-
וואוו איזה מצחיק מאור חיים

-
וואוו איזה מצחיק מאור חיים

@איציק-דדיה מה זה ?
הם עובדים על שיר ווקאלי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות