אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אילן-פ @חכם_בלילה אם הפורום כל כך חשוב להם הם יכולים פשוט לעבור חסימה, לא חסר חסימות?
זה ממש קשה להשלים עם זה.............
עכשיו בחופש גם ככה אין מה לעשות...
-
@מרב הם יכולים אבל תחשבי שניה בהגיון: בגלל פורום אחד (חשוב ככל שיהיה ותאמיני לי שאני מעריך אותו מאוד!!) הם יעברו חסימה?? זה לא מציאותי....
כמו שאמרתי צריך להשלים אם זה או להתקפל או אופציה שאני שומר לעצמי 🤫
@חכם_בלילה זה לא נכון כי הפורום כבר עבד ואז חסמו אותו וכמו שהם חסמו הם יכולים לפתוח
-
@מרב הם יכולים אבל תחשבי שניה בהגיון: בגלל פורום אחד (חשוב ככל שיהיה ותאמיני לי שאני מעריך אותו מאוד!!) הם יעברו חסימה?? זה לא מציאותי....
כמו שאמרתי צריך להשלים אם זה או להתקפל או אופציה שאני שומר לעצמי 🤫
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מרב הם יכולים אבל תחשבי שניה בהגיון: בגלל פורום אחד (חשוב ככל שיהיה ותאמיני לי שאני מעריך אותו מאוד!!) הם יעברו חסימה?? זה לא מציאותי....
כמו שאמרתי צריך להשלים אם זה או להתקפל או אופציה שאני שומר לעצמי 🤫
בסדר אבל זה מעצבן...........

-
@חכם_בלילה זה לא נכון כי הפורום כבר עבד ואז חסמו אותו וכמו שהם חסמו הם יכולים לפתוח
-
@חכם_בלילה זה לא נכון כי הפורום כבר עבד ואז חסמו אותו וכמו שהם חסמו הם יכולים לפתוח
-
@סבא ברור שהם יכולים אבל עובדה הם לא פותחים! עבר כבר חודש והם לא פתחו אז זהו צריך להשלים עם זה...
@חכם_בלילה פנו אליהם?
-
@חכם_בלילה פנו אליהם?
-
אוקי אז מה עושים תכלס?
אולי שהמשתמשים שלא כל כך פעילים ישתדלו להיות יותר פעילים?ממש חב לי על הפורום הזה בקושי ספקתי להכיר אותו וכבר הוא ייסגר מחוסר עניין?)
-
אוקי אז מה עושים תכלס?
אולי שהמשתמשים שלא כל כך פעילים ישתדלו להיות יותר פעילים?ממש חב לי על הפורום הזה בקושי ספקתי להכיר אותו וכבר הוא ייסגר מחוסר עניין?)
-
אוקי אז מה עושים תכלס?
אולי שהמשתמשים שלא כל כך פעילים ישתדלו להיות יותר פעילים?ממש חב לי על הפורום הזה בקושי ספקתי להכיר אותו וכבר הוא ייסגר מחוסר עניין?)
@אפרת-גלבוע נכון מאוד אני לא מחובר הרבה זמן וזה עזר לי מאוד בכמה דברים
-
@אפרת-גלבוע נכון מאוד אני לא מחובר הרבה זמן וזה עזר לי מאוד בכמה דברים
@סבא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אפרת-גלבוע נכון מאוד אני לא מחובר הרבה זמן וזה עזר לי מאוד בכמה דברים
מה מאוד עזר ?
להיות מחובר
או לא להיות מחובר -
@סבא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אפרת-גלבוע נכון מאוד אני לא מחובר הרבה זמן וזה עזר לי מאוד בכמה דברים
מה מאוד עזר ?
להיות מחובר
או לא להיות מחובר -
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ להיות מחובר אבל אין טעם להיות מחובר בשביל 10 איש..
יש מחוברים לא קשורים לנט פרי נראה לי לפחות 3000
איפה הם ? ???
אם היו פעילים באמת --החיסרון היה פחות מורגש עם כל הכאב -
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ להיות מחובר אבל אין טעם להיות מחובר בשביל 10 איש..
יש מחוברים לא קשורים לנט פרי נראה לי לפחות 3000
איפה הם ? ???
אם היו פעילים באמת --החיסרון היה פחות מורגש עם כל הכאב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות