אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
אוקי אז מה עושים תכלס?
אולי שהמשתמשים שלא כל כך פעילים ישתדלו להיות יותר פעילים?ממש חב לי על הפורום הזה בקושי ספקתי להכיר אותו וכבר הוא ייסגר מחוסר עניין?)
@אפרת-גלבוע נכון מאוד אני לא מחובר הרבה זמן וזה עזר לי מאוד בכמה דברים
-
@אפרת-גלבוע נכון מאוד אני לא מחובר הרבה זמן וזה עזר לי מאוד בכמה דברים
@סבא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אפרת-גלבוע נכון מאוד אני לא מחובר הרבה זמן וזה עזר לי מאוד בכמה דברים
מה מאוד עזר ?
להיות מחובר
או לא להיות מחובר -
@סבא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אפרת-גלבוע נכון מאוד אני לא מחובר הרבה זמן וזה עזר לי מאוד בכמה דברים
מה מאוד עזר ?
להיות מחובר
או לא להיות מחובר -
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ להיות מחובר אבל אין טעם להיות מחובר בשביל 10 איש..
יש מחוברים לא קשורים לנט פרי נראה לי לפחות 3000
איפה הם ? ???
אם היו פעילים באמת --החיסרון היה פחות מורגש עם כל הכאב -
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ להיות מחובר אבל אין טעם להיות מחובר בשביל 10 איש..
יש מחוברים לא קשורים לנט פרי נראה לי לפחות 3000
איפה הם ? ???
אם היו פעילים באמת --החיסרון היה פחות מורגש עם כל הכאב -
@אילן-פ 95 % מהמשתמשים הם בנטפרי.... כל הוותיקים הם בנטפרי.....
בא נחכה לבין הזמנים ונראה@חכם_בלילה נשמה מי שאין סינון יש לו אינסטגרם ויוטיוב וקבוצות מוזיקה בווטסאפ ועוד מלא רשתות חברתיות הוא לא צריך את הקישורים שיש פה. טכנית מי שמשתמש באתר הזה חייב להיות שאין לו גישה לאתרים האחרים
-
@סבא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אפרת-גלבוע נכון מאוד אני לא מחובר הרבה זמן וזה עזר לי מאוד בכמה דברים
מה מאוד עזר ?
להיות מחובר
או לא להיות מחובר -
@חכם_בלילה נשמה מי שאין סינון יש לו אינסטגרם ויוטיוב וקבוצות מוזיקה בווטסאפ ועוד מלא רשתות חברתיות הוא לא צריך את הקישורים שיש פה. טכנית מי שמשתמש באתר הזה חייב להיות שאין לו גישה לאתרים האחרים
-
השיר צעדים של עקיבא בלי התמונה מותר?
-
השיר צעדים של עקיבא בלי התמונה מותר?
@איציק-דדיה
נראה לי שדיברו על זה ...
השיר הזה לא מתאים לפורום -
@איציק-דדיה
נראה לי שדיברו על זה ...
השיר הזה לא מתאים לפורום@שריוש טוב תודה רבה בכל מקרה
-
@חכם_בלילה נשמה מי שאין סינון יש לו אינסטגרם ויוטיוב וקבוצות מוזיקה בווטסאפ ועוד מלא רשתות חברתיות הוא לא צריך את הקישורים שיש פה. טכנית מי שמשתמש באתר הזה חייב להיות שאין לו גישה לאתרים האחרים
-
@סבא לא נכון

חוץ מנטפרי, כולם פותחים את הפורום.
זה שהאתר נפתח לך זה לא אומר שיש לך גישה לכל דבר ביוטיוב/רשתות חברתיות -
לפי מה שאמרו כאן שנטפרי רשמו שהיה כאן כל מיני בעיות בהתכתבות...
אז אולי מישהו שירשום להם שאולי יפתחו רק את הפורום המקצועי- של הנגינה וזה, ולא של במת הדיונים וסקופים על אומנים.
אולי ככה הם ירשו...
גם יעזורוגם לא הכי עוזר להתחבר יותר זמן, כי כל אחד תורם במשהו אחר ואם אני רוצה משהו מסוים לא יעזור לי שיהיה איתי בן אדם אחד 4 שעות שבכלל אין לו או שהוא לא יודע...
-
לפי מה שאמרו כאן שנטפרי רשמו שהיה כאן כל מיני בעיות בהתכתבות...
אז אולי מישהו שירשום להם שאולי יפתחו רק את הפורום המקצועי- של הנגינה וזה, ולא של במת הדיונים וסקופים על אומנים.
אולי ככה הם ירשו...
גם יעזורוגם לא הכי עוזר להתחבר יותר זמן, כי כל אחד תורם במשהו אחר ואם אני רוצה משהו מסוים לא יעזור לי שיהיה איתי בן אדם אחד 4 שעות שבכלל אין לו או שהוא לא יודע...
@1122 יהיה הרבה פחות מעניין לא שעכשיו מעניין במיוחד...
-
היי אפשר לפתוח את הנושא של יואלי?
-
היי אפשר לפתוח את הנושא של יואלי?
@אייל-גלבוע-4 תבקשי פה
https://miktzav.com/post/98589
-
@סבא לפורום המקצועי נכנסים רק נגנים, מעבדים, מפיקים וכדו', וזאת ע"י שליחת פנייה לניהול, אז אם אתה אחד מהדברים האלה, אתה מוזמן!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות