אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@NAAMA-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ורק לידיעה
לכל אחד יש פרסומות בהתאם למה שחיפש בגוגלזה פשוט לא ככה, וכל הדיון על זה היה מיותר. כמו שכתבתי כבר גוגל לא כזה חכם.
אם חיפשת פעם תנור אז הוא ידע להקפיץ לך פרסומות לתנור, הוא לא ידע שאתה חרדי ושאתה לא רוצה לראות פרסומות פרוצות.
היה נחמד לחשוב שכל אחד מקבל לפי המעשים שלו, אבל זה יהיה בעולם הבא, בעולם הזה זה לא ככה...אבל זה קצת דיוני סרק, הייתי שמח אם היה פה מישהו מהצוות, אבל כולם בהגנה מחמירה ולכן האתר מופקר... לא מבין למה הם לא עוברים לחסימה אחרת, או לפחות מורידים וקופצים לעיתים רחוקות כדי לדאוג שיהיה איזשהו פיקוח.
אם מישהו יכול להשיג אותם או משהו נראה לי זה יהיה כדאי, גם כל הטיפול בפרסומות לא אמור להיות דרך האתר.@שבור-אור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אבל זה קצת דיוני סרק, הייתי שמח אם היה פה מישהו מהצוות, אבל כולם בהגנה מחמירה ולכן האתר מופקר... לא מבין למה הם לא עוברים לחסימה אחרת, או לפחות מורידים וקופצים לעיתים רחוקות כדי לדאוג שיהיה איזשהו פיקוח.
אם מישהו יכול להשיג אותם או משהו נראה לי זה יהיה כדאי, גם כל הטיפול בפרסומות לא אמור להיות דרך האתר.פעם עשירית.
פיקוח יש.
הפרסומות קשורות לניהול. ופיקוח זה לא ניהול. -
@שמחה-ששון כן
-
@שמחה-ששון לפרגן שצריך..
-
@שבור-אור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אבל זה קצת דיוני סרק, הייתי שמח אם היה פה מישהו מהצוות, אבל כולם בהגנה מחמירה ולכן האתר מופקר... לא מבין למה הם לא עוברים לחסימה אחרת, או לפחות מורידים וקופצים לעיתים רחוקות כדי לדאוג שיהיה איזשהו פיקוח.
אם מישהו יכול להשיג אותם או משהו נראה לי זה יהיה כדאי, גם כל הטיפול בפרסומות לא אמור להיות דרך האתר.פעם עשירית.
פיקוח יש.
הפרסומות קשורות לניהול. ופיקוח זה לא ניהול.@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
פעם עשירית.
פיקוח יש.
הפרסומות קשורות לניהול. ופיקוח זה לא ניהול.כן, התכוונתי לניהול, שהניהול יפקח על האתר ויבטל את הפרסומות.
-
@שבור-אור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אבל זה קצת דיוני סרק, הייתי שמח אם היה פה מישהו מהצוות, אבל כולם בהגנה מחמירה ולכן האתר מופקר... לא מבין למה הם לא עוברים לחסימה אחרת, או לפחות מורידים וקופצים לעיתים רחוקות כדי לדאוג שיהיה איזשהו פיקוח.
אם מישהו יכול להשיג אותם או משהו נראה לי זה יהיה כדאי, גם כל הטיפול בפרסומות לא אמור להיות דרך האתר.פעם עשירית.
פיקוח יש.
הפרסומות קשורות לניהול. ופיקוח זה לא ניהול. -
@שמחה-ששון אם צריך יתנו לך אל תדאג יהיה לך הרבה מוניטין כי אין הרבה משתמשים ויש יחסית הרבה ותיקים שיתנו לכם החדשים אין צורך לבקש
-
נטפרי החזירו את המשתמשים??? כי שמתי לב שהרבה ישנים נכנסו כמו @אולפניסט-ברמה ו @גדי-גדי ו @חלום-לגדול
-
נטפרי החזירו את המשתמשים??? כי שמתי לב שהרבה ישנים נכנסו כמו @אולפניסט-ברמה ו @גדי-גדי ו @חלום-לגדול
@איציק-דדיה כנראה דרך מכשיר אחר
אם הנטפרים היו חוזרים היית שם לב לזה בגדול
-
@איציק-דדיה כנראה דרך מכשיר אחר
אם הנטפרים היו חוזרים היית שם לב לזה בגדול
@אליש מוזר כי הם חזרו כולם ביחד
-
@אליש מוזר כי הם חזרו כולם ביחד
@איציק-דדיה אבל הלכו בחזרה
( @אולפניסט-ברמה כמה פעמים נכנס דרך מכשיר אחר) -
@איציק-דדיה אבל הלכו בחזרה
( @אולפניסט-ברמה כמה פעמים נכנס דרך מכשיר אחר)טוב תקשיבו אפשר לומר לכם משהו
סורי שאני מעירה וכולי
אבל די בשבוע האחרון כל פעם שאני פותחת זה רק סביב נט פרי וכולי
דיי על זה שדברו על זה זה לא יעזור
ועל זה ששתגידו הוא ניכנס וגם הוא זה לא יעזור
אין כניראה שלא ישתנה המצב
אבל כמה אפשר לדבר על אותו מצב
לצערינו זה לא ישתנה כניראה כמו שכולם אומרים
אבל לדון פה עם הם יחזרו או לא במשך כבר יותר מחודש זה מוגזם!!!!!!
אין מה לעשות לדבר על זה פה זה לא יעזור
אולי עם המנהלים של נט פרי
לכולם זה מעצבן ומציק שהם חסמו
אבל די כמה אפשר
תעברו עלה בחיים אין לנו מה לעשות
ושוב סורי זה פשוט כבר חירפן אותילא התכוונתי למישהו ספציפי או משהו
אז אין מה להיפגע -
טוב תקשיבו אפשר לומר לכם משהו
סורי שאני מעירה וכולי
אבל די בשבוע האחרון כל פעם שאני פותחת זה רק סביב נט פרי וכולי
דיי על זה שדברו על זה זה לא יעזור
ועל זה ששתגידו הוא ניכנס וגם הוא זה לא יעזור
אין כניראה שלא ישתנה המצב
אבל כמה אפשר לדבר על אותו מצב
לצערינו זה לא ישתנה כניראה כמו שכולם אומרים
אבל לדון פה עם הם יחזרו או לא במשך כבר יותר מחודש זה מוגזם!!!!!!
אין מה לעשות לדבר על זה פה זה לא יעזור
אולי עם המנהלים של נט פרי
לכולם זה מעצבן ומציק שהם חסמו
אבל די כמה אפשר
תעברו עלה בחיים אין לנו מה לעשות
ושוב סורי זה פשוט כבר חירפן אותילא התכוונתי למישהו ספציפי או משהו
אז אין מה להיפגעפוסט זה נמחק! -
טוב תקשיבו אפשר לומר לכם משהו
סורי שאני מעירה וכולי
אבל די בשבוע האחרון כל פעם שאני פותחת זה רק סביב נט פרי וכולי
דיי על זה שדברו על זה זה לא יעזור
ועל זה ששתגידו הוא ניכנס וגם הוא זה לא יעזור
אין כניראה שלא ישתנה המצב
אבל כמה אפשר לדבר על אותו מצב
לצערינו זה לא ישתנה כניראה כמו שכולם אומרים
אבל לדון פה עם הם יחזרו או לא במשך כבר יותר מחודש זה מוגזם!!!!!!
אין מה לעשות לדבר על זה פה זה לא יעזור
אולי עם המנהלים של נט פרי
לכולם זה מעצבן ומציק שהם חסמו
אבל די כמה אפשר
תעברו עלה בחיים אין לנו מה לעשות
ושוב סורי זה פשוט כבר חירפן אותילא התכוונתי למישהו ספציפי או משהו
אז אין מה להיפגע@המחבל-המחופש צודקת לגמרי! גם @חכם_בלילה הגיב ככה:
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כבר חודש שלם נטפרי חוסם את הפורום, אחד מכל 10 התגובות האחרונות שלי- זה רק על זה אז אני אומר תפנימו וזהו!!!! חלאס הם לא יחזרו וכמו שאמרה פונץ בננה זה רק אתר!!
אני כותב בחריפות כי די!! טחנתם את הנושא לכל אורכו ורוחבו!!!וגם אני מצטרפת.
-
פוסט זה נמחק!
-
רציתי להעיר את תשומת ליבכם
אתם צודקים שחרשנו על הנטפרים וצריך לעזוב את הנושא
אבל יש גישה קודם כל לדבר בכלליות ולא ממוקד למשתמש אחד
ובצורה יפה ולא פוגעת -
@NAAMA-0 מסכימה לגמרי!
ואגב, לדעתי כשרוצים לכתוב תגובה חריפה- להוריד את התיוג, כדי שזה לא יישמע אישי. -
@NAAMA-0 אני ישתדל שלא יקרה...

@המחבל-המחופש סוף סוף!! -
@צלילים מתחבר פשוט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות