בקשות שירים
-
אשמח לשיר הזה להורדה
https://youtu.be/8fHhcL4Klqs
וואוו איזה שיר אני שומע אותו בלופים

@איציק-דדיה איך קוראים לא?
-
@איציק-דדיה איך קוראים לא?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@איציק-דדיה אמר בבקשות שירים:
@המחבל-המחופש כתוב בצד שמאל של הסירטון ביזן קרעטשמע
ואומרים איך קוראים לו ולא איך קוראים לא

הסרטון חסום
וסורי זה לא היה בכוונה -
@איציק-דדיה אמר בבקשות שירים:
@המחבל-המחופש כתוב בצד שמאל של הסירטון ביזן קרעטשמע
ואומרים איך קוראים לו ולא איך קוראים לא

הסרטון חסום
וסורי זה לא היה בכוונהפוסט זה נמחק! -
אשמח לשיר הזה להורדה
https://youtu.be/8fHhcL4Klqs
וואוו איזה שיר אני שומע אותו בלופים

@איציק-דדיה אמר בבקשות שירים:
אשמח לשיר הזה להורדה
https://youtu.be/8fHhcL4Klqs
וואוו איזה שיר אני שומע אותו בלופים

-
@Anne אמר בבקשות שירים:
@נתי-בר וואו! אין מילים!!
יש סיכוי יש לך/ לכם שירים של
נמואל, שולם למר, מרדכי שפירא, מידד טסה, נפתלי קמפה, אבי אילסון ,האחים רזאל, מקהלות ילדים,ארי גולדווג, וכו על זו הדרך??
ושוב, ממש תודה, בסוף נגמור עלייך תלייקים שלי להיוםעשית לייק רק על הפוסט האחרון לא שווה להעלאות עוד

סתם לא באמת -
@Anne אמר בבקשות שירים:
@נתי-בר וואו! אין מילים!!
יש סיכוי יש לך/ לכם שירים של
נמואל, שולם למר, מרדכי שפירא, מידד טסה, נפתלי קמפה, אבי אילסון ,האחים רזאל, מקהלות ילדים,ארי גולדווג, וכו על זו הדרך??
ושוב, ממש תודה, בסוף נגמור עלייך תלייקים שלי להיוםעשית לייק רק על הפוסט האחרון לא שווה להעלאות עוד

סתם לא באמת -
@נתי-בר וואו! אין מילים!!
יש סיכוי יש לך/ לכם שירים של
נמואל, שולם למר, מרדכי שפירא, מידד טסה, נפתלי קמפה, אבי אילסון ,האחים רזאל, מקהלות ילדים,ארי גולדווג, וכו על זו הדרך??
ושוב, ממש תודה, בסוף נגמור עלייך תלייקים שלי להיום
@Anne אמר בבקשות שירים:
@נתי-בר וואו! אין מילים!!
יש סיכוי יש לך/ לכם שירים של
נמואל, שולם למר, מרדכי שפירא, מידד טסה, נפתלי קמפה, אבי אילסון ,האחים רזאל, מקהלות ילדים,ארי גולדווג, וכו על זו הדרך??
ושוב, ממש תודה, בסוף נגמור עלייך תלייקים שלי להיום
כתבתי למעלה שאני אשמח לכמה שיותר קבצי דרייב וכו של מגוון הזמרים...
אם יש לך זה יעזור... -
https://drive.google.com/drive/folders/1sBSXUpUHMjJ4rtdKHaL9Ldwy3SS90WGC
מידד טסה
https://drive.google.com/drive/folders/1XY73owu9OG5uTRdyUlKY6eHo3mvwmK5Z
ליפא שמעלצר@דוד-33 יש לך של יוסף חיים בוסקילה.
-
@דוד-33 יש לך של יוסף חיים בוסקילה.
@איציק-דדיה לא
-
@דוד-33 יש לך של יוסף חיים בוסקילה.
-
@אילן-פ נעול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות