אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
מה זה אומר עוקבים? הסבירו לי אבל לא כל כך הבנתי
-
מה זה אומר עוקבים? הסבירו לי אבל לא כל כך הבנתי
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מה זה אומר עוקבים? הסבירו לי אבל לא כל כך הבנתי
פשוטו כמשמעו --נגיד --עוקבים אחריך-- הכוונה
שכל פעם שאתה מעלה פוסט חדש --הם מקבלים התראה ויכולים להתיחס
בדר"כ עוקבים אחרי מישהו שנשמע מעניין -
סורי שאני שואלת שוב:
אני לא יכולה להיכנס לפורום מהמחשב שלי, אז נכנסתי ממחשב אחר משם משתמש אחר. השאלה שלי היא האם יש לי דרך להתחבר מהמחשב הזה לשם שלי במחשב הקודם? (איזה ניסוח מעורפל... מקווה שהבנתם
)@צלילים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
סורי שאני שואלת שוב:
אני לא יכולה להיכנס לפורום מהמחשב שלי, אז נכנסתי ממחשב אחר משם משתמש אחר. השאלה שלי היא האם יש לי דרך להתחבר מהמחשב הזה לשם שלי במחשב הקודם? (איזה ניסוח מעורפל... מקווה שהבנתם
)למה לא?
ניסית להכניס שם משתמש/ אימייל וסיסמה? -
סורי שאני שואלת שוב:
אני לא יכולה להיכנס לפורום מהמחשב שלי, אז נכנסתי ממחשב אחר משם משתמש אחר. השאלה שלי היא האם יש לי דרך להתחבר מהמחשב הזה לשם שלי במחשב הקודם? (איזה ניסוח מעורפל... מקווה שהבנתם
) -
@נגינתי ???
אפשר להבין למה מחקת את הנושא שהעלתי (בעיות בקליפים- שקרים מוטמנים)?[עריכה] רגע, עכשיו אני רואה שנגינתי התחברה לאחרונה לפני 19 ימים, ומצד שני בנושא שפתחתי כתוב:
"נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו. נגינתי לפני שעתיים"
ואני אכן לא יוכל לכתוב בנושא יותר. מישהו מבין מה זה אומר? -
יש לי שאלה-
איך זה יתכן שבהגדרות שלי מסומן שאני מקבלת התראות גם למייל וגם כאן. ובפועל אני מקבלת רק לכאן, ז"א למייל אני לא מקבלת...
(תמיד הייתי מקבלת גם למייל, ואני לא שיניתי כלום בהגדרות...
ממש מוזר?!..) -
לזכר הימים שהיו חזרתי קצת הרבה אחורה בזמן לאיפה שהתחיל הפורום היקר שלנו:

שימו לב לתאריך
-
יש לי שאלה-
איך זה יתכן שבהגדרות שלי מסומן שאני מקבלת התראות גם למייל וגם כאן. ובפועל אני מקבלת רק לכאן, ז"א למייל אני לא מקבלת...
(תמיד הייתי מקבלת גם למייל, ואני לא שיניתי כלום בהגדרות...
ממש מוזר?!..)@מא1 זה באג שיש כבר לכמה..
קיים כמעט שבועיים בערך. -
לפני כמה דקות אמרו שלא להשאיר על "הידעת?" דברים על זמרים
ולא הבנתי ממש את הבעיה
מישהוא מוכן להסביר לי כדי שאדע?
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות