אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@צלילים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
סורי שאני שואלת שוב:
אני לא יכולה להיכנס לפורום מהמחשב שלי, אז נכנסתי ממחשב אחר משם משתמש אחר. השאלה שלי היא האם יש לי דרך להתחבר מהמחשב הזה לשם שלי במחשב הקודם? (איזה ניסוח מעורפל... מקווה שהבנתם
)למה לא?
ניסית להכניס שם משתמש/ אימייל וסיסמה? -
@rivka-0 רק עכשיו התחברתי שוב...
השאלה שלי- אני מחוברת לפורום בשם מסוים, עכשיו המחשב ההוא לא פעיל אז אני ממחשב אחר, עם שם משתמש אחר, האם אני יכולה להתחבר מהמחשב הזה בתור המשתמש מהמחשב הקודם? מקווה שהצלחתם להבין אותי...@צלילים אין בעיה פשוט תעשי את הקוד ואת השם משתמש אל תעשי הרשמה תעשי התחברות וזה יופיע לך
-
@צלילים אין בעיה פשוט תעשי את הקוד ואת השם משתמש אל תעשי הרשמה תעשי התחברות וזה יופיע לך
@איציק-דדיה אז לאן להיכנס? אני נכנסת לפורום והוא מתחבר לי בשם משתמש של המחשב הזה
-
@איציק-דדיה אז לאן להיכנס? אני נכנסת לפורום והוא מתחבר לי בשם משתמש של המחשב הזה
@צלילים את ניכנסת למקצב ממחשב אחר ואז הוא רושם לך התחברות או הרשמה נכון?
יופי אז את לוחצת על התחברות משום שאת כבר רשומה עושה כנס באמצעות חשבון המייל שלך וזהו
-
@צוות-פיקוח רציתי לשאול מה מותר לכתוב בחתימה שלי כל דבר או דברים מסויימים?
@מוטי-טבק אתה מנטפרי? כי ראיתי שיש עליה במתחברים לנטפרי מהוותיקים כמו בבייב שמעון 2 אתה ועוד...
-
@צוות-פיקוח רציתי לשאול מה מותר לכתוב בחתימה שלי כל דבר או דברים מסויימים?
@מוטי-טבק אתה מנטפרי? כי ראיתי שיש עליה במתחברים לנטפרי מהוותיקים כמו בבייב שמעון 2 אתה ועוד...
-
@איציק-דדיה לא
@מוטי-טבק מה זה אומר מנהלים אתה יכול לאשר לדוגמא סקרים וכו?
-
@מוטי-טבק מה זה אומר מנהלים אתה יכול לאשר לדוגמא סקרים וכו?
-
@איציק-דדיה אני לא אחראי לזה
אם אפשר לבקש ממך לכתוב קצת פחות הודעות וספאם ולהיות מקצועי
זה גם יגרום למנהלים האחרים לתת לך יותר מהר אישורים וכו'@מוטי-טבק טוב אין בעיה רק מה זה אומר ספאם יש מצב שאתה מפרט קצת יותר כי אם אני עושה משהו לא טוב אשמח לדעת שאני יתקן את עצמי ושוב סליחה
ומה זה אומר אישורים למה?
-
@מוטי-טבק טוב אין בעיה רק מה זה אומר ספאם יש מצב שאתה מפרט קצת יותר כי אם אני עושה משהו לא טוב אשמח לדעת שאני יתקן את עצמי ושוב סליחה
ומה זה אומר אישורים למה?
-
@איציק-דדיה ספאם זה ההודעות שאתה כותב פה, פשוט תפסיק לכתוב סתם הודעות
אישורים זה הסקרים שאתה רוצה לעשות... חכה שיאשרו לך ואל תכתוב כל כך הרבה הודעות@מוטי-טבק לא הבנתי זה שאני כותב הרבה הודעות זה אומר שאני כותב הכל ספאם כי אני חושב שרוב ההודעות שלי זה סקופים שאני מעלה מזמני הפרטי בשביל הפורום ושלא נדבר על זה שאני הכי פעיל פה בפורום ועל כל שאלה עונה וכו...
טוב תודה על העערה אני ישתדל לא להספים ותמשיכו לעשות עבודות קודש!
-
@איציק-דדיה אז לאן להיכנס? אני נכנסת לפורום והוא מתחבר לי בשם משתמש של המחשב הזה
@צלילים אם הבנתי נכון את הבעיה:
כאשר את נכנסת לפורום, אוטומטית את נכנסת לשם משתמש של המחשב הנוכחי. ואת רוצה לחזור לשם משתמש של המחשב הקודם.
כדי לעשות את זה, תלחצי על תמונת הפרופיל שלך שנמצאת בראש העמוד ליד ה'התראות'. ושם על יציאה (מצורפת תמונה)
ואז תכניסי את שם המשתמש של המחשב הראשון, ואת הסיסמה.
בהצלחה!

-
@צלילים אם הבנתי נכון את הבעיה:
כאשר את נכנסת לפורום, אוטומטית את נכנסת לשם משתמש של המחשב הנוכחי. ואת רוצה לחזור לשם משתמש של המחשב הקודם.
כדי לעשות את זה, תלחצי על תמונת הפרופיל שלך שנמצאת בראש העמוד ליד ה'התראות'. ושם על יציאה (מצורפת תמונה)
ואז תכניסי את שם המשתמש של המחשב הראשון, ואת הסיסמה.
בהצלחה!

@rivka-0 נראה לי יש לה גם כמו קיצור דרך להיכנב ממחשב אחר משהו עם כנס באמצעות מייל
-
@rivka-0 נראה לי יש לה גם כמו קיצור דרך להיכנב ממחשב אחר משהו עם כנס באמצעות מייל
@איציק-דדיה אפשר להיכנס גם עם מייל. אבל היא קודם כל צריכה לצאת משם המשתמש הנוכחי.
-
@איציק-דדיה אפשר להיכנס גם עם מייל. אבל היא קודם כל צריכה לצאת משם המשתמש הנוכחי.
@rivka-0 נכון כי זה מראה כביכול שיש כבר חשבון קיים
-
@צלילים אם הבנתי נכון את הבעיה:
כאשר את נכנסת לפורום, אוטומטית את נכנסת לשם משתמש של המחשב הנוכחי. ואת רוצה לחזור לשם משתמש של המחשב הקודם.
כדי לעשות את זה, תלחצי על תמונת הפרופיל שלך שנמצאת בראש העמוד ליד ה'התראות'. ושם על יציאה (מצורפת תמונה)
ואז תכניסי את שם המשתמש של המחשב הראשון, ואת הסיסמה.
בהצלחה!

-
@aha כנראה שלא הבנת.
היא מחוברת ממחשב מסוים לחשבון מסוים, והיא רוצה לעבור באותו מחשב לחשבון אחר, לכן היא צריכה לעשות יציאה מהחשבון הראשון, כדי להיכנס לחשבון השני. -
@חינדיקיקי
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות