אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@הדס-ט לא נראה לי שאפשר להעלות סתם דברים.
תזהרי מאד! ראיתי שהרחיקו אותך לפני כשבוע!!
-
@rivka-0 כן אין צורך לזכיר
בגלל זה אני מבררת לפני שאני מעלה
בתכלס אני רוצה את טובת הפורום
להכניס פה קצת עניין
הסרטונים הם קשורים למוזיקה
קצת מידע על לכים מהעולם חידות וכאלה
אני לא רואה בזה בעיה זה כמו שאני יעלה סקופים וכאלו על כל מיני זמרים -
@rivka-0 כן אין צורך לזכיר
בגלל זה אני מבררת לפני שאני מעלה
בתכלס אני רוצה את טובת הפורום
להכניס פה קצת עניין
הסרטונים הם קשורים למוזיקה
קצת מידע על לכים מהעולם חידות וכאלה
אני לא רואה בזה בעיה זה כמו שאני יעלה סקופים וכאלו על כל מיני זמרים@הדס-ט תשאלי את:
@כ-פ @נגינתי @פונץ-בננה -
@הדס-ט תשאלי את:
@כ-פ @נגינתי @פונץ-בננה -
@הדס-ט תתייגי אותם.
-
@נגינתי
הייי
אני רוצה להתחיל להעלות מסופש
סתם סרטונים שאני ערכתי
בשביל חברי האתר
זה אפשרי?
הסרטונים הם קשורים למוזיקה
קצת מידע על כלים מהעולם חידות וכאלה@הדס-ט אנחנו ניצור איתך קשר, במידה וזה יהיה רלוונטי
-
@צוות-פיקוח רציתי לשאול אם אפשר לפתוח נושא שרשור שירים חדשים קיץ תשפג חדש שיהיה מעודכן לכל מה שיצא ממוצש הקרוב זה יהיה יותר ברור ויעיל תודה רבה
-
@צוות-פיקוח רציתי לשאול אם אפשר לפתוח נושא שרשור שירים חדשים קיץ תשפג חדש שיהיה מעודכן לכל מה שיצא ממוצש הקרוב זה יהיה יותר ברור ויעיל תודה רבה
@איציק-דדיה למעשה אתה צודק,
תתזכר אותנו ובעזרת השם נפתח נושא חדש אחרי תשעה באב.
-
@איציק-דדיה למעשה אתה צודק,
תתזכר אותנו ובעזרת השם נפתח נושא חדש אחרי תשעה באב.
@כ-פ תודה רבה אבל הנושא הקודם לא ימחק נכון?
ומי פותח אני או אתם?
-
@כ-פ תודה רבה אבל הנושא הקודם לא ימחק נכון?
ומי פותח אני או אתם?
@איציק-דדיה הנושא הקודם לא ימחק,
עדיף שמישהו מהפיקוח יפתח כי צריך להזכיר את כללי הנושא. -
@איציק-דדיה הנושא הקודם לא ימחק,
עדיף שמישהו מהפיקוח יפתח כי צריך להזכיר את כללי הנושא.@כ-פ אולי שתפתחו עכשיו בכל מקרה אין מה להעלות שישר במוצש נעלה אתת השירים שיצאו של יואלי של נהוראי אריאלי וכו... מה דעתך?
-
@כ-פ אולי שתפתחו עכשיו בכל מקרה אין מה להעלות שישר במוצש נעלה אתת השירים שיצאו של יואלי של נהוראי אריאלי וכו... מה דעתך?
@איציק-דדיה
לא כל כך הבנתי את הלהיטות והדחיפות, אם בכל מקרה א"א להעלות כעת שירים, מה הדחף לפתוח הרגע שרשור חדש?
בעזרת השם מיד אחרי תשעה באב נפתח שרשור לשירים חדשים, ותוכלו להעלות בו את כל השירים -
@איציק-דדיה
לא כל כך הבנתי את הלהיטות והדחיפות, אם בכל מקרה א"א להעלות כעת שירים, מה הדחף לפתוח הרגע שרשור חדש?
בעזרת השם מיד אחרי תשעה באב נפתח שרשור לשירים חדשים, ותוכלו להעלות בו את כל השירים@נגינתי אני לא להוט פשוט יותר יפה להתחיל את כל השירים החדשים בנושא חדש זה מה שרציתי ותודה רבה על היחס המהיר שניזכה לבינין בית המקדש במהרה בימינו אמן!
-
@נגינתי ???
אפשר להבין למה מחקת את הנושא שהעלתי (בעיות בקליפים- שקרים מוטמנים)?[עריכה] רגע, עכשיו אני רואה שנגינתי התחברה לאחרונה לפני 19 ימים, ומצד שני בנושא שפתחתי כתוב:
"נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו. נגינתי לפני שעתיים"
ואני אכן לא יוכל לכתוב בנושא יותר. מישהו מבין מה זה אומר? -
@צוות-פיקוח אשמח לדעת למה נעלו לי את הנושא של מיוזיק וי אי פי תודה רבה
-
@צוות-פיקוח אשמח לדעת למה נעלו לי את הנושא של מיוזיק וי אי פי תודה רבה
@איציק-דדיה כאן יכולים להירשם למוזיקה VIP:
Musika12121212+subscribe@googlegroups.comובכללי, יש כבר כזה נושא: https://miktzav.com/topic/50/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A6%D7%98%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C/53
להבא תנסה לחפש לפני שאתה פותח חדש, וכן, שאלות לצוות הפיקוח תשתדל לשלוח בפניה לניהול בלבד.
-
@צוות-פיקוח אשמח לדעת למה נעלו לי את הנושא של מיוזיק וי אי פי תודה רבה
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות