אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@צוות-פיקוח אשמח לדעת למה נעלו לי את הנושא של מיוזיק וי אי פי תודה רבה
-
@צוות-פיקוח אשמח לדעת למה נעלו לי את הנושא של מיוזיק וי אי פי תודה רבה
@איציק-דדיה כאן יכולים להירשם למוזיקה VIP:
Musika12121212+subscribe@googlegroups.comובכללי, יש כבר כזה נושא: https://miktzav.com/topic/50/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A6%D7%98%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C/53
להבא תנסה לחפש לפני שאתה פותח חדש, וכן, שאלות לצוות הפיקוח תשתדל לשלוח בפניה לניהול בלבד.
-
@צוות-פיקוח אשמח לדעת למה נעלו לי את הנושא של מיוזיק וי אי פי תודה רבה
פוסט זה נמחק! -
@איציק-דדיה כאן יכולים להירשם למוזיקה VIP:
Musika12121212+subscribe@googlegroups.comובכללי, יש כבר כזה נושא: https://miktzav.com/topic/50/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A6%D7%98%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C/53
להבא תנסה לחפש לפני שאתה פותח חדש, וכן, שאלות לצוות הפיקוח תשתדל לשלוח בפניה לניהול בלבד.
פוסט זה נמחק! -
בוקר טוב
אשמח לדעת אם אפשר להעלות 2 פוסטים רצופים או שגם 2 אסור
וגם אם יש לי הרבה קבצים להעלות אפשר להעלות בהרבה פוסטים רצופים?
ואחרון אם יש לךי פוסט די ישן משהו כמו 9 שעות או יום וכו... מותר אחריו לכתוב עוד אחד?אשמח לתשובה על כל דבר בנפרד תודה רבה
ומה ברירת המחדל של התצוגה של הפורום כי לי יש את זה ואני רוצה כמו של כולם עדיף כהה תודה רבה

-
בוקר טוב
אשמח לדעת אם אפשר להעלות 2 פוסטים רצופים או שגם 2 אסור
וגם אם יש לי הרבה קבצים להעלות אפשר להעלות בהרבה פוסטים רצופים?
ואחרון אם יש לךי פוסט די ישן משהו כמו 9 שעות או יום וכו... מותר אחריו לכתוב עוד אחד?אשמח לתשובה על כל דבר בנפרד תודה רבה
ומה ברירת המחדל של התצוגה של הפורום כי לי יש את זה ואני רוצה כמו של כולם עדיף כהה תודה רבה

@איציק-דדיה
הפסיק לי ההתראות למייל משהו יודע איך אפשר לטפל בזה??? -
@איציק-דדיה
הפסיק לי ההתראות למייל משהו יודע איך אפשר לטפל בזה???@ארי-גולד אתה נכנס להגדרות ויש לך שם התראות שמישהו מזכיר אותך וכו תשנה שם

-
בוקר טוב
אשמח לדעת אם אפשר להעלות 2 פוסטים רצופים או שגם 2 אסור
וגם אם יש לי הרבה קבצים להעלות אפשר להעלות בהרבה פוסטים רצופים?
ואחרון אם יש לךי פוסט די ישן משהו כמו 9 שעות או יום וכו... מותר אחריו לכתוב עוד אחד?אשמח לתשובה על כל דבר בנפרד תודה רבה
ומה ברירת המחדל של התצוגה של הפורום כי לי יש את זה ואני רוצה כמו של כולם עדיף כהה תודה רבה

@איציק-דדיה הראשון זה הרגיל, בהגדרות של הפרופיל.

-
@איציק-דדיה הראשון זה הרגיל, בהגדרות של הפרופיל.

@כ-פ אוקי ועיצוב כהה יש שם? אם כן איך זה נקרא?
זה מה שזה הביא לי זזה?

-
פוסט זה נמחק!
-
@כ-פ אוקי ועיצוב כהה יש שם? אם כן איך זה נקרא?
זה מה שזה הביא לי זזה?

@איציק-דדיה פשוט תנסה את הכל עד שתמצא אחד שאתה אוהב...
-
@אליש היא שאלה למה נעול לא למה אין אתגר
-
@אליש היא שאלה למה נעול לא למה אין אתגר
@איציק-דדיה כי אין עניין לפתוח את זה כל עוד אין אתגרים
כמיטב הבנתי
אבל יש מצב שעכשיו יתנו למישהו אחר להיות אחראי על זה אז שוב יהיו אתגרים. -
מקצב פתוח בנטפרי בדרגה הכי פתוחה?
-
@צוות-פיקוח - רציתי לשאול אם זה בסדר שאני אפתח נושא של "הופעות נשים בבין הזמנים וזמן אלול תשפ"ג"- ושם נעלה הופעות שיש...
אשמח לתשובה..., תודה רבה!
@חסידייה-אוטנטית - היבנתי שזה חסום בכל הדרגות... -
@צוות-פיקוח - רציתי לשאול אם זה בסדר שאני אפתח נושא של "הופעות נשים בבין הזמנים וזמן אלול תשפ"ג"- ושם נעלה הופעות שיש...
אשמח לתשובה..., תודה רבה!
@חסידייה-אוטנטית - היבנתי שזה חסום בכל הדרגות... -
@צוות-פיקוח - רציתי לשאול אם זה בסדר שאני אפתח נושא של "הופעות נשים בבין הזמנים וזמן אלול תשפ"ג"- ושם נעלה הופעות שיש...
אשמח לתשובה..., תודה רבה!
@חסידייה-אוטנטית - היבנתי שזה חסום בכל הדרגות...@הדרי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח - רציתי לשאול אם זה בסדר שאני אפתח נושא של "הופעות נשים בבין הזמנים וזמן אלול תשפ"ג"- ושם נעלה הופעות שיש...
אשמח לתשובה..., תודה רבה!
@חסידייה-אוטנטית - היבנתי שזה חסום בכל הדרגות...עדיף שלא. רוב הנושאים מהסוג הזה שנפתחו, נסגרו אחרי ספאם ותוכן לא ראוי.....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות