אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אילן-פ @מרב זה לא רק אייצית...
זה כל הצוות פה שהשקיעו על הפורום הזה ימים בכלילות, הצוות עבד 6\24 גם כשלא קל, אפילו לא הצוות אפילו אנחנו המשתמשים הרגילים.... אני השקעתי על הפורום הזה מלאאא והכל אפשר לומר הלך לפח....
אנשים פה השקיעו על הפורום הזה וצמחו הרבה בזכות הפורום הזה (ישי שין, יחיאל אפיק , יונמיוזיק , אהרון יוסף בבייב, שמעון 2, דודו בלוקה,Srudio Bit ,SHLNX, סקופר, למדן, טכנאי קיובייס, מומחה לקלפים SHIMIX, KING-music ועוד מלא (כל מי שרשמתי זה מהזיכרון ובנטפרי....)
וכל ההשקעה של האנשים פה (לפחות של הרוב) הלכה לטמיון....
כל מי שרשמתי צמח מהפורום הזה (כולל אני... הערוץ שלי "הצליח" רק בזכות הפורום, אם לא הפורום הייתי היום עם פחות מחצי מהכמות צפיות\רשומים שיש לי....).
וזהו הכל נגמר...
היה שלום פורום יקר...עברנו לשלב ההספדים....
@חכם_בלילה
באמת חבל שהפורום נחסם אבל זה מה שהקב"ה קבע ורק תפילות יצילו את המצב
באמת נראה לך שנטפרי מחליטים על העולםקיצור מי יצטרך אותי מתי שהוא שיתייג אותי ואני יקבל התראה ישר ויענה כשאני יוכל
בהצלחה עוד נבקר כאןוגם בגלל שזה פורום מטורף אני ישאר כאן ככל הנצרך
-
@חכם_בלילה
באמת חבל שהפורום נחסם אבל זה מה שהקב"ה קבע ורק תפילות יצילו את המצב
באמת נראה לך שנטפרי מחליטים על העולםקיצור מי יצטרך אותי מתי שהוא שיתייג אותי ואני יקבל התראה ישר ויענה כשאני יוכל
בהצלחה עוד נבקר כאןוגם בגלל שזה פורום מטורף אני ישאר כאן ככל הנצרך
פוסט זה נמחק! -
@חכם_בלילה
באמת חבל שהפורום נחסם אבל זה מה שהקב"ה קבע ורק תפילות יצילו את המצב
באמת נראה לך שנטפרי מחליטים על העולםקיצור מי יצטרך אותי מתי שהוא שיתייג אותי ואני יקבל התראה ישר ויענה כשאני יוכל
בהצלחה עוד נבקר כאןוגם בגלל שזה פורום מטורף אני ישאר כאן ככל הנצרך
פוסט זה נמחק! -
@חכם_בלילה
באמת חבל שהפורום נחסם אבל זה מה שהקב"ה קבע ורק תפילות יצילו את המצב
באמת נראה לך שנטפרי מחליטים על העולםקיצור מי יצטרך אותי מתי שהוא שיתייג אותי ואני יקבל התראה ישר ויענה כשאני יוכל
בהצלחה עוד נבקר כאןוגם בגלל שזה פורום מטורף אני ישאר כאן ככל הנצרך
-
@הדס-ט אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ
מותר להעלות פירסומים להופעות של נשים (של זמרות)
או רק פרטים@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הדרי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח - רציתי לשאול אם זה בסדר שאני אפתח נושא של "הופעות נשים בבין הזמנים וזמן אלול תשפ"ג"- ושם נעלה הופעות שיש...
אשמח לתשובה..., תודה רבה!
@חסידייה-אוטנטית - היבנתי שזה חסום בכל הדרגות...עדיף שלא. רוב הנושאים מהסוג הזה שנפתחו, נסגרו אחרי ספאם ותוכן לא ראוי.....
-
@הדס-ט אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ
מותר להעלות פירסומים להופעות של נשים (של זמרות)
או רק פרטים@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הדרי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח - רציתי לשאול אם זה בסדר שאני אפתח נושא של "הופעות נשים בבין הזמנים וזמן אלול תשפ"ג"- ושם נעלה הופעות שיש...
אשמח לתשובה..., תודה רבה!
@חסידייה-אוטנטית - היבנתי שזה חסום בכל הדרגות...עדיף שלא. רוב הנושאים מהסוג הזה שנפתחו, נסגרו אחרי ספאם ותוכן לא ראוי.....
-
@כ-פ
אוקיי תודה
עוד שאה
לנמה אני לא יכולה לעשות כמה לייקים שאני רוצה
זה נותן לי התרעה
זה מוגבל ליום כאילו?@הדס-ט מוגבל ל-30 ליום.
-
@הדס-ט כמות ליום
-
@חינדיקיקי

קראתי מוגב ל30 יום
במקום ליום
בורי על החפירההה -
@חינדיקיקי

קראתי מוגב ל30 יום
במקום ליום
בורי על החפירההה -
@חינדיקיקי
חמישה ימים -
פוסט זה נמחק!
-
@כ-פ
יכול להיות שאתם מוחקים לי תתגובות או עורכים אותם ?
אשמח לדעת אני פשוט לא אכתוב בנושא או בסגנון הזה
תודה רבה על הפיקוח
וסליחה@הדס-ט אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ
יכול להיות שאתם מוחקים לי תתגובות או עורכים אותם ?לא שמתי לב, אבל זה יתכן, אם התגובה לא מתאימה לפורום מעורב, או שהיא מידי שופכת הערצה עיוורת לזמרים.
לצורך הדוגמה (לא קשור אלייך, שגם האחרים ידעו) 'יואלי יא מלךךךךךך חולהההה עליך' וכו'.
@איציק-דדיה נראה שכבר ענו על זה.......
https://miktzav.com/post/266816 -
@הדס-ט אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ
יכול להיות שאתם מוחקים לי תתגובות או עורכים אותם ?לא שמתי לב, אבל זה יתכן, אם התגובה לא מתאימה לפורום מעורב, או שהיא מידי שופכת הערצה עיוורת לזמרים.
לצורך הדוגמה (לא קשור אלייך, שגם האחרים ידעו) 'יואלי יא מלךךךךךך חולהההה עליך' וכו'.
@איציק-דדיה נראה שכבר ענו על זה.......
https://miktzav.com/post/266816פוסט זה נמחק! -
@הדס-ט אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ
יכול להיות שאתם מוחקים לי תתגובות או עורכים אותם ?לא שמתי לב, אבל זה יתכן, אם התגובה לא מתאימה לפורום מעורב, או שהיא מידי שופכת הערצה עיוורת לזמרים.
לצורך הדוגמה (לא קשור אלייך, שגם האחרים ידעו) 'יואלי יא מלךךךךךך חולהההה עליך' וכו'.
@איציק-דדיה נראה שכבר ענו על זה.......
https://miktzav.com/post/266816פוסט זה נמחק! -
@הדס-ט לא.את יכולה לעשות עד 30 לייקים בכל יום!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות