אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@רות-רפפורט אבל אני לא זוכרת תסיסמא שלי!
@Anne אז איך אצ מתחברת כול פעם
-
@Anne אז איך אצ מתחברת כול פעם
@רות-רפפורט מחוברת תמיד בכרום שלי..
ועכשיו עוברת מכשיר אז רוצה להתחבר בו ולא זוכרת תסיסמא.. -
@רות-רפפורט מחוברת תמיד בכרום שלי..
ועכשיו עוברת מכשיר אז רוצה להתחבר בו ולא זוכרת תסיסמא..@Anne אז אולי תשאלי את צוות פיקוח במייל ככה אני עושה אם קורה לי בעיה
-
@רות-רפפורט אבל אני לא זוכרת תסיסמא שלי!
-
@Anne אז אולי תשאלי את צוות פיקוח במייל ככה אני עושה אם קורה לי בעיה
@רות-רפפורט אה
מה המייל?
ותודה רות! -
@הדרי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@Anne תעשי שכחתי סיסמא..
ואז זה ניראה לי שולח לך למיל...(לא זוכרת בידיוק..., אבל תנסי...)בהגדרות?
-
@הדרי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@Anne תעשי שכחתי סיסמא..
ואז זה ניראה לי שולח לך למיל...(לא זוכרת בידיוק..., אבל תנסי...)בהגדרות?
@Anne אפשר את רוצה אני אביא לך את המייל שלהם
-
@הדרי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@Anne תעשי שכחתי סיסמא..
ואז זה ניראה לי שולח לך למיל...(לא זוכרת בידיוק..., אבל תנסי...)בהגדרות?
-
@ויווש את צריכה לשלוח פניה לניהול
-
@דוד-33 - לגבי הספוילר:
משאירים שתי שורות ריקות
לוחצים בהתחלה על ה- "ספוילר" (העין עם הקו בצד שמאל...)
רושמים מה בא לך... (מקווה שהיבנת...)ככה
-
@ac1 דיברנו על זה כאן המוןןן, ולדעתי אין טעם להמשיך בזה...
הפורום נחסם-- כי הם החליטו לחסום אותו..
והאם הם יחזרו?- השם יודע...
-
@הדרי אני עדיין חסום ולא הייתי כאן כשדיברתם על זה....
והשאלה שלי אם עושים איזשהו מאמץ לפתוח אותו חזרה.... -
סליחה על השאלה אבל אשמח לדעת למה הנןשא על המשחק לונה קליק ננעל<?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

