הדרייבער | קובי ברומר🚗
-
@רות-רפפורט הדרייבר באשדוד: סיכום היום הראשון של קובי ברומר
במסגרת תוכנית בין הזמנים "הדרייבער" עם קובי ברומר חורש את הארץ, ביום ראשון התארח קובי אצל תושבי אשדוד, חגג עימם את החופשה הגדולה, בשייט אתגרי בים התיכון בחנו ופינקו את הרוכשים בקופות "בר כל טוב-נתיב החסד" בפרסים שווים במיוחד | צפו בסיכום הקצבי: https://files.93fm.co.il/new/m/akplayer/7fc1a9ee614d4324aea16e1c9a763eb9.mp4 -
@רות-רפפורט הדרייבר באשדוד: סיכום היום הראשון של קובי ברומר
במסגרת תוכנית בין הזמנים "הדרייבער" עם קובי ברומר חורש את הארץ, ביום ראשון התארח קובי אצל תושבי אשדוד, חגג עימם את החופשה הגדולה, בשייט אתגרי בים התיכון בחנו ופינקו את הרוכשים בקופות "בר כל טוב-נתיב החסד" בפרסים שווים במיוחד | צפו בסיכום הקצבי: https://files.93fm.co.il/new/m/akplayer/7fc1a9ee614d4324aea16e1c9a763eb9.mp4פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@רות-רפפורט הדרייבר באשדוד: סיכום היום הראשון של קובי ברומר
במסגרת תוכנית בין הזמנים "הדרייבער" עם קובי ברומר חורש את הארץ, ביום ראשון התארח קובי אצל תושבי אשדוד, חגג עימם את החופשה הגדולה, בשייט אתגרי בים התיכון בחנו ופינקו את הרוכשים בקופות "בר כל טוב-נתיב החסד" בפרסים שווים במיוחד | צפו בסיכום הקצבי: https://files.93fm.co.il/new/m/akplayer/7fc1a9ee614d4324aea16e1c9a763eb9.mp4 -
@רות-רפפורט הדרייבר באשדוד: סיכום היום הראשון של קובי ברומר
במסגרת תוכנית בין הזמנים "הדרייבער" עם קובי ברומר חורש את הארץ, ביום ראשון התארח קובי אצל תושבי אשדוד, חגג עימם את החופשה הגדולה, בשייט אתגרי בים התיכון בחנו ופינקו את הרוכשים בקופות "בר כל טוב-נתיב החסד" בפרסים שווים במיוחד | צפו בסיכום הקצבי: https://files.93fm.co.il/new/m/akplayer/7fc1a9ee614d4324aea16e1c9a763eb9.mp4פוסט זה נמחק! -
@החזן https://send.magicode.me/send-file/file/96393545568ab051f6a54e3c13bac107f8ab37f8/view
-
@רות-רפפורט אמר בהדרייבר | קובי ברומר
:@החזן קובי באשדוד ? כי ראיתי סרטון שהוא אומר באשדוד איפה יהיה מחר
היה ביום ראשון...
פיספסת את זה...
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@לבנת-צבי
תאמת,
שזה מעורר רחמים,
מי אוכל ביצה עם קליפה לא משנה לאיזה סיבה?
זה עם חיידקים!!!!!
מהלא עושים בשביל רייטינג? -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
מי שרוצה בסטטוס של קול חי מיוזיק הם מעלים בערב בלילה,
למשל היום הם העלו בתשע וחצי...
-
מי שרוצה בסטטוס של קול חי מיוזיק הם מעלים בערב בלילה,
למשל היום הם העלו בתשע וחצי...
@מולי-גוטמן כן גם אני ראיתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות