קול חי מיוזיק
-
@לבנת-צבי בהודעה שכתבתי למעלה יש המון המון שאלות ותשובות של שלב ו'
תקראי את זה פעם פעמיים זה יכול לעזור לך@עופר-האיילים תודהההההההההה, מקווה שיעזור....
-
שנה שעברה הייתי באמצע לשחק ואז התקשרו אליי בשידור יעקב בלוך ושאל אותי כמה שאלות וזיכו אותי בנגן.
-
@לבנת-צבי אני לא חושבת שזה קשור לשלב.
והקטע שאנחנו בבית שומעים קול פליי בעיקר ולא קול חי, אז מסתבר שיעקב בלוך אמר מי שעכשיו משחק בלונה קליק מעלים אותו לשידור שואלים אותו כמה שאלות ומזכים אותו בפרס לבחירה אז בחרתי נגן. -
@לבנת-צבי אני לא חושבת שזה קשור לשלב.
והקטע שאנחנו בבית שומעים קול פליי בעיקר ולא קול חי, אז מסתבר שיעקב בלוך אמר מי שעכשיו משחק בלונה קליק מעלים אותו לשידור שואלים אותו כמה שאלות ומזכים אותו בפרס לבחירה אז בחרתי נגן.@מרב אז זה די באסה כי יכול להיות שאני משחקת שעות ובשלב גבוה אבל לא בזמן שהם משדרים, אז אין כ"כ סיכוי...
אולי פעם הבאה שהם אומרים ,מי ששומע יכתוב, ואז ניכנס לשחק...
אבל מגניב לך שזכית!! נראה לי אני לא הייתי מעיזה לדבר בשידור
-
@מרב אז זה די באסה כי יכול להיות שאני משחקת שעות ובשלב גבוה אבל לא בזמן שהם משדרים, אז אין כ"כ סיכוי...
אולי פעם הבאה שהם אומרים ,מי ששומע יכתוב, ואז ניכנס לשחק...
אבל מגניב לך שזכית!! נראה לי אני לא הייתי מעיזה לדבר בשידור
@עופר-האיילים אמר בקול חי מיוזיק:
נראה לי אני לא הייתי מעיזה לדבר בשידור
ניראה לך שאני דיברתי....??
ממש לא בקטע.....
אחד האחים. -
שנה שעברה הייתי באמצע לשחק ואז התקשרו אליי בשידור יעקב בלוך ושאל אותי כמה שאלות וזיכו אותי בנגן.
@מרב מה זה היה במשחק
כמה זמן הוא כבר קיים???? -
@מרב מה זה היה במשחק
כמה זמן הוא כבר קיים????@רות-רפפורט
כל שנה הם עושים את זה -
@רות-רפפורט
כל שנה הם עושים את זה@מרב אהה אני זוכרת שהיה משהו כל חנוכה לא?!
-
@מרב אהה אני זוכרת שהיה משהו כל חנוכה לא?!
@רות-רפפורט כן, גם בחנוכה יש, בחנוכה זה עם חנוכיה
-
@רות-רפפורט כן, גם בחנוכה יש, בחנוכה זה עם חנוכיה
@דוד-33 כן נכון רגע אז מה היה שנה שעברה
-
@דוד-33 כן נכון רגע אז מה היה שנה שעברה
@רות-רפפורט כל קיץ זה לונה קליק ובחנוכה זה חנוקליק
-
@דוד-33 כן נכון רגע אז מה היה שנה שעברה
@רות-רפפורט גם שנה שעברה היה לונה קליק.
אני עוד זוכרת חלק מהשאלות...
לדעתי חנוקליק יותר כיף כי היה אפשר לבחור נושאים... -
שלב ו
שאלה: ויאמר ה'
תשובה:ברוך לויןשאלה:השיר היחיד שהוציא יעקב שוואקי בווקאלי נקרא
תשובה: שיוויתישאלה: ויאמר ה' סלחתי
תשובה: מיכה גמרמןשאלה: יוסל'ה יוסל'ה תהיה בריא
תשובה: מונה 5 -
@רות-רפפורט גם שנה שעברה היה לונה קליק.
אני עוד זוכרת חלק מהשאלות...
לדעתי חנוקליק יותר כיף כי היה אפשר לבחור נושאים...@עופר-האיילים נכון
ותודה לכולם על ההסבר -
@עופר-האיילים נכון
ותודה לכולם על ההסבראוף זה קשההההה🥶🥵




-
אוף זה קשההההה🥶🥵




מי הלחין את השיר אוטוטו
-
מי הלחין את השיר אוטוטו
@רות-רפפורט בנצי שטיין זה קל
-
אוף זה קשההההה🥶🥵




@רות-רפפורט אל תתיאשי...

באיזה שלב את? -
@עופר-האיילים אני עכשיו גמרתי את שלב ג' ואני לא רואה מי מקבל פרס
@דוד-33 אני בה' ואני לא מצליחה לעבור אותו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות