תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@דוד-33 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
https://www.youtube.com/watch?v=ypnNF3uJplE
לא נפתח לי מה ששלחת עכשיו
-
@yossefi דרך אגב שהיה הרבה בעיות בפרק הזה,אז אשמח להצבעות
@יוסף-דוד-ותזמורתו לא הבנתי אתה משתתף?
-
@יוסף-דוד-ותזמורתו לא הבנתי אתה משתתף?
@רות-רפפורט כן
-
@יוסף-דוד-ותזמורתו לא הבנתי אתה משתתף?
@רות-רפפורט ברוך השם כן, מקווה גם להמשיך
-
@רות-רפפורט ברוך השם כן, מקווה גם להמשיך
@יוסף-דוד-ותזמורתו איך אני אדע שזה אתה
ואפשר קישור -
@יוסף-דוד-ותזמורתו איך אני אדע שזה אתה
ואפשר קישור@רות-רפפורט כנסי לפרופיל שלו תראי אם את רוצה...
-
@רות-רפפורט כנסי לפרופיל שלו תראי אם את רוצה...
@רות-נהרי מה זה אומר
אני רוצה לדעת מתי הוא כדי שאפרגן בתגובות -
@רות-רפפורט ברוך השם כן, מקווה גם להמשיך
@יוסף-דוד-ותזמורתו אפשר קישור?
-
@יוסף-דוד-ותזמורתו איך אני אדע שזה אתה
ואפשר קישור@רות-רפפורט אתה מוזמן לפרטי בשמחה
-
@רות-רפפורט אתה מוזמן לפרטי בשמחה
-
@רות-רפפורט אז מוזמנת
-
@רות-רפפורט אז מוזמנת
@יוסף-דוד-ותזמורתו יווווו ראיתי איזה מושלם אתה מנגן ממש יפה כול הכבוד
-
@יוסף-דוד-ותזמורתו יווווו ראיתי איזה מושלם אתה מנגן ממש יפה כול הכבוד
@רות-רפפורט אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יוסף-דוד-ותזמורתו יווווו ראיתי איזה מושלם אתה מנגן ממש יפה כול הכבוד
נכון גם אני ראיתי הוא ממש טוב ונשמע איכותי!!!
-
פשוט הזוייי פלאם לקח מנגינה קיימת זאת בניגוד למה שהוא אומר שהוא הלחין את זה.
המנגינה העיקרית היא מנגינה מוכרת שדרך אגב במקור היא נכתבה על קריעת ים סוף.
אני אחפש היכן יש לי אתזה ואני אעלה בעז"ה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות