טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית
-
לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!
אגב, לא יודעת מה איתכם - כל ציור שראיתי בבינה המלאכותית ישר זיהיתי שזה הבינה ולא בני אדם זה מושלם מידי ומלאכותי מידי........ -
לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!
אגב, לא יודעת מה איתכם - כל ציור שראיתי בבינה המלאכותית ישר זיהיתי שזה הבינה ולא בני אדם זה מושלם מידי ומלאכותי מידי........@אפרת-גלבוע ברור. חכי, זה עדיין בהתחלה. בהמשך ילמדו לעשות את זה בסגנונות מסויימים, ולא הסגנון שכולם מכירים.
@אפרת-גלבוע אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!
כל דבר זה ככה! גם בתמונות של הבינה לעולם לא תוכלי להעביר את הרגש שאת מעבירה בתמונה אמיתית!!
זה באמת נורא. מוזיקה של AI נשמעת נטולת רגש לדעתי. -
@אפרת-גלבוע ברור. חכי, זה עדיין בהתחלה. בהמשך ילמדו לעשות את זה בסגנונות מסויימים, ולא הסגנון שכולם מכירים.
@אפרת-גלבוע אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!
כל דבר זה ככה! גם בתמונות של הבינה לעולם לא תוכלי להעביר את הרגש שאת מעבירה בתמונה אמיתית!!
זה באמת נורא. מוזיקה של AI נשמעת נטולת רגש לדעתי. -
עוד אחד בבינה מלאכותית,
לדעתי המוצלח ביותר ממה שיצא עד עכשיו! נתי לוין 'נשיר רק לך'.
פה אנשים הפעילו ראש בשביל להוציא משהו מעניין......מג'יקוד:
https://send.magicode.me/send-file/file/878d83abd1a70ed205d11071d0e7bc5273cba7d2/viewקישור למנגן מיוזיק:
https://hamenagen.net/%d7%a7%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a1-%d7%95%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%9c%d7%90%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%aa-%d7%a0%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%95%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%a1%d7%99%d7%a0%d7%92%d7%9c/ -
@דוד-33 מה??
ממש לאא
דבר ראשון הקליפ הזה יצא לפני 4 שנים אם לא 5
ואז בכלל עדיין לא הייתה בינה מלאכותית
דבר שני בתור אחת שמתעסקת עם צילום ועריכת וידאו זה קליפ שממש לא לקח דקה אחת, וגם לא נראה לי שיש איפה לדחוף שם את מיסיס בינה....
אני לא מצליחה להבין באיזה קטע זה הרגיש לך AI??? -
@דוד-33 מה??
ממש לאא
דבר ראשון הקליפ הזה יצא לפני 4 שנים אם לא 5
ואז בכלל עדיין לא הייתה בינה מלאכותית
דבר שני בתור אחת שמתעסקת עם צילום ועריכת וידאו זה קליפ שממש לא לקח דקה אחת, וגם לא נראה לי שיש איפה לדחוף שם את מיסיס בינה....
אני לא מצליחה להבין באיזה קטע זה הרגיש לך AI??? -
@דוד-33 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@ד19 אז אם הבנתי נכון, AI זה בלי אנשים רק מצוייר
AI זו מילה כוללת. יש AI בטקסטים, כמו צ'אט GPT, יש AI בתמונות, שהוא מייצר תמונות לפי הוראה. יש גם AI שאתה מראה לו תמונות של איש מסויים והוא יוצר מהאיש הזה תמונות בווריאציות מסוימות, לבוש אחר, נוף אחר....... יש AI של מוזיקה / קולות כמו במוצש בקול של קרליבך.......
יש פעמים שהשתמשו בAI למשהו שלילי - לוקחים דמות מפורסמת, פוליטיקאי או כל דבר אחר, ואומרים בשמו דברים שלא אמר - ע"י AI...... -
@דוד-33 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@ד19 אז אם הבנתי נכון, AI זה בלי אנשים רק מצוייר
AI זו מילה כוללת. יש AI בטקסטים, כמו צ'אט GPT, יש AI בתמונות, שהוא מייצר תמונות לפי הוראה. יש גם AI שאתה מראה לו תמונות של איש מסויים והוא יוצר מהאיש הזה תמונות בווריאציות מסוימות, לבוש אחר, נוף אחר....... יש AI של מוזיקה / קולות כמו במוצש בקול של קרליבך.......
יש פעמים שהשתמשו בAI למשהו שלילי - לוקחים דמות מפורסמת, פוליטיקאי או כל דבר אחר, ואומרים בשמו דברים שלא אמר - ע"י AI...... -
@יוס-yos אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@כ-פ ואיך מזהים בקליפ שבינה עשתה את זה ולא גרפיקאית?
למה צריך לזהות? המטרה היא שלא יזהו.......
אבל בכל אופן, בשלב הזה מזהים מה בינה ומה לא.אגב אני בספק אם יצליחו להעביר אי פעם את הרגש החם במוזיקה ע"י AI. יותר נכון, אני בטוחה שאי אפשר.
כנ"ל גם בתמונות, איורים, וכו'. -
שמתי לב שמתחיל להכנס טראנד כזה להוציא קליפים שמופקים מ AI הבינה המלאכותית, מצד אחד זה משהו חדש ומגוון וזה עדיף מסתם קליפ מילים, ומצד שני זה די משעמם ומוריד את רמת הקליפים ועדיף קליפ מקורי ואמיתי , מה דעתיכם על זה ???
והנה כמה דוגמאות:- על גגות העיר - גיל ישראלוב, הוא הראשון שהוציא קליפ שהופק מ AI בינה מלאכותית

- זה הים גדול - אלי פרידמן, הוא השני שהפיק קליפ שכולו מ AI בינה מלאכותית

- ממעמקים - שראל סופר, השלישי בסדרת קליפי ה AI בינה מלאכותית

- כשיבוא - מנדי ג'רופי, הרביעי שהוציא קליפ AI

ובלי ספק שבהמשך יצאו עוד הרבה קליפים כאלה!!!
@אליהו-חזן
למה רק עושים קליפים עם בינה מלאכותית ?
שיעשו עסקת חבילה
שהבינה המלאכותית על הדרך תכתב גם מילים
וגם לחן וגם עיבוד עם קליפ משגע
ושלום על ישראל
- ושלום למוזיקה האנושית

- על גגות העיר - גיל ישראלוב, הוא הראשון שהוציא קליפ שהופק מ AI בינה מלאכותית
-
@אליהו-חזן
למה רק עושים קליפים עם בינה מלאכותית ?
שיעשו עסקת חבילה
שהבינה המלאכותית על הדרך תכתב גם מילים
וגם לחן וגם עיבוד עם קליפ משגע
ושלום על ישראל
- ושלום למוזיקה האנושית

@אילן-פ הבעיה שהקול המונוטוני שלה לא משהו בתור זמר : )
כך שבכל אופן השירות האנושי יאלץ להמשיך לפעול...
(אולי היא תוכל לקחת את שירים של הזמר לערבל את הקול וליצור ממנו את המילים של השיר. מי יודע...)
עריכה: ועכשיו אני גוללת למעלה ורואה שגם זה קיים. מה אני אגיד...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


