תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@יהודה-גלר
אתה עושה כבוד לפורום - כל הכבוד -- ממש מגיע לך לזכות
אחרי שתהיה מאסטרו --אל תשכח אותנו

-
@יהודה-גלר
אתה עושה כבוד לפורום - כל הכבוד -- ממש מגיע לך לזכות
אחרי שתהיה מאסטרו --אל תשכח אותנו

-
@יהודה-גלר אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@אילן-פ
תודה אילן
מאוד אוהב את הסגנון כתיבה והלחנה שלך גם את השירה והרכב נגנים -מאוד נעים ומקורי
ואני שמח שהשופטים בתחרות זיהו את הפוטנציאל שלכם
אני בעצמי קצת כמוך מלחין וכותב שירים ומעלה לרשתות
אם זה מעניין https://miktzav.com/post/269192
ואם אתה מוכן לקבל הארות על השירים שלך
אז יש לי מה להגיד -- אבל לא כאן -
תגידו, מישהו יודע מה נסגר עם אתר קול חי?
תנסו לפתוח את הקישור הזה ולגלגל את העמוד ללמטה...
https://m.93fm.co.il/?player=1 -
@053 תיכנס לאתר קול חי
-
@053 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
מישהו יכול להעלות קישור שנפתח בחסימה? לא דרך יוטיוב... תודה
או כאן
https://files.93fm.co.il/video/Archive/Pgm/Hamaestro/S01/Hamaestro_S01E18_MQ.mp4 -
@053 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
מישהו יכול להעלות קישור שנפתח בחסימה? לא דרך יוטיוב... תודה
או כאן
https://files.93fm.co.il/video/Archive/Pgm/Hamaestro/S01/Hamaestro_S01E18_MQ.mp4 -
@יוסף-דוד-ותזמורתו זה היה נראה שזה לא היה ביצוע לייב זה נכון?
@yossefi צודק מאה אחוז.
האורגן והמחשב לא הוקלטו טוב בלייב,ומה שיצא זה שהייתי צריך להיזכר איך זה נוגן באודישן ולפי זה להקליט באולפן ואז לא שמנו לב שבאודישן השיר מקום לחלום נוגן בחליל לעומת באולפן שזה נוגן בקאנון שבכלי הזה צריך יותר תזוזה בידיים.
גם בהקלטה שיצאה עדיין נפל בעריכה ערוץ של הכינורות.אז לכל מי שמעוניין לשמוע את הביצוע שלי בצורה מסודרת אז הביצוע נמצא בערוץ היוטיוב שלי
️
-
.
אלחנן שאו ושלמה רוטנברג שהתמודדו במאסטרו בתור פסנתרים, הוציאו סינגל משותף.
(הם הכירו בתחרות)
https://www.youtube.com/watch?v=IuihHLImB9g
https://www.youtube.com/watch?v=eRtdSyVkUa4
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
