מידד טסה
-
@דוד-33 ואוו איזה עתיק
-
פוסט זה נמחק!
-
מעבר לזה, עלה ראיון ליוטיוב של מידד בהידברות והוא נמחק עקב כל מיני שמועות, מי שרוצה אותו הבאתי למרות זה מההפקה של מידד כי הטענות שבגללם זה נמחק מיוטיוב לא אמיתיות...
https://drive.google.com/file/d/1CUohkJ03JRyfGKiNMsZ35jku1DDC7x2m/v****iew?usp=drivesdk
לא לשכוח להוריד כוכביות. תהנו!!!לזה את מתכוונת?
-
@דוד-33 למה נעלם? יצאו לו 2 שירים לאחרונה....
-
@דוד-33 למה נעלם? יצאו לו 2 שירים לאחרונה....
@אוהבת-מוזיקה-5 השיר 'לב חזק' לא יצא רשמי ולא בערוץ שלו
-
@אוהבת-מוזיקה-5 השיר 'לב חזק' לא יצא רשמי ולא בערוץ שלו
@דוד-33 באמת? מוזר

אבל יצא "רציתי לגדול"
אולי הוא עובד על חומרים חדשים..... -
בקרוב, אלבום EP למידד טסה-
VID-20230814-WA0015.mp4 -
בקרוב, אלבום EP למידד טסה-
VID-20230814-WA0015.mp4@פונץ-בננה שירים חדשים או שירים שיצאו?
זה יהיה בחנויות אם חוברת או רק ברשת? -
@פונץ-בננה שירים חדשים או שירים שיצאו?
זה יהיה בחנויות אם חוברת או רק ברשת?@דוד-33 זה נקרא מיני אלבום, ובזה ספציפי יהיה 3 רצועות..
יש בי את הכוחות- חדש
לב חזק- יצא כבר
אושר אמיתי-חדש
מאמינה שכולם יפורסמו.. -
@דוד-33 זה נקרא מיני אלבום, ובזה ספציפי יהיה 3 רצועות..
יש בי את הכוחות- חדש
לב חזק- יצא כבר
אושר אמיתי-חדש
מאמינה שכולם יפורסמו..@פונץ-בננה לב חזק יצא לא רשמי ובלי קליפ
זה הפתעה בשבילי אני מחכה מלא זמן לשירים חדשים של מידד -
בקרוב, אלבום EP למידד טסה-
VID-20230814-WA0015.mp4 -
@דוד-33 השיר אושר אמיתי...
מצורף
מידד טסה - אושר אמיתי.mp3
העיבוד המוזיקלי בדיוק כמו השיר HOLY למי שמכיר... -
@דוד-33 השיר אושר אמיתי...
מצורף
מידד טסה - אושר אמיתי.mp3
העיבוד המוזיקלי בדיוק כמו השיר HOLY למי שמכיר... -
אגב מתארגנת קבוצה לקנות למידד חולצה אחרת חוץ מהגולף השחור

ברצינות. אחלה שירים אהבתי יותר את "יש בי כוחות"
שימו לב ששת השירים הם יותר שירי חורף..
מוזר.. -
אגב מתארגנת קבוצה לקנות למידד חולצה אחרת חוץ מהגולף השחור

ברצינות. אחלה שירים אהבתי יותר את "יש בי כוחות"
שימו לב ששת השירים הם יותר שירי חורף..
מוזר.. -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
