~ינון~
-
שמתם לב?
משה פפירוב פתח בפרוג אשכול בוידאו על ינון יצחק!!
היה מפתיע פתאום לראות : )
https://www.prog.co.il/threads/%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A8-%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7.904677/ועכשיו אני רואה שגם על עוד כמה מהפורום... פשוט זה קפץ עם הסינגל החדש.
מי זה? זה טיטו?
-
מי זה? זה טיטו?
-
פוסט זה נמחק!
-
-
וואו האמת לאתכננתי לחזור לפה עכשיו אבל אני חוזר עד שאני אלך לישיבה ושוב אעשה הפסקה של כמה ימים טובים.
בכל מצב, תודה רבה על הפידבקים, ומי שיכול לפרסם אצל קבוצות במייל או בווצאפ אני ממש ממש אשמח.
השתדלתי להשקיע בשיר הזה ממש הרבה וחשוב לי שתהיה לו את החשיפה המתאימה. -
השיר פתוח כעת באתרוג כנסו לפרגן וללייק..
-
וואו האמת לאתכננתי לחזור לפה עכשיו אבל אני חוזר עד שאני אלך לישיבה ושוב אעשה הפסקה של כמה ימים טובים.
בכל מצב, תודה רבה על הפידבקים, ומי שיכול לפרסם אצל קבוצות במייל או בווצאפ אני ממש ממש אשמח.
השתדלתי להשקיע בשיר הזה ממש הרבה וחשוב לי שתהיה לו את החשיפה המתאימה.@טיטו יואווו איזה שיר מושלם



-
@כוכב-לכת https://miktzav.com/assets/uploads/files/1692032606942-%D7%A9%D7%99%D7%94%D7%99%D7%95-%D7%9C%D7%9A-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7.mp3
-
וואו האמת לאתכננתי לחזור לפה עכשיו אבל אני חוזר עד שאני אלך לישיבה ושוב אעשה הפסקה של כמה ימים טובים.
בכל מצב, תודה רבה על הפידבקים, ומי שיכול לפרסם אצל קבוצות במייל או בווצאפ אני ממש ממש אשמח.
השתדלתי להשקיע בשיר הזה ממש הרבה וחשוב לי שתהיה לו את החשיפה המתאימה. -
@טיטו
ואוווו איזה שיר מרגש
אני שמעתי אותו ואני בצמרמורות ואווו
הקול שלך פשוט נוגע!!
בלי שום מאמץ מיוחד ,
תמשיך ככה הלאה !@שריוש תודה רבה!!!
כיף לשמוע.בגלל שהפורום נהיה יותר קטן, אני אשמח אם כל אחד ואחת מכם/ן יעביר את הקישור לחברים, חברות, משפחה, שכנים, קבוצות ומה שזה לא יהיה.
שתבינו שהכי של הפרסום הוא בידיים שלכם, כל תגובה כל לייק כל מנוי נותנים ליוטיוב בהגדרה אוטומטית להקפיץ את השיר למישהו ששומע שירים בערך כמוכם וכשזה תגובה אז גם סתם לאנשים אקראיים ואפילו כפרסומת ביוטיוב.
תחשבו שאם כל אחד פה ידאג לזה שעוד עשר יכירו את השיר וישמעט ביוטיוב זה כבר עוד המון ואם גם הם יעשו את זה זה בכלל יצבור תאוצה ענקייייית.מעבר לזה, מי שיש לו רעיון איך לפרסם את זה עוד יותר אני ממש אשמח, כנ"ל מי שיפנה לרדיו כמאזין ויבקש את השיר...
מה שנקרא "אהבת ספר לחבריך".
שתדעו שכולכם פה זה הבית שלי והמקום שבו אני מרגיש כמו בית.
️ -
קצת על השיר:
ועכשיו קצת ממה שעומד מאחוריי השיר לפני שנה וקצת סבא שלי נפטר, את הסבא הזה אהבתי אבל לא הייתי מספיק קרוב.
במשך כל תקופת השבעה הייתי שם כדי לעזור ושמעתי כל כך הרבה דברים שגרמו לי להבין שפיספתי אדם גדול.
סבא היה אומר לכל אדם "שיהיו לך חיים יפים" והחלטתי להנציח אותו בשיר, התוצאה הרי היא לפניכם.
שיהיו לכם חיים יפים
️"פוסט זה נמחק! -
@שריוש תודה רבה!!!
כיף לשמוע.בגלל שהפורום נהיה יותר קטן, אני אשמח אם כל אחד ואחת מכם/ן יעביר את הקישור לחברים, חברות, משפחה, שכנים, קבוצות ומה שזה לא יהיה.
שתבינו שהכי של הפרסום הוא בידיים שלכם, כל תגובה כל לייק כל מנוי נותנים ליוטיוב בהגדרה אוטומטית להקפיץ את השיר למישהו ששומע שירים בערך כמוכם וכשזה תגובה אז גם סתם לאנשים אקראיים ואפילו כפרסומת ביוטיוב.
תחשבו שאם כל אחד פה ידאג לזה שעוד עשר יכירו את השיר וישמעט ביוטיוב זה כבר עוד המון ואם גם הם יעשו את זה זה בכלל יצבור תאוצה ענקייייית.מעבר לזה, מי שיש לו רעיון איך לפרסם את זה עוד יותר אני ממש אשמח, כנ"ל מי שיפנה לרדיו כמאזין ויבקש את השיר...
מה שנקרא "אהבת ספר לחבריך".
שתדעו שכולכם פה זה הבית שלי והמקום שבו אני מרגיש כמו בית.
️ -
@טיטו פירסמתי עכשיו בקבוצה ענקית של מוזיקליות ....(הן ממש אהבו והיתרגשו...
)
אשתדל להעביר בעז"ה לכמה שיותר....
הרבה הצלחה!!אני יכולה לבקש מהרדיו בשמחה אם זה יעזור....
@הדרי וואו תודה רבה.
אשמח אם תפנו לרדיו, אני יודע שהשיר נקלט במערכת של קול חי שזה אומר קלו חי, קול חי מיוזיק וקול פליי אז אם יבקשו מהם הרבה באותה התוכנית כנראה שזה ישודר, קובי ברומר אמר שיש מצב שהוא ישדר את זה אבל תלוי בוייב שיהיה בתוכנית כי זה שיר שקט אז תפציצו בקשות
️ -
@הדרי וואו תודה רבה.
אשמח אם תפנו לרדיו, אני יודע שהשיר נקלט במערכת של קול חי שזה אומר קלו חי, קול חי מיוזיק וקול פליי אז אם יבקשו מהם הרבה באותה התוכנית כנראה שזה ישודר, קובי ברומר אמר שיש מצב שהוא ישדר את זה אבל תלוי בוייב שיהיה בתוכנית כי זה שיר שקט אז תפציצו בקשות
️ -
וואו האמת לאתכננתי לחזור לפה עכשיו אבל אני חוזר עד שאני אלך לישיבה ושוב אעשה הפסקה של כמה ימים טובים.
בכל מצב, תודה רבה על הפידבקים, ומי שיכול לפרסם אצל קבוצות במייל או בווצאפ אני ממש ממש אשמח.
השתדלתי להשקיע בשיר הזה ממש הרבה וחשוב לי שתהיה לו את החשיפה המתאימה.@טיטו ואווווווו פשוט שלמות!!!!
ישבתי ושמעתי מהתחלה ועד הסוף ברצף (בחיים זה לא קורא לשיר חדש)
וישר גם חיפשתי להורדה פשוט מטורף!!!!!!!
תמשיך ככה!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות