אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@נגינתי
ואללה את צודקת
אבל אם רוצים פרטים על הקבוצה אין לנו דרך ליצור קשר
מבינה
אשמח אם תחזירי את האשכול@הדס-ט תיראי איזה ברברת יצא מזה.... זה בכלל לא צריך להיות שם בנושא, ביקשתם שיהיה לבנות, מנסים לארגן לכן משהו, ולכן כל מי שרוצה שולחת מייל לכתובת ויבדקו תעניין לגבי מיקום והכל ויעדכנו אתכן. במידה וזה יצא לפועל.
אולי בנות אחרות כבר תפסו תכלי שלכן??
לא לקפוץ ישר... למרות שככה זה הטבע של בנות
-
@נגינתי
ואללה את צודקת
אבל אם רוצים פרטים על הקבוצה אין לנו דרך ליצור קשר
מבינה
אשמח אם תחזירי את האשכול@הדס-ט
פרטים על הקבוצה בכל מקרה עכשיו אין לכן, ולא יעזור השרשור, אלא מסתמא רק דרך המייל שנתנו...
ואחרי שתגבשו קבוצה, אני מאמין שטיטו לא יעזוב וידאג לכן למקום טוב ונוח עבור כולן. -
@הדס-ט
פרטים על הקבוצה בכל מקרה עכשיו אין לכן, ולא יעזור השרשור, אלא מסתמא רק דרך המייל שנתנו...
ואחרי שתגבשו קבוצה, אני מאמין שטיטו לא יעזוב וידאג לכן למקום טוב ונוח עבור כולן. -
@הדס-ט תיראי איזה ברברת יצא מזה.... זה בכלל לא צריך להיות שם בנושא, ביקשתם שיהיה לבנות, מנסים לארגן לכן משהו, ולכן כל מי שרוצה שולחת מייל לכתובת ויבדקו תעניין לגבי מיקום והכל ויעדכנו אתכן. במידה וזה יצא לפועל.
אולי בנות אחרות כבר תפסו תכלי שלכן??
לא לקפוץ ישר... למרות שככה זה הטבע של בנות
-
@דוד-33 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

מישהו יודע מה זה?
אני רואה את הריבוע הזה בהרבה נושאים במקצבזה תווית מי שפתח תנושא שם תוויות
כניראה הוא שם או משהו כזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
