אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@צוות-פיקוח האם יש אפשרות לעשות סקרים ע"י טפסי גוגל?
(כמובן בלי לאסוף כתובות מייל)@rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח האם יש אפשרות לעשות סקרים ע"י טפסי גוגל?
(כמובן בלי לאסוף כתובות מייל)רק הצוות רשאי לערוך סקרים בפורום.
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח האם מותר לפרסם על זמר שהתארס\התחתן\נולד לו בן\בת?
אפשר, אבל נטו לעדכן, בלי להרחיב בעניין בכלל.
-
@rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח האם יש אפשרות לעשות סקרים ע"י טפסי גוגל?
(כמובן בלי לאסוף כתובות מייל)רק הצוות רשאי לערוך סקרים בפורום.
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח האם מותר לפרסם על זמר שהתארס\התחתן\נולד לו בן\בת?
אפשר, אבל נטו לעדכן, בלי להרחיב בעניין בכלל.
@כ-פ @חכם-בלילה
אולי שלא יהיה ספאם ובלגן, עדיף שתעדכן בנושא של נותי ליברמן שהוא התארס, ושלא ידונו בעניין יותר... -
@rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח האם יש אפשרות לעשות סקרים ע"י טפסי גוגל?
(כמובן בלי לאסוף כתובות מייל)רק הצוות רשאי לערוך סקרים בפורום.
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח האם מותר לפרסם על זמר שהתארס\התחתן\נולד לו בן\בת?
אפשר, אבל נטו לעדכן, בלי להרחיב בעניין בכלל.
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
למיטב ידיעתי אי אפשר, זה אוטומטי מכניס אימייל ואם לא - זה דורש את המייל.
לא מתיימרת לערוך פה סקרים אבל סתם לידיעה בטח שאפשר לעשות סקרים בקבצי FORM בלי שיתוף של מייל לעורך הסקר.
שיתפתי המון סקרים בחיים שלי ואף פעם לא קיבלתי תשובה לסקר שכתוב בה מאיזה מייל זה נשלח.
-
@חכם_בלילה הוא נעול..
ואמרו לי שיפתחו, אבל בינתיים זה לא קרה
-
@חכם_בלילה הוא נעול..
ואמרו לי שיפתחו, אבל בינתיים זה לא קרה
-
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
טיטו נראה לי לא בפורום אולי תתיג את @כ-פ או @פונץ-בננה
-
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
טיטו נראה לי לא בפורום אולי תתיג את @כ-פ או @פונץ-בננה
@רות-רפפורט הוא חזר....

-
@רות-רפפורט הוא חזר....

@הדרי מה באמת?! אבל הוא רשם שהוא רוב הפעמים לא יהיה
-
תגידו, אם באמת מקבלים "משתמש ותיק" אחרי חצי שנה בפרום בלי דיווחים, איך זה שיש שם רק איזה 40 בקבוצה?
וחוצמזה- מה יש למשתמשים ותיקים שאין לרגילים (חוץ מתואר
)?@אליש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
תגידו, אם באמת מקבלים "משתמש ותיק" אחרי חצי שנה בפרום בלי דיווחים, איך זה שיש שם רק איזה 40 בקבוצה?
רק אם מבקשים את זה.
@אליש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
וחוצמזה- מה יש למשתמשים ותיקים שאין לרגילים (חוץ מתואר )?
כלום.
-
@חכם_בלילה
אה, תודה,
כבר נבהלתי שזה בעיה אצלי... -
@פונץ-בננה
מכמה מוניטין אפשר לפתוח צ'אט עם מישהו? -
@MUSIC-2 שזה אומר שהנושא ישן
ורק בלפי אומנים עם אני לא טועה מותר להגיב משהו כזה
קרא במדניות של המנהל -
@פונץ-בננה
מכמה מוניטין אפשר לפתוח צ'אט עם מישהו?@Anne אין יותר את האופציה לפתוח צ'אט, לא משנה מכמה מוניטין..
@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ורק בלפי אומנים עם אני לא טועה מותר להגיב משהו כזה
אכן כן... יש עוד נושאים שלא צריך לפתוח עליהם נושא חדש כי זה ממש מיותר. לכן כל נושא לגופו, ועדיף לשאול לפני.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
כן גם אני לא רציתי לחפור

