אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
יש לי שאלה טיפה סתומה אבל פשוט אני חדשה, תגידו איך כותבים בפרופיל את כל המידע על עצמך, כאילו איך אנשים כותבים את זה? לדוג' אני זאתי וזאתי אני מתה על מקצב מנגנת על זה וזה וכו' בפרופיל, אשמח לתשובה מהירה...

-
יש לי שאלה טיפה סתומה אבל פשוט אני חדשה, תגידו איך כותבים בפרופיל את כל המידע על עצמך, כאילו איך אנשים כותבים את זה? לדוג' אני זאתי וזאתי אני מתה על מקצב מנגנת על זה וזה וכו' בפרופיל, אשמח לתשובה מהירה...

@בינינו-לא-משנה את צריכה מספר מסיום של מוניטין בשביל זה (נראה לי 15 כזה)
-
@בינינו-לא-משנה את צריכה מספר מסיום של מוניטין בשביל זה (נראה לי 15 כזה)
@053 סליחה על הבורות, מה זה מוניטין?
-
@053 סליחה על הבורות, מה זה מוניטין?
@בינינו-לא-משנה לייקים שאנשים נתנו לתגובות שלך, וזה לא בורות-לכולם לוקח קצת מן להבין
-
@בינינו-לא-משנה לייקים שאנשים נתנו לתגובות שלך, וזה לא בורות-לכולם לוקח קצת מן להבין
פוסט זה נמחק! -
@בינינו-לא-משנה לייקים שאנשים נתנו לתגובות שלך, וזה לא בורות-לכולם לוקח קצת מן להבין
-
@בינינו-לא-משנה לייקים שאנשים נתנו לתגובות שלך, וזה לא בורות-לכולם לוקח קצת מן להבין
פוסט זה נמחק! -
@053 כי @בינינו-לא-משנה מחקה אותה...
ואגב, נראה לי מ- 150 לייקים אפשר לכתוב בפרופיל וגם להוסיף חתימה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
למה מחקו את הנושא של למה אוהבים שיר מסוים?
-
@אילה1 @בינינו-לא-משנה אם תעשו חיפוש גוגל בפורום תראו מן הסתם שהיו כבר כמה נושאים כאלו.
ובכלל, שעברתי על השרשור, הסתכלתי כמה פעמים על הכותרת לראות אם אני לא טועה בשם הנושא. הייתה שם סטייה רצינית מאוד, רוב הדיון שם לא היה קשור בכלל לנושא המקורי.
-
@אילה1 @בינינו-לא-משנה
השרשור נמחק, א' מכיוון שהיו כבר אינספור נושאים ודיונים מהסוג הזה, אשר לכשלעצמם אין בהם בעיה, אך מהר מאד הם נגררים לספאם ולדיונים שונים ומשונים, כמו שבאמת קרה אתמול... -
פוסט זה נמחק!
-
@אילה1 @בינינו-לא-משנה
השרשור נמחק, א' מכיוון שהיו כבר אינספור נושאים ודיונים מהסוג הזה, אשר לכשלעצמם אין בהם בעיה, אך מהר מאד הם נגררים לספאם ולדיונים שונים ומשונים, כמו שבאמת קרה אתמול... -
@אילה1 @בינינו-לא-משנה
השרשור נמחק, א' מכיוון שהיו כבר אינספור נושאים ודיונים מהסוג הזה, אשר לכשלעצמם אין בהם בעיה, אך מהר מאד הם נגררים לספאם ולדיונים שונים ומשונים, כמו שבאמת קרה אתמול... -
@ישראל-k גם לבת דודה שלי זה ממש מוזר היא אומרת שהאימות של המייל לא עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות