תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@עופר-האיילים עלו שני מתמודדים מהשלב הקודם.
1.האחים כליף.
2.גל אליהו.
בעזרת השם יתברך אני השבוע, מעכשיו עד יום רביעי הקווים פתוחים.
אשמח בעזרת השם ובעזרתכם לעלות לשלב הבא,כל מי שיכול גם מחברים וגם מהמשפחה
שבוע טוב
️פוסט זה נמחק! -
חברה מדבר עקיבא ברוקר חבר מיקצב!(מתמודד במאסטרו)
בע"ה מוצ"ש גלגל הצלה חברה תצביעו !!!!! מכל הפלאפונים בבית ובאתר
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות &במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
חברה מדבר עקיבא ברוקר חבר מיקצב!(מתמודד במאסטרו)
בע"ה מוצ"ש גלגל הצלה חברה תצביעו !!!!! מכל הפלאפונים בבית ובאתר
-
@צוציק 039039039 שלוחה 4
או בוואצפ 033131025 לשלוח את המילה המאסטרו...
@יוסף-דוד-ותזמורתו התקשרתי עכשיו והצבעתי לך.
@עקיבא-12345678 איך אפשר להצביע לך עכשיו?
זה נותן רק את האפשרויות של האלה מהפרקים האחרונים -
@צוציק 039039039 שלוחה 4
או בוואצפ 033131025 לשלוח את המילה המאסטרו...
@יוסף-דוד-ותזמורתו התקשרתי עכשיו והצבעתי לך.
@עקיבא-12345678 איך אפשר להצביע לך עכשיו?
זה נותן רק את האפשרויות של האלה מהפרקים האחרונים@עופר-האיילים אני באמצע לברר למה לא שמו אותי בגלגל הצלה
-
@h12 וואו,
מתי אמרו??? -
@עופר-האיילים עלו שני מתמודדים מהשלב הקודם.
1.האחים כליף.
2.גל אליהו.
בעזרת השם יתברך אני השבוע, מעכשיו עד יום רביעי הקווים פתוחים.
אשמח בעזרת השם ובעזרתכם לעלות לשלב הבא,כל מי שיכול גם מחברים וגם מהמשפחה
שבוע טוב
️@יוסף-דוד-ותזמורתו הוספתי לך עכשיו 3 קולות
-
אתם רוצים להגיד לי שהתוכנית הזו עדיין לא נגמרה??
-
@יוסף-דוד-ותזמורתו הצבעתי לך עכשיו מ3 טלפונים ובאתר בהצלחה!
-
@מרב אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ואייי איזה מריחה......
לא היה כל ספירת העומר ושלושת השבועות
-
מי זה יוחנן בלייך?
הוא ממש מוכר -
@מרב קטע!! גם אני מהשניה ששמעתי את השם מנסה להזכר מאיפה אני מכירה.
את הפרצוך דווקא לא... מחיפוש גוגל אני רואה שהוא מעבד. אולי לכן... -
חברה מדבר עקיבא ברוקר חבר מיקצב!(מתמודד במאסטרו)
בע"ה מוצ"ש גלגל הצלה חברה תצביעו !!!!! מכל הפלאפונים בבית ובאתר
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
חברה מדבר עקיבא ברוקר חבר מיקצב!(מתמודד במאסטרו)
בע"ה מוצ"ש גלגל הצלה חברה תצביעו !!!!! מכל הפלאפונים בבית ובאתר
איפה הוא, לא רואה אותו ברשימה.
-
@h12 וואו,
מתי אמרו???@עופר-האיילים בתחילת התכנית שבוע שעבר אשלח את הסירטון
-
@h12 וואו,
מתי אמרו???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות