אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
איך אני יודעת אם הורחקתי? וכמה פעמים?
-
תגידו רגע ממתי אני משתמש ותיק/מומחה או כל דבר אחר כזה וממתי אני יכולה לכתוב על עצמי בפרופיל? כאילו מכמה לייקים סליחה אם שאלו את זה כבר פשוט אין לי כח לדפדף וגם אף- פעם לא ענו ענו לי על זה נורמאלי

-
תגידו רגע ממתי אני משתמש ותיק/מומחה או כל דבר אחר כזה וממתי אני יכולה לכתוב על עצמי בפרופיל? כאילו מכמה לייקים סליחה אם שאלו את זה כבר פשוט אין לי כח לדפדף וגם אף- פעם לא ענו ענו לי על זה נורמאלי

@בינינו-לא-משנה משתמש ותיק-משנה ומעלה ללא הרחקות (לפי מה שאמרו לי)
ממוחה-זה לפי מה שהבנתי שאת מוחית בדבר מסוים (קויבס ודברים כאלה)
בפרופיל את יכולה לכתוב על עצמך שיש לך הרבה מוניטין
וקחי אותי בעירבון למה כל מה שכתבתי לך זה מתשובות שענו לי פה ולא מחייב שזה נכון אז אם יש פה טעות תתקנו אותי
-
@בינינו-לא-משנה משתמש ותיק-משנה ומעלה ללא הרחקות (לפי מה שאמרו לי)
ממוחה-זה לפי מה שהבנתי שאת מוחית בדבר מסוים (קויבס ודברים כאלה)
בפרופיל את יכולה לכתוב על עצמך שיש לך הרבה מוניטין
וקחי אותי בעירבון למה כל מה שכתבתי לך זה מתשובות שענו לי פה ולא מחייב שזה נכון אז אם יש פה טעות תתקנו אותי
@ויווש @בינינו-לא-משנה לפי מה שאני יודעת מחצי שנה ומעלה ללא הרחקות אפשר לבקש להיות משתמש ותיק. בפרופיל אפשר מ- 150 נראה לי
אולי @צוות-פיקוח יודעים
-
@ויווש @בינינו-לא-משנה לפי מה שאני יודעת מחצי שנה ומעלה ללא הרחקות אפשר לבקש להיות משתמש ותיק. בפרופיל אפשר מ- 150 נראה לי
אולי @צוות-פיקוח יודעים
@אילה1 אבל לא נראה לי שזה מחייב שהם יקבלו...
כנראה שהכוונה שמי שעומד בתנאים הנ"ל יכול לנסות לשלוח בקשה... -
@אילה1 אבל לא נראה לי שזה מחייב שהם יקבלו...
כנראה שהכוונה שמי שעומד בתנאים הנ"ל יכול לנסות לשלוח בקשה...@עופר-האיילים ברור.........
-
איך אני יודעת אם הורחקתי? וכמה פעמים?
@רות-רפפורט אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך אני יודעת אם הורחקתי? וכמה פעמים?
אם חסמו אותך מהפורום בעקבות הפרה של אחד מהכללים, זה נקרא שהורחקת.
-
@בינינו-לא-משנה משתמש ותיק-משנה ומעלה ללא הרחקות (לפי מה שאמרו לי)
ממוחה-זה לפי מה שהבנתי שאת מוחית בדבר מסוים (קויבס ודברים כאלה)
בפרופיל את יכולה לכתוב על עצמך שיש לך הרבה מוניטין
וקחי אותי בעירבון למה כל מה שכתבתי לך זה מתשובות שענו לי פה ולא מחייב שזה נכון אז אם יש פה טעות תתקנו אותי
@ויווש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@בינינו-לא-משנה משתמש ותיק-משנה ומעלה ללא הרחקות (לפי מה שאמרו לי)
מינימום חצי שנה, ללא דיווחים.
-
@ויווש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@בינינו-לא-משנה משתמש ותיק-משנה ומעלה ללא הרחקות (לפי מה שאמרו לי)
מינימום חצי שנה, ללא דיווחים.
@כ-פ מה זה דיווחים?
-
@כ-פ מה זה דיווחים?
@בינינו-לא-משנה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ מה זה דיווחים?
כשיש תוכן לא טוב, אפשר לדווח עליו בשלוש הנקודות בצד הפוסט.
הצוות רואה את הדיווחים ומטפל בהם. -
@בינינו-לא-משנה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ מה זה דיווחים?
כשיש תוכן לא טוב, אפשר לדווח עליו בשלוש הנקודות בצד הפוסט.
הצוות רואה את הדיווחים ומטפל בהם.פוסט זה נמחק! -
@בינינו-לא-משנה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ מה זה דיווחים?
כשיש תוכן לא טוב, אפשר לדווח עליו בשלוש הנקודות בצד הפוסט.
הצוות רואה את הדיווחים ומטפל בהם.@כ-פ ובפועל, כמה מתוך מי ששולח בקשה מתקבל?...
-
@כ-פ ובפועל, כמה מתוך מי ששולח בקשה מתקבל?...
@עופר-האיילים כ"כ הרבה ביקשו ומבקשים, שזה פשוט סיפור רציני לעבור אחד אחד. יש המון חדשים ששולחים בלי אבחנה בקשות להצטרפות. לכן הבקשות לא נענות מיד......
-
@עופר-האיילים כ"כ הרבה ביקשו ומבקשים, שזה פשוט סיפור רציני לעבור אחד אחד. יש המון חדשים ששולחים בלי אבחנה בקשות להצטרפות. לכן הבקשות לא נענות מיד......
@פונץ-בננה יש מצב שמעלים שירים חדשים
אז בבקשה לעלות עם שמע
תודה מראש -
@פונץ-בננה יש מצב שמעלים שירים חדשים
אז בבקשה לעלות עם שמע
תודה מראש@המחבל-המחופש תכתבי את זה באשכול של העלאת שירים או משהו כזה...
-
@המחבל-המחופש תכתבי את זה באשכול של העלאת שירים או משהו כזה...
-
שלום רציתי לדעת כמה מוניטין אני צריכה, שיהיה לי כדי לעשות חתימה?
-
שלום רציתי לדעת כמה מוניטין אני צריכה, שיהיה לי כדי לעשות חתימה?
@אביגיל-אליאסוב
נראלי משהו כמו 150אולי קצת יותר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות