דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. עדכוני מוזיקה וסקופים

עדכוני מוזיקה וסקופים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
עדכוני מוזיקהסקופיםnbhgv
5.5k פוסטים 452 כותבים 1.4m צפיות 135 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צורצ צור

    @ntz סלח לי אבל זה רק לחצי הגמר לא לגמר יש עוד את המתמודדים של השבוע

    והשמות הללו זה לא סוד גדול כל כך

    N מנותק
    N מנותק
    ntz
    מנהל ראשי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
    #241

    @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

    סלח לי אבל זה רק לחצי הגמר לא לגמר יש עוד את המתמודדים של השבוע

    אאל"ט, נגמר השלב של רבע הגמר.
    תתקן אותי אם אני טועה


    @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

    השמות הללו זה לא סוד גדול כל כך

    בשבילי זה היה חידוש.
    (למרות ששלושה מהם, היה די צפוי שיעלו....)

    אפשר ליצור קשר במייל:
    noam6947@gmail.com

    צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • N ntz

      @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

      סלח לי אבל זה רק לחצי הגמר לא לגמר יש עוד את המתמודדים של השבוע

      אאל"ט, נגמר השלב של רבע הגמר.
      תתקן אותי אם אני טועה


      @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

      השמות הללו זה לא סוד גדול כל כך

      בשבילי זה היה חידוש.
      (למרות ששלושה מהם, היה די צפוי שיעלו....)

      צורצ מנותק
      צורצ מנותק
      צור
      מנהלים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
      #242

      @ntz למה אני לא מצליח לעשות ספוילר
      רבע הגמר היה על שני פרקים אך של לפני שבוע וחצי הם לא פרסמו (אי אפשר לפרסם אם רהקלטת את שני הפרקים באותו יום)

      ובחצי הגמר צפויים להשתתף שמונה

      N תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צורצ צור

        @ntz למה אני לא מצליח לעשות ספוילר
        רבע הגמר היה על שני פרקים אך של לפני שבוע וחצי הם לא פרסמו (אי אפשר לפרסם אם רהקלטת את שני הפרקים באותו יום)

        ובחצי הגמר צפויים להשתתף שמונה

        N מנותק
        N מנותק
        ntz
        מנהל ראשי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #243

        @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

        למה אני לא מצליח לעשות ספוילר

        צריך לרדת 2 שורות לפני הספוילר.


        @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

        רבע הגמר היה על שני פרקים אך של לפני שבוע וחצי הם לא פרסמו (אי אפשר לפרסם אם רהקלטת את שני הפרקים באותו יום)
        ובחצי הגמר צפויים להשתתף שמונה

        לא הבנתי.
        פרקי רבע הגמר היו.
        המתמודדים שיעלו בשבוע הקרוב לגמר יהיו אלה שכתבתי.
        אכן יהיה שם 8, ומתוכם יעלו 4.

        אפשר ליצור קשר במייל:
        noam6947@gmail.com

        צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • N ntz

          @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

          למה אני לא מצליח לעשות ספוילר

          צריך לרדת 2 שורות לפני הספוילר.


          @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

          רבע הגמר היה על שני פרקים אך של לפני שבוע וחצי הם לא פרסמו (אי אפשר לפרסם אם רהקלטת את שני הפרקים באותו יום)
          ובחצי הגמר צפויים להשתתף שמונה

          לא הבנתי.
          פרקי רבע הגמר היו.
          המתמודדים שיעלו בשבוע הקרוב לגמר יהיו אלה שכתבתי.
          אכן יהיה שם 8, ומתוכם יעלו 4.

          צורצ מנותק
          צורצ מנותק
          צור
          מנהלים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #244

          @ntz ומאין הערובה שזה יהיה אלו
          הרי הם עדיין לא הופיעו

          אני מקווה שאני לא תמים שזו תחרות

          N תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צורצ צור

            @ntz ומאין הערובה שזה יהיה אלו
            הרי הם עדיין לא הופיעו

            אני מקווה שאני לא תמים שזו תחרות

            N מנותק
            N מנותק
            ntz
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
            #245

            @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

            @ntz ומאין הערובה שזה יהיה אלו
            הרי הם עדיין לא הופיעו

            אני מקווה שאני לא תמים שזו תחרות

            כנראה שאתה תמים 😊
            הכל מוסרט מראש...

            אם אנחנו כבר בקטע של ספויילרים,
            2 הפרקים של רבע הגמר גם הוקלטו באותו יום, ע"ע הצרידות של ברומר שהייתה בשתי הפרקים...

            אפשר ליצור קשר במייל:
            noam6947@gmail.com

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #246

              https://m.youtube.com/watch?v=uO4XlAtrwig&feature=youtu.be

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • N ntz

                @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                @ntz ומאין הערובה שזה יהיה אלו
                הרי הם עדיין לא הופיעו

                אני מקווה שאני לא תמים שזו תחרות

                כנראה שאתה תמים 😊
                הכל מוסרט מראש...

                אם אנחנו כבר בקטע של ספויילרים,
                2 הפרקים של רבע הגמר גם הוקלטו באותו יום, ע"ע הצרידות של ברומר שהייתה בשתי הפרקים...

                א מנותק
                א מנותק
                אחד יחיד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #247

                @ntz אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                @ntz ומאין הערובה שזה יהיה אלו
                הרי הם עדיין לא הופיעו

                אני מקווה שאני לא תמים שזו תחרות

                כנראה שאתה תמים 😊
                הכל מוסרט מראש...

                אם אנחנו כבר בקטע של ספויילרים,
                2 הפרקים של רבע הגמר גם הוקלטו באותו יום, ע"ע הצרידות של ברומר שהייתה בשתי הפרקים...

                הכל מכור מראש
                אין שוום דבר אמיתי ..הכל רייטינג..חבל מאד
                זו לא תחרות נקודה

                צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אחד יחיד

                  @ntz אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                  @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                  @ntz ומאין הערובה שזה יהיה אלו
                  הרי הם עדיין לא הופיעו

                  אני מקווה שאני לא תמים שזו תחרות

                  כנראה שאתה תמים 😊
                  הכל מוסרט מראש...

                  אם אנחנו כבר בקטע של ספויילרים,
                  2 הפרקים של רבע הגמר גם הוקלטו באותו יום, ע"ע הצרידות של ברומר שהייתה בשתי הפרקים...

                  הכל מכור מראש
                  אין שוום דבר אמיתי ..הכל רייטינג..חבל מאד
                  זו לא תחרות נקודה

                  צורצ מנותק
                  צורצ מנותק
                  צור
                  מנהלים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                  #248

                  @אחד-יחיד @ntz ברור לי שיהוידע שחר לא יזכה זה יהיה פדיחה לרדיו
                  אבל אני חושב שהתחרות כן פתוחה מנהוראי אריאלי להררי או אוזן (כולם ספרדים?)

                  פיצוי על שתי העונות הקודמות שזכו חסידים?

                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • צורצ צור

                    @אחד-יחיד @ntz ברור לי שיהוידע שחר לא יזכה זה יהיה פדיחה לרדיו
                    אבל אני חושב שהתחרות כן פתוחה מנהוראי אריאלי להררי או אוזן (כולם ספרדים?)

                    פיצוי על שתי העונות הקודמות שזכו חסידים?

                    N מנותק
                    N מנותק
                    ntz
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                    #249

                    @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                    יהוידע שחר לא יזכה זה יהיה פדיחה לרדיו

                    זה בדיוק הבעיה !!
                    תחרות הוגנת לא אמורה להסתכל על מגזר או סגנון,
                    אם יש בעיה בסגנון שלו - שלא יקבלו אותו לאודישנים!
                    זה שיטה של פדידה למצוא אמנים שיעבדו איתו....

                    משה קליין חושף את מאחורי הקלעים:

                    "הגעתי למקום השלישי מבחירה שלי, לא מתוך התחרות, ביטלתי חוזה מול המפיקים ולא יכולתי לזכות, אז שמו אותי במקום שלישי בהתאם לנסיבות. פחדתי לנצח. חד משמעית".

                    קליין מסביר כי הסיבות לפחד הזה היו כלכליות, "לא רציתי לחתום חוזה לחמש שנים עם ההפקה, והבנתי שזה לא מתאים לי והעדפתי לעזוב את התכנית ולעשות את זה בקצב שלי. בחרתי להגיע לגמר בבניני האומה ולהפסיד בכבוד. אולי הקהל בחר בי אבל זה לא היה רלוונטי ולא יכולתי לנצח".

                    "נהניתי שם מאד הייתה לי חוויה אדירה, לראשונה 3000 אנשים זועקים את שמי, זה היה כיף גדול ואני ממליץ לכולם אבל זה ממש לא תחליף לעבודה קשה. זו תחילת הדרך בלבד. אני עמלתי ואני עמל כל הזמן, זה דבר שאין לו סוף ואני מרגיש עכשיו שאני ממצה את עצמי במאה אחוז", אומר קליין.

                    מקור

                    אפשר ליצור קשר במייל:
                    noam6947@gmail.com

                    hakol mishamaimH ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                    3
                    • יוכחי יוכח

                      @hakol-mishamaim של מי הדיסק הזה

                      hakol mishamaimH מנותק
                      hakol mishamaimH מנותק
                      hakol mishamaim
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #250

                      @יוכח
                      נראה לי קוראים לו יוסף נטיב

                      ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
                      שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
                      (ר' ישראל סלנט)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • N ntz

                        @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                        יהוידע שחר לא יזכה זה יהיה פדיחה לרדיו

                        זה בדיוק הבעיה !!
                        תחרות הוגנת לא אמורה להסתכל על מגזר או סגנון,
                        אם יש בעיה בסגנון שלו - שלא יקבלו אותו לאודישנים!
                        זה שיטה של פדידה למצוא אמנים שיעבדו איתו....

                        משה קליין חושף את מאחורי הקלעים:

                        "הגעתי למקום השלישי מבחירה שלי, לא מתוך התחרות, ביטלתי חוזה מול המפיקים ולא יכולתי לזכות, אז שמו אותי במקום שלישי בהתאם לנסיבות. פחדתי לנצח. חד משמעית".

                        קליין מסביר כי הסיבות לפחד הזה היו כלכליות, "לא רציתי לחתום חוזה לחמש שנים עם ההפקה, והבנתי שזה לא מתאים לי והעדפתי לעזוב את התכנית ולעשות את זה בקצב שלי. בחרתי להגיע לגמר בבניני האומה ולהפסיד בכבוד. אולי הקהל בחר בי אבל זה לא היה רלוונטי ולא יכולתי לנצח".

                        "נהניתי שם מאד הייתה לי חוויה אדירה, לראשונה 3000 אנשים זועקים את שמי, זה היה כיף גדול ואני ממליץ לכולם אבל זה ממש לא תחליף לעבודה קשה. זו תחילת הדרך בלבד. אני עמלתי ואני עמל כל הזמן, זה דבר שאין לו סוף ואני מרגיש עכשיו שאני ממצה את עצמי במאה אחוז", אומר קליין.

                        מקור

                        hakol mishamaimH מנותק
                        hakol mishamaimH מנותק
                        hakol mishamaim
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #251

                        @ntz קיצור זה אומר שנהוראי אריאלי לא בגמר???

                        ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
                        שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
                        (ר' ישראל סלנט)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • המוזיקאיה מנותק
                          המוזיקאיה מנותק
                          המוזיקאי
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #252

                          מאגר הלחנים הגדול.jpg

                          חושב שיש לך לחן עם פוטנציאל?

                          רוצה לעשות איתו משהו?

                          👈 חדש!!!👉

                          מאגר הלחנים הגדול מבית "סטאר מיוזיק" יוצא לדרך!

                          הלחנים המובחרים מתוך המאגר יועברו לזמרים ומפיקי המוזיקה הגדולים!

                          יש לשלוח את הלחנים לכתובת.

                          00melodies@gmail.com

                          תקנון לשליחת לחנים.

                          א. יש לכתוב בכל לחן בשם הקובץ של השיר את שם השיר ושם המלחין [אפשרי בשם בדוי]
                          ב. יש לשלוח לחנים באיכות שמע סבירה בלבד לחנים באיכות גרועה לא יוכנסו למאגר.
                          ג. מומלץ ללוות את הלחן בכלי נגינה\פלייבק כלשהו...

                          נ.ב. נבקש אם תוכלו להעביר הודעה זו לכל מי שאתם חושבים שיכול להועיל למאגר...

                          "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • N ntz

                            @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                            יהוידע שחר לא יזכה זה יהיה פדיחה לרדיו

                            זה בדיוק הבעיה !!
                            תחרות הוגנת לא אמורה להסתכל על מגזר או סגנון,
                            אם יש בעיה בסגנון שלו - שלא יקבלו אותו לאודישנים!
                            זה שיטה של פדידה למצוא אמנים שיעבדו איתו....

                            משה קליין חושף את מאחורי הקלעים:

                            "הגעתי למקום השלישי מבחירה שלי, לא מתוך התחרות, ביטלתי חוזה מול המפיקים ולא יכולתי לזכות, אז שמו אותי במקום שלישי בהתאם לנסיבות. פחדתי לנצח. חד משמעית".

                            קליין מסביר כי הסיבות לפחד הזה היו כלכליות, "לא רציתי לחתום חוזה לחמש שנים עם ההפקה, והבנתי שזה לא מתאים לי והעדפתי לעזוב את התכנית ולעשות את זה בקצב שלי. בחרתי להגיע לגמר בבניני האומה ולהפסיד בכבוד. אולי הקהל בחר בי אבל זה לא היה רלוונטי ולא יכולתי לנצח".

                            "נהניתי שם מאד הייתה לי חוויה אדירה, לראשונה 3000 אנשים זועקים את שמי, זה היה כיף גדול ואני ממליץ לכולם אבל זה ממש לא תחליף לעבודה קשה. זו תחילת הדרך בלבד. אני עמלתי ואני עמל כל הזמן, זה דבר שאין לו סוף ואני מרגיש עכשיו שאני ממצה את עצמי במאה אחוז", אומר קליין.

                            מקור

                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #253

                            @ntz אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                            משה קליין חושף את מאחורי הקלעים:

                            "הגעתי למקום השלישי מבחירה שלי, לא מתוך התחרות, ביטלתי חוזה מול המפיקים ולא יכולתי לזכות, אז שמו אותי במקום שלישי בהתאם לנסיבות. פחדתי לנצח. חד משמעית".

                            קליין מסביר כי הסיבות לפחד הזה היו כלכליות, "לא רציתי לחתום חוזה לחמש שנים עם ההפקה, והבנתי שזה לא מתאים לי והעדפתי לעזוב את התכנית ולעשות את זה בקצב שלי. בחרתי להגיע לגמר בבניני האומה ולהפסיד בכבוד. אולי הקהל בחר בי אבל זה לא היה רלוונטי ולא יכולתי לנצח".

                            "נהניתי שם מאד הייתה לי חוויה אדירה, לראשונה 3000 אנשים זועקים את שמי, זה היה כיף גדול ואני ממליץ לכולם אבל זה ממש לא תחליף לעבודה קשה. זו תחילת הדרך בלבד. אני עמלתי ואני עמל כל הזמן, זה דבר שאין לו סוף ואני מרגיש עכשיו שאני ממצה את עצמי במאה אחוז", אומר קליין.

                            מקור

                            לא רוצה לגלוש פה לנושא הזה אבל תכל'ס אני עד לא מזמן חשבתי שזה באמת תחרות ואני יסביר:
                            בתחרות הקלידנים אחותי תכנתה את ההצבעה באתר ואני הסקתי מזה שאין סיכוי שהרדיו ישלם כסף למישהו שיתכנת את ההצבעה בזמן שהיא בכלל לא משפיעה...
                            אבל לאחרונה ממש היא אמרה לי שכשהביאו לה את הרקעים וכו' היה רק רקע של "המנצח: איתמר שטיין", כלומר זה היה מכור.
                            אז ברור אם כך שגם הקול הבא מכור.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #254

                              IMG-20210519-WA0021.jpg

                              צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ב. ב.ב ב. ב.

                                IMG-20210519-WA0021.jpg

                                צורצ מנותק
                                צורצ מנותק
                                צור
                                מנהלים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #255

                                @ב-ב אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                IMG-20210519-WA0021.jpg

                                וואו
                                סקופ ענק

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יוכחי יוכח

                                  @hakol-mishamaim של מי הדיסק הזה

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  החזן הדגול
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #256

                                  @יוכח אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                  @hakol-mishamaim של מי הדיסק הזה

                                  של יוסי נטיב

                                  יוכחי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה החזן הדגול

                                    @יוכח אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                    @hakol-mishamaim של מי הדיסק הזה

                                    של יוסי נטיב

                                    יוכחי מנותק
                                    יוכחי מנותק
                                    יוכח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #257

                                    @החזן-הדגול לא של יעקב שוועקי

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יוכחי יוכח

                                      @החזן-הדגול לא של יעקב שוועקי

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      החזן הדגול
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #258

                                      @יוכח לא

                                      יוכחי צורצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ה החזן הדגול

                                        @יוכח לא

                                        יוכחי מנותק
                                        יוכחי מנותק
                                        יוכח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #259

                                        @החזן-הדגול זה כן הדיסק החדש של יעקב שוועקי

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ה החזן הדגול

                                          @יוכח לא

                                          צורצ מנותק
                                          צורצ מנותק
                                          צור
                                          מנהלים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #260
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול