דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. פרחי מיאמי

פרחי מיאמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.2k פוסטים 89 כותבים 380.6k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שמה

    שמח לשמוע! 🙂
    וכעת נותר לאיילה לנסות להביא תיעודים ישנים בלבד שלא מופיעים בסרט.

    א מנותק
    א מנותק
    אילה1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
    #857

    @שמה חחח, נחפש משהו להעלות...
    ושמחה לשמוע שעובד לכולם!!! סוף סוף!!!

    @אייס אמר בפרחי מיאמי:

    @שמה אמר בפרחי מיאמי:

    זה עובד לכם?
    https://drive.google.com/file/d/12_n92A5iH5QIKU1zEZoCugykR-W07tUp/view?usp=drive_link

    זה הקובץ שהיה ביוטיוב ?

    כן, זה הקובץ שהעלתי ליוטיוב @שמה הוריד אותו.

    @אייס אמר בפרחי מיאמי:

    @מישהי-מאמי לא. זה לא עובד מהיוטיוב אבל מהמגיקוד הצלחתי להוריד

    העלו את זה בדרייב לא במג׳יקוד...

    בקיצור, מקווה שתהנו!!
    מועדים לשמחה!!

    אגב, הסרטון הזה שוקל כלום... אפילו לא ג׳יגה אחת... המקור שוקל 5.8G.. 😂 😂 😂

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ש שמה

      שמח לשמוע! 🙂
      וכעת נותר לאיילה לנסות להביא תיעודים ישנים בלבד שלא מופיעים בסרט.

      א מנותק
      א מנותק
      אילה1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #858

      @שמה לא הבנתי מה אתה רוצה שאני אעלה? מה שהעלתי זה דוגמיות מההופעות בלבד!! יש לי עוד קצת סרטונים נדירים אבל באיכות גרועה!!!! (את חלקם העלו בנוסטלגי׳ק - חיים הפקות)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שמה

        שמח לשמוע! 🙂
        וכעת נותר לאיילה לנסות להביא תיעודים ישנים בלבד שלא מופיעים בסרט.

        א מנותק
        א מנותק
        אילה1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
        #859

        @שמה
        הנה 2 סרטונים, בהמשך אני אביא עוד (מקווה שלא ראית אותם עדין... 😉)https://send.magicode.me/send-file/file/89a225678cba6bedfb26795118df429bebbd1458/download

        https://send.magicode.me/send-file/file/ec103aa8423b97909eddd4a9443ca12ff23e1c17/view

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • א מנותק
          א מנותק
          אייס
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #860

          @אילה1 במצגת המלאה יש את השיר לכה דודי שהילדים על התזמורת, באיזה אלבום זה מופיע. (הגרסה של שמע מופיעה באלבום משיח, אבל אני מחפש את הגרסה של הוידיאו)
          אשמח שתעלי את זה לכאן

          ש א 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • א אייס

            @אילה1 במצגת המלאה יש את השיר לכה דודי שהילדים על התזמורת, באיזה אלבום זה מופיע. (הגרסה של שמע מופיעה באלבום משיח, אבל אני מחפש את הגרסה של הוידיאו)
            אשמח שתעלי את זה לכאן

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #861

            @אייס מצטרף! באמת לא יזיק לראות את משיח לצפייה כמו שצריך.
            אולי נזכה גם לראות את אוהד, דוד גבאי, ושניצלער!
            אגב, התאפשר לי לתת חמישה לייקים ביום, לאט לאט אני נכנס לברנז'ה 🙂

            א א 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • א אייס

              @אילה1 במצגת המלאה יש את השיר לכה דודי שהילדים על התזמורת, באיזה אלבום זה מופיע. (הגרסה של שמע מופיעה באלבום משיח, אבל אני מחפש את הגרסה של הוידיאו)
              אשמח שתעלי את זה לכאן

              א מנותק
              א מנותק
              אילה1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #862

              @אייס ו @שמה אין dvd אבל פעם מצאתי את זה ביוטיוב (ויש את זה גם באתר של פרחי מיאמי)
              הנה הסרטון:
              https://send.magicode.me/send-file/file/b201c8e7d24eb87f22a3e753fd42d3eabbe06e9b/view

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שמה

                @אייס מצטרף! באמת לא יזיק לראות את משיח לצפייה כמו שצריך.
                אולי נזכה גם לראות את אוהד, דוד גבאי, ושניצלער!
                אגב, התאפשר לי לתת חמישה לייקים ביום, לאט לאט אני נכנס לברנז'ה 🙂

                א מנותק
                א מנותק
                אייס
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #863

                @שמה נראה לי שמשיח אפילו שזה אלבום לייב אבל הוא רק בשמע, והוכחה לזה היא מהשיר ירושלים שרץ ברשת שאין בו את החזנות שיש בהתחלה באלבום משיח אלא זה מהאלבום יבוא לייב ששם באמת אין את החזנות בהתחלה

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ש שמה

                  @אייס מצטרף! באמת לא יזיק לראות את משיח לצפייה כמו שצריך.
                  אולי נזכה גם לראות את אוהד, דוד גבאי, ושניצלער!
                  אגב, התאפשר לי לתת חמישה לייקים ביום, לאט לאט אני נכנס לברנז'ה 🙂

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אילה1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                  #864

                  @שמה בטוח שחנו משהו עם הלייקים... פעם יכולתי לתת עד 30 לייקים (עכשיו רציתי לתת לייק הוא אומר שאין לי אפשרות יותר מ- 10... 😄 וזה קורה רק כשאני רוצה לתת לך לייק מעניין...) וגם בפעם הראשונה שיכלתי לתת לייקים יכלתי לתת עד 2 לייקים... מעניין...

                  ו..... הנה עוד סרטון נדיר שמצאתי (תתכונן לשים ידים על האוזניים, למה הסאונד גרוע!!! 😂 )
                  https://send.magicode.me/send-file/file/b0ada94411c109c02394e96598203f2dc5eb967f/download

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אייס

                    @שמה נראה לי שמשיח אפילו שזה אלבום לייב אבל הוא רק בשמע, והוכחה לזה היא מהשיר ירושלים שרץ ברשת שאין בו את החזנות שיש בהתחלה באלבום משיח אלא זה מהאלבום יבוא לייב ששם באמת אין את החזנות בהתחלה

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אילה1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #865

                    @אייס יש תמונה של יושי בנדר עם טלית (אם אני לא טועה...) במיאמי משיח שר את הקטע של החזנות...

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אילה1

                      @שמה בטוח שחנו משהו עם הלייקים... פעם יכולתי לתת עד 30 לייקים (עכשיו רציתי לתת לייק הוא אומר שאין לי אפשרות יותר מ- 10... 😄 וזה קורה רק כשאני רוצה לתת לך לייק מעניין...) וגם בפעם הראשונה שיכלתי לתת לייקים יכלתי לתת עד 2 לייקים... מעניין...

                      ו..... הנה עוד סרטון נדיר שמצאתי (תתכונן לשים ידים על האוזניים, למה הסאונד גרוע!!! 😂 )
                      https://send.magicode.me/send-file/file/b0ada94411c109c02394e96598203f2dc5eb967f/download

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                      #866

                      @אילה1 בנדר היה על כיסא גבוה גם בחזנות וגם בהשכיבנו.
                      טוב לשאלת טריוויה: מי הילד על הכיסא הכי הרבה?
                      מעניין מי האחראי על הלייקים?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שמה

                        @אילה1 בנדר היה על כיסא גבוה גם בחזנות וגם בהשכיבנו.
                        טוב לשאלת טריוויה: מי הילד על הכיסא הכי הרבה?
                        מעניין מי האחראי על הלייקים?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אילה1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                        #867

                        @שמה אתה רוצה שנענה על הטריוויה??
                        כנראה ש @ntz הוא האחראי הטכני.

                        אסור לכתוב על נושאים שלא קשור לאשכול הזה כאן...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש מנותק
                          ש מנותק
                          שמה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #868

                          וואו! העיבוד של לכה דודי פשוט מאלף!! השיר עצמו פחות...
                          תביאי עוד קטעים מהמופע משיח, במיוחד של דואטים של אוהד וכו'.
                          הסרטון השני בסדר גמור! לא הכי גרוע בעולם...
                          😄 אני בן 27, ותלוי תמיד בחסדי הצעירים...
                          (מצחיק שאני רושם כמה פעמים ח, וזה הופך לאימוג'י של חיוך).

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א אילה1

                            @אייס יש תמונה של יושי בנדר עם טלית (אם אני לא טועה...) במיאמי משיח שר את הקטע של החזנות...

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אייס
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #869

                            @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                            @אייס יש תמונה של יושי בנדר עם טלית (אם אני לא טועה...) במיאמי משיח שר את הקטע של החזנות...

                            לא הבנתי יש וידיאו של הקטע הזה, אם כן נשמח שיעלה
                            וביוטיוב מצאתי מקום שבו מופיע הקטע שהילדים על התזמורת
                            https://www.youtube.com/watch?v=P1WVu7CYhDg
                            לקראת הסוף

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אייס

                              @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                              @אייס יש תמונה של יושי בנדר עם טלית (אם אני לא טועה...) במיאמי משיח שר את הקטע של החזנות...

                              לא הבנתי יש וידיאו של הקטע הזה, אם כן נשמח שיעלה
                              וביוטיוב מצאתי מקום שבו מופיע הקטע שהילדים על התזמורת
                              https://www.youtube.com/watch?v=P1WVu7CYhDg
                              לקראת הסוף

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אילה1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #870

                              @אייס כן, זה מחרוזת מלפני כמה שנים מעניין מי עשה אותה...

                              @שמה אין לי עוד סרטונים ממשיח...

                              הנה עוד כמה סרטונים ישנים פרחי מיאמי בגוש קטיף, 2000:
                              https://send.magicode.me/send-file/file/25705b08d2d5e1a8b1ae22110f3469984dbabfca/view
                              https://send.magicode.me/send-file/file/4ceae9af7c319161cc335027a6a84e9e84cc5e61/view

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א אילה1

                                @אייס כן, זה מחרוזת מלפני כמה שנים מעניין מי עשה אותה...

                                @שמה אין לי עוד סרטונים ממשיח...

                                הנה עוד כמה סרטונים ישנים פרחי מיאמי בגוש קטיף, 2000:
                                https://send.magicode.me/send-file/file/25705b08d2d5e1a8b1ae22110f3469984dbabfca/view
                                https://send.magicode.me/send-file/file/4ceae9af7c319161cc335027a6a84e9e84cc5e61/view

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אייס
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #871

                                @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                                @אייס כן, זה מחרוזת מלפני כמה שנים מעניין מי עשה אותה...

                                זה בערוץ שנקרא פרחי מיאמי הערוץ הרשמי (כמובן באנגלית)
                                והוא ערוץ בנוסף לערוץ שנקרא ירחמיאל ביגון ופרחי מיאמי
                                הנה קישורים לשני הערוצים פתוח באתרוג

                                פרחי מיאמי הערוץ הרשמי
                                ירחמיאל ביגון ופרחי מיאמי

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א אייס

                                  @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                                  @אייס כן, זה מחרוזת מלפני כמה שנים מעניין מי עשה אותה...

                                  זה בערוץ שנקרא פרחי מיאמי הערוץ הרשמי (כמובן באנגלית)
                                  והוא ערוץ בנוסף לערוץ שנקרא ירחמיאל ביגון ופרחי מיאמי
                                  הנה קישורים לשני הערוצים פתוח באתרוג

                                  פרחי מיאמי הערוץ הרשמי
                                  ירחמיאל ביגון ופרחי מיאמי

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אילה1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #872

                                  @אייס יש 3 ערוצים של מיאמי:
                                  אחד של ירחמיאל ביגון
                                  אחד של פרחי מיאמי וירחמיאל
                                  ועוד אחד של פרחי מיאמי וירחמיאל TOPIC - נושא, שיש בו את כל השירם של פרחי מיאמי וגם של זמרים אחרים שירחמיאל הפיק להם

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שמה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #873

                                    סרטוני אלפיים לא עובדים! אפשר שוב?
                                    בקשר לערוצים: לא כל הסרטונים פתוחים!
                                    מעניין שביקשתי לפני חצי שנה לפתוח כמה, ובזכות זה זה פתוח לכולם!
                                    צריך לבקש לפתוח עוד, אבל יש לי רשימה ארוכה ארוכה!!! (ביניהם כל מיני סרטונים ישנים, וגם בערוץ של נוסטלג'יק).
                                    ואתרוג עובדים בקצב משלהם, ועד שהם זזים, אז נגמר החיים! נראה לי אפתח נושא חדש על הנושא הזה.

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שמה

                                      סרטוני אלפיים לא עובדים! אפשר שוב?
                                      בקשר לערוצים: לא כל הסרטונים פתוחים!
                                      מעניין שביקשתי לפני חצי שנה לפתוח כמה, ובזכות זה זה פתוח לכולם!
                                      צריך לבקש לפתוח עוד, אבל יש לי רשימה ארוכה ארוכה!!! (ביניהם כל מיני סרטונים ישנים, וגם בערוץ של נוסטלג'יק).
                                      ואתרוג עובדים בקצב משלהם, ועד שהם זזים, אז נגמר החיים! נראה לי אפתח נושא חדש על הנושא הזה.

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אילה1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #874

                                      @שמה
                                      הנה:
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/c756a92dfc04666f9af35f23646471bf1cd770c8/view
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/dcce97b60ef01432cec97fb73e89c4326dbbe3c9/view

                                      לא הבנתי מה כתבת על נוסטלגי'ק... (אגב יש לי מספר טלפון של חיים הפקות...)

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אילה1

                                        @שמה
                                        הנה:
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/c756a92dfc04666f9af35f23646471bf1cd770c8/view
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/dcce97b60ef01432cec97fb73e89c4326dbbe3c9/view

                                        לא הבנתי מה כתבת על נוסטלגי'ק... (אגב יש לי מספר טלפון של חיים הפקות...)

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שמה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #875

                                        @אילה1 תודה! הורדתי כעת.
                                        סתם הבאתי דוגמה להמון סרטונים שאני לא מצליח לפתוח לאתרוג, כי לוקח זמן עד שהם זזים!
                                        פתחתי נושא חדש כעת בעניין זה.
                                        גם לי יש מספר שלו, ואני מדבר איתו לפעמים המון זמן! גם את מדברת איתו?

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ש שמה

                                          @אילה1 תודה! הורדתי כעת.
                                          סתם הבאתי דוגמה להמון סרטונים שאני לא מצליח לפתוח לאתרוג, כי לוקח זמן עד שהם זזים!
                                          פתחתי נושא חדש כעת בעניין זה.
                                          גם לי יש מספר שלו, ואני מדבר איתו לפעמים המון זמן! גם את מדברת איתו?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אילה1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #876

                                          @שמה לא מדברת איתו, הוא פשוט נמצא באיזשהי קבוצה שהוא נמצא בה...

                                          אגב, אפשר לבקש ממנו סרטונים שיעלה?

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול