תמונת הרקע!
-
תקשיב אדון מנהל, הרקע עושה בלאגן בעיינים וזה פשוט לא נותן חשק לקרוא ולהיכנס לפורום...
זאת דעתי...
עדיף להחזיר למה שהיה(לבן רגיל) או צבע אחד אחיד כמו הצבע של התווים שברקע...@שיראל אמר בתמונת הרקע!:
תקשיב אדון מנהל, הרקע עושה בלאגן בעיינים וזה פשוט לא נותן חשק לקרוא ולהיכנס לפורום...
זאת דעתי...
עדיף להחזיר למה שהיה(לבן רגיל) או צבע אחד אחיד כמו הצבע של התווים שברקע...לא רציתי להיות הרעה שאמרת אבל גם אני לא מבסוטה מהרקע, הוא עושה חושך בעיניים...
-
אולי אחרי שהפורום נהיה נעים לעין
יהיה כדאי להסיר את הצל בשביל הגימור של הלוק החדשני הזה.
מי שמבין בגרפיקה יכול להבין מה אני מדבר.במילים פשוטות, המטרה של השקיפות הוא ליצור אחידות בעיין, ולהפוך את מרקע הכתיבה והרקע למתמשקים ביניהם. הצל בא לפתור בעיה מסויימת שנוצרה מחמת השקיפות, כעת לדעתי הוא מגרע, הוא מעלה את מרקע הכתיבה למקום חיצוני כאילו נפרד.
-
אולי אחרי שהפורום נהיה נעים לעין
יהיה כדאי להסיר את הצל בשביל הגימור של הלוק החדשני הזה.
מי שמבין בגרפיקה יכול להבין מה אני מדבר.במילים פשוטות, המטרה של השקיפות הוא ליצור אחידות בעיין, ולהפוך את מרקע הכתיבה והרקע למתמשקים ביניהם. הצל בא לפתור בעיה מסויימת שנוצרה מחמת השקיפות, כעת לדעתי הוא מגרע, הוא מעלה את מרקע הכתיבה למקום חיצוני כאילו נפרד.
-
@מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:
היה כדאי להסיר את הצל בשביל הגימור של הלוק החדשני הזה.
אני עדיין חושב שזה מוסיף משהו...
עידנתי את זה קצת... -
@ntz אני הייתי עושה צל יותר צמוד כדי לתת לו פחות עומק, וכדי להדגיש את הפער, לעשות צל יותר חזק.
אתה מכיר את הפקודה הזו?box-shadow: 0.5px 0.5px 1px 0.5px #bfbdbd;אם כן, יש להוסיף בערך הימני יותר, ולהוריד בשני מימין.
-
@ntz אוקי.
שים לב שזה אותו הדבר
אתה צריך לעשות את זה לכאו' ככה:.topic.col-lg-12 { box-shadow: 0 0 0 10px #bbbbbb; } -
@ntz אוקי.
שים לב שזה אותו הדבר
אתה צריך לעשות את זה לכאו' ככה:.topic.col-lg-12 { box-shadow: 0 0 0 10px #bbbbbb; } -
@מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:
שים לב שזה אותו הדבר
הקוד אותו דבר, אבל הערכים שונים....
לפי הקוד שלך זה יראה ככה:

-
@מתיתיהו
מבחינת צבע הצל, אולי עדיף ככה:.topic.col-lg-12 { box-shadow: 0 0 3px 1.5px #d0c4a6; }או משהו בכיוון.
שיניתי קצת את הצללים
-
-
סתם שאלה
למה התגובות לא באות כתוגבת שרשרת?
כלומר
כשמגיבים לאדם מסויים- למה התגובה לא נעשית בשירשור להודעה שלו? -
@מתיתיהו אמר בתמונת הרקע!:
@מוטי-טבק תעדכן שייגמרו הצרות
אני לא מסוגל אפילו שניה אחת לראות האת הרקע הזה
ביייייייייייייייייייייי@שיראל אמר בתמונת הרקע!:
לא משו....
תפרטו מה הבעיה,
לא יפה, מפריע לקרוא, עושה כאב ראש וכו'... -
אני מתנצל על חוסר הזמינות (אגב, היה לי יומיים חג), בעז"ה כשאני יחזור מחו"ל (יום חמישי אני נוחת) אני יטפל בעיצוב
-
@מוטי-טבק אמר בתמונת הרקע!:
היה לי יומיים חג
יום חמישי אני נוחת
אולי תחכים אותנו איך היה לך יומיים חג אם אתה לא חוצניק???
אתה תושב אילת???
(באמת באילת שומרים שני ימים טובים????
) -
-
למיטב ידיעתי תושב בארץ אינו שומר שני ימים טובים בחו"ל
כבר אין חול
אין מלחמה
מחכים לבשורות...עיצוב הפרום עם כל המרץ!!!!!!!!!!!!!
אגב: הצבע הזה שבחרתם, נותן לפורום לוק מדהים!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


