אברומי וינברג הענק
-
אפשר בבקשה את עבד נרצה להורדה
ועוד שירים של אברומי וינברג -
אפשר בבקשה את עבד נרצה להורדה
ועוד שירים של אברומי וינברג@קוקה-קולה-0 https://newsmusic.blogspot.com/2019/03/blog-post_11.html
-
אין יותר אברומי???? לאן הוא נעלם?
רק עכשיו שמעתי לראשונה את השיר שלו לא מאוחר ואהבתי אותו ממש..
הלחן יפה והמילים- בכלל! :
"מה שבלילה הר -בבוקר עכבר"
וואי אאיזה משפט בול - לפעמים בלילה הכל נראה ענק ומפחיד
ובבוקר זה מתקטן ולא מאיים... קורה לי המוןן....
-
-
-
אברומי ויינברג חזן בחול המועד סוכות( צוות פיקוח אם זה לא מתאים למוזיקה אז תמחקו
במחילה מראש)
https://youtu.be/Vh-ypXwntCI?si=jXLcmWRt0ZzaVgJt -
@MUSIC-2
יש לו שיר שנקרא "לא מאוחר" שיצא לפני שנהhttps://www.youtube.com/watch?v=B9LobBam9c4
-
@דוד-33
נכון!!
שכחתי מהשיר הזה!
הוא לא ככ תפס אותי תאמת, לכן...
אבל זה גם היה די ממזמן, לא? -
@דוד-33
אם כל זמר יחכה שנה בין שיר לשיר (ועדיין לא ידוע על משהו חדש באופק)
מה ישאר מהמוזיקה? שום חדש.... -
@MUSIC-2
אתמול במצעד של קול חי מיוזיק אפרים קמיסר אמר שבזמנו שאברהם פריד ומרדכי בן דוד הוציאו דיסקים הם הוציאו כל שנתיים והם זמרים גדולים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות