דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. דוד שפירא

דוד שפירא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
29 פוסטים 16 כותבים 4.0k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכם
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    דוד שפירא - עידן חדש

    ימים מטורפים של נגיף שמשתולל מביאים גם טוב: לימוד, הפנמה וזמן עם המשפחה.

    דוד שפירא - "עידן חדש"

    דוד שפירא (Duvie) משחרר שיר חדש, היישר לתוך הסגר והחיסונים. "השיר הזה מייצג את מה שחוויתי באופן אישי בתקופת קורונה", הוא מגלה. "אני מאמין שכולנו חווינו רגשות דומים כמו פחד, חוסר וודאות, ספק, כל אחד בדרכו. הקורונה אילצה אותנו לעצור, לחשוב ולהתבונן פנימה. לכל אחד מאיתנו היה את הרגע ההוא, אולי יותר מרגע, בו פשוט עצרנו וחשבנו מה קורה כאן? לאן זה הולך? מה השם מבקש מאיתנו ולמה הוא עצר את חיינו לגמרי?"

    שפירא אומר כי הוא יודע על אחרים, אבל גם על עצמו שהזמנים המיוחדים האלה דווקא קירוב אותו לבורא וסייעו לו לקבל פרספקטיבה אחרת על החיים הקצרים של האדם. "העידן החדש עליו אני שר, הוא מקום שבו, אני מקווה, נוכל לחיות עם השינויים המוזרים שעוברים עלינו, לזכור את מה שעברנו ולא להתעלם מהם כשהעולם יחזור לקדמותו".

    העידן הקודם היה דווקא נחמד לדוד, עד שהגיע הנגיף הארור. "הפרנסה היתה טובה, ב"ה, הקריירה המוזיקלית שלי התחילה להמריא, לוח השנה התמלא באירועים, הרגשתי ממש אופטימי עם כל מה שהתבשל ואז... הכל פשוט התרסק". וכך, בבת אחת הוא עבר לעיסוק בתצורה אחרת: התבוננות פנימית, לימוד תורה מעמיק, עבד על עצמו יותר. הוא מגלה עניין בתחביב חדש: לימוד נגינה על פסנתר, ומבלה זמן רב יותר עם המשפחה.

    "עידן חדש" נכתב והופק על ידי איצי וולדנר. "שמעתי עליו הרבה וידעתי שאני רוצה לחבור אליו לסינגל הבא שלי. הייתי סקרן איך ייראה תהליך העבודה לעומת שני הסינגלים הקודמים שלי. נפגשנו כמה פעמים לשיחה מרחוק בסקייפ וחשבנו יחד על מספר רעיונות, עבדנו עליו עוד ועוד עד שהוא כבר לא דמה בכלל לרעיון המקורי, וברוך השם - אני מרוצה מאוד מהתוצאה. נהניתי מאוד לראות איך הוא מחבר שירים, רעיונות ומילים. להגיע להקליט איתו הייתה חוויה מדהימה".

    כעולה חדש, האתגר לשיר שיר בעברית "כמו שצריך" היה גדול. "מתוך שלושת הסינגלים שלי, זה הכי היה קשה לבטא את העברית כמו שצריך. כשדיברתי עם מרים ישראלי על המילים, ביקשתי שתכתוב עברית מתוחכמת יותר ממה שכולנו רגילים". לכן, כמה מפתיע נדרשו למעלה מעשר שעות כדי לשיר אותו נכון באולפן, "איצי עבד איתי על כל הברה ומבטא, היה ממש קשה באולפן, עד שקיבלנו את התוצאה שרצינו".

    מילים: מרים ישראלי.
    לחן, הפקה ועיבוד: איצי וולדנר.
    קליפ מילים: יוסי צווייג. מצטער שלא יכולתי להעלות להורדה ישירה אז הנה בדרייב: https://drive.google.com/file/d/10ap5OByJfJuem3f5OOI3O9_xNILV7O6L/view

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #4

      הוא חייב להמשיך להוציא שירים . השירים שלו מושלמים !!
      חבל שלא שומעים מימנו לאחרונה..

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      ילד חוכםי בן מנחםב 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

        הוא חייב להמשיך להוציא שירים . השירים שלו מושלמים !!
        חבל שלא שומעים מימנו לאחרונה..

        ילד חוכםי מנותק
        ילד חוכםי מנותק
        ילד חוכם
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @פונץ-בננה אמר בדוד שפירא:

        הוא חייב להמשיך להוציא שירים

        את זה צריך להגיד לו...
        לא לי...

        @פונץ-בננה אמר בדוד שפירא:

        השירים שלו מושלמים

        מה שנכון, נכון.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

          הוא חייב להמשיך להוציא שירים . השירים שלו מושלמים !!
          חבל שלא שומעים מימנו לאחרונה..

          בן מנחםב מנותק
          בן מנחםב מנותק
          בן מנחם
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @פונץ-בננה הוא גם מלמד בחיידר כך שהוא לא רק זמר ....

          בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

          אשכנזיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • בן מנחםב בן מנחם

            @פונץ-בננה הוא גם מלמד בחיידר כך שהוא לא רק זמר ....

            אשכנזיהא מנותק
            אשכנזיהא מנותק
            אשכנזיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @בן-מנחם אני מקווה שהוא לא עזב את המוזיקה לגמרי, כי אני ממש אוהבת את השירים שלו.

            יודי סיניי תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • אשכנזיהא אשכנזיה

              @בן-מנחם אני מקווה שהוא לא עזב את המוזיקה לגמרי, כי אני ממש אוהבת את השירים שלו.

              יודי סיניי מנותק
              יודי סיניי מנותק
              יודי סיני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8
              פוסט זה נמחק!
              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • יודי סיניי יודי סיני

                פוסט זה נמחק!

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמולמול
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @יודי-סיני לך על זה גרסת הצ׳יפמאנקס לך על זהhttps://youtu.be/fpijzz7veVc

                יעלהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ש שמולמול

                  @יודי-סיני לך על זה גרסת הצ׳יפמאנקס לך על זהhttps://youtu.be/fpijzz7veVc

                  יעלהי מנותק
                  יעלהי מנותק
                  יעלה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @שמולמול אמר בדוד שפירא:

                  @יודי-סיני לך על זה גרסת הצ׳יפמאנקס לך על זהhttps://youtu.be/fpijzz7veVc

                  תעלה את זה בנושא המתאים

                  אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                  אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                  (יהושע ריינולדס)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • NAAMA 0N מנותק
                    NAAMA 0N מנותק
                    NAAMA 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    הי מישהוא זוכר את הזמר הזה
                    מה הוא פרש מהמוזיקה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שוהםש מנותק
                      שוהםש מנותק
                      שוהם
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @NAAMA-0 אמר בדוד שפירא:

                      הי מישהוא זוכר את הזמר הזה
                      מה הוא פרש מהמוזיקה?

                      באמת אין לאחרונה משהו חדש עליו... מעניין..

                      NAAMA 0N תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שוהםש שוהם

                        @NAAMA-0 אמר בדוד שפירא:

                        הי מישהוא זוכר את הזמר הזה
                        מה הוא פרש מהמוזיקה?

                        באמת אין לאחרונה משהו חדש עליו... מעניין..

                        NAAMA 0N מנותק
                        NAAMA 0N מנותק
                        NAAMA 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @לבנת-צבי לאחרונה זה לא מילה
                        השיר האחרון שלו יצא לפני שנים

                        שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • NAAMA 0N NAAMA 0

                          @לבנת-צבי לאחרונה זה לא מילה
                          השיר האחרון שלו יצא לפני שנים

                          שוהםש מנותק
                          שוהםש מנותק
                          שוהם
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @NAAMA-0 נכון, לפני שנתיים וחצי

                          NAAMA 0N תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • שוהםש שוהם

                            @NAAMA-0 נכון, לפני שנתיים וחצי

                            NAAMA 0N מנותק
                            NAAMA 0N מנותק
                            NAAMA 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @לבנת-צבי מעניין אם הוא פרש
                            אני זוכרת שהיתה תקופה שאמרו שהוא מוציא דיסק

                            שוהםש בינינו לא משנהב 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • NAAMA 0N NAAMA 0

                              @לבנת-צבי מעניין אם הוא פרש
                              אני זוכרת שהיתה תקופה שאמרו שהוא מוציא דיסק

                              שוהםש מנותק
                              שוהםש מנותק
                              שוהם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #16
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • NAAMA 0N NAAMA 0

                                @לבנת-צבי מעניין אם הוא פרש
                                אני זוכרת שהיתה תקופה שאמרו שהוא מוציא דיסק

                                בינינו לא משנהב מנותק
                                בינינו לא משנהב מנותק
                                בינינו לא משנה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @NAAMA-0 דווקא יש לו גוון קול שונה מאחיו, יש דברים דומים אבל בגדול הוא שונה ממנו...
                                לדעתי אם הוא היה משקיע הוא היה מצליח ממש..

                                אי אפשר לדעת למה אנשים פורשים.. לא תמיד זה מחוסר הצלחה לפעמים זה מסיבות אחרות לא לכולם הבמה עושה טוב...

                                אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                                שוהםש אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                                  @NAAMA-0 דווקא יש לו גוון קול שונה מאחיו, יש דברים דומים אבל בגדול הוא שונה ממנו...
                                  לדעתי אם הוא היה משקיע הוא היה מצליח ממש..

                                  אי אפשר לדעת למה אנשים פורשים.. לא תמיד זה מחוסר הצלחה לפעמים זה מסיבות אחרות לא לכולם הבמה עושה טוב...

                                  שוהםש מנותק
                                  שוהםש מנותק
                                  שוהם
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #18

                                  @בינינו-לא-משנה אולי הוא החליט שהוא מיצה את עצמו והלך ללמוד או לעבוד במשהו שיותר מעניין אותו...

                                  דוד 33ד בינינו לא משנהב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                                    @NAAMA-0 דווקא יש לו גוון קול שונה מאחיו, יש דברים דומים אבל בגדול הוא שונה ממנו...
                                    לדעתי אם הוא היה משקיע הוא היה מצליח ממש..

                                    אי אפשר לדעת למה אנשים פורשים.. לא תמיד זה מחוסר הצלחה לפעמים זה מסיבות אחרות לא לכולם הבמה עושה טוב...

                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @בינינו-לא-משנה אמר בדוד שפירא:

                                    אם היו משמיעים לי את השיר בלי לדעת מי זה --הייתי אומר שזה מרדכי שפירא
                                    ממש העתק הדבק -- אולי אחת הסיבות שהפסיק בעשיה המוזיקלית כי לא רצה להיות בצל של אחיו
                                    אותו סגנון --אותו קול -- מסתמא גם דומים במראה
                                    זה -ענק זמר וזה --מחפש את דרכו
                                    הקול שלו גם הזכיר לי את "שמואל " משום מה

                                    כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אילן פא אילן פ

                                      @בינינו-לא-משנה אמר בדוד שפירא:

                                      אם היו משמיעים לי את השיר בלי לדעת מי זה --הייתי אומר שזה מרדכי שפירא
                                      ממש העתק הדבק -- אולי אחת הסיבות שהפסיק בעשיה המוזיקלית כי לא רצה להיות בצל של אחיו
                                      אותו סגנון --אותו קול -- מסתמא גם דומים במראה
                                      זה -ענק זמר וזה --מחפש את דרכו
                                      הקול שלו גם הזכיר לי את "שמואל " משום מה

                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @אילן-פ הם דווקא לא דומים במראה.
                                      הבנתי שהוא חזק בחתונות, כנראה הוא יותר פעיל בחתונות של הציבור החוצניק.

                                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                      אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • כ.פ.כ כ.פ.

                                        @אילן-פ הם דווקא לא דומים במראה.
                                        הבנתי שהוא חזק בחתונות, כנראה הוא יותר פעיל בחתונות של הציבור החוצניק.

                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #21

                                        @כ-פ אמר בדוד שפירא:

                                        @אילן-פ הם דווקא לא דומים במראה.
                                        הבנתי שהוא חזק בחתונות, כנראה הוא יותר פעיל בחתונות של הציבור החוצניק.

                                        הוא גר בארץ ?

                                        כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שוהםש שוהם

                                          @בינינו-לא-משנה אולי הוא החליט שהוא מיצה את עצמו והלך ללמוד או לעבוד במשהו שיותר מעניין אותו...

                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #22

                                          @לבנת-צבי אמר בדוד שפירא:

                                          @בינינו-לא-משנה אולי הוא החליט שהוא מיצה את עצמו והלך ללמוד או לעבוד במשהו שיותר מעניין אותו...

                                          אולי הוא עובד על משהו ולא מפרסם אז חושבים שהוא פרש, בשביל לדעת צריך לשאול את אח שלו מרדכי

                                          אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול